Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
En la meva opinió, el més idoni seria ficar de lleida a Balaguer els trens de la sèrie 592 de rodalies, més espai i adaptat a la demanda. Tal i com està ara els regionals, és perfecte, 592.
Dita MAE ja és a Balaguer. Es tracta d'una MAEv1 sense ranura per a bitllets bancaris.Sky wrote:Em comuniquen que "breument" s'instal·larà una MAE de FGC a l'estació de Balaguer. Serà una "prova pilot" per estendre-les després a d'altres estacions de la línia.
Seria ideal que les màquines fossin compatibles amb els títols de l'ATM, i així poder emprar-les per recarregar-los.
Han posat el que els hi sobrava d'altres llocs on han canviat per MAEv2. Avui dia no poder pagar amb bitllet és una "putada", ja que és més fàcil portar bitllet que monedetes.UT596001 wrote:Dita MAE ja és a Balaguer. Es tracta d'una MAEv1 sense ranura per a bitllets bancaris.Sky wrote:Em comuniquen que "breument" s'instal·larà una MAE de FGC a l'estació de Balaguer. Serà una "prova pilot" per estendre-les després a d'altres estacions de la línia.
Seria ideal que les màquines fossin compatibles amb els títols de l'ATM, i així poder emprar-les per recarregar-los.
Per cert, tant costava posar MAEv2 noves?
Salutacions,
Oriol
Oriol
Vaig rebre aquest correu en resposta a una pregunta sobre el tema de les MAE:
Ivan,
Efectivament FGC posarà en servei, en breu, una màquina d’autovenda de bitllets a l’estació de Balaguer. La col·locació d’aquesta màquina és una prova pilot d’una iniciativa que podria permetre la implantació d’aquest servei en altres estacions de la línia, com ara l’estació de Lleida-Pirineus, en funció del resultat d’aquesta prova.
Salutacions,
Yolanda Martínez | Relacions Externes
- Guigui
- Administrador
Tracte íntim
Caram, quina confiança que gasten quan s'adrecen a l'usuari!Relacions Externes d'FGC wrote:Ivan,
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Sota el meu criteri, és incorrecte col.locar una MAE antiga a Balaguer, tenint en compte la implantació d'un sistema sense contacte al tram de rodalies. Seria molt més interessant una de versió 2 a Balaguer i Lleida, per la resta d'estacions de rodalies caldria veure d'oferir una màquina de característiques diferents, més senzilles però adaptades al futur tarifari immediat de la linia.
Al tram turístic i regional de la línia caldria veure d'implantar algun tipus de concessionari a l'estació de La Pobla de Segur i a la de Cellers. Per la resta d'estacions és suficient l'intervenció en ruta, si bé està clar que FGC voldrà operar amb agent únic.
Al tram turístic i regional de la línia caldria veure d'implantar algun tipus de concessionari a l'estació de La Pobla de Segur i a la de Cellers. Per la resta d'estacions és suficient l'intervenció en ruta, si bé està clar que FGC voldrà operar amb agent únic.
UT596001 wrote:Dita MAE ja és a Balaguer. Es tracta d'una MAEv1 sense ranura per a bitllets bancaris.Sky wrote:Em comuniquen que "breument" s'instal·larà una MAE de FGC a l'estació de Balaguer. Serà una "prova pilot" per estendre-les després a d'altres estacions de la línia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Tota la línia està amb les banderoles noves taronges.
Tremp amb ORION
Balaguer amb MAE amb nou logo d'empresa.
Tota la línia cablejada amb fibra òptica.
Tremp amb ORION
Balaguer amb MAE amb nou logo d'empresa.
Tota la línia cablejada amb fibra òptica.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Les MAEv1 no admeten també tecnologia sense contacte? Diria que sí, almenys de quan va estar funcionant el SIROCCO a la Barcelona-Vallès.liniadelRipollés wrote:Sota el meu criteri, és incorrecte col.locar una MAE antiga a Balaguer, tenint en compte la implantació d'un sistema sense contacte al tram de rodalies. Seria molt més interessant una de versió 2 a Balaguer i Lleida, per la resta d'estacions de rodalies caldria veure d'oferir una màquina de característiques diferents, més senzilles però adaptades al futur tarifari immediat de la linia.
-
- N10
Pots tenir raó. Si és de les adptades, sí. N'hi havia una per estació. Espero hagin escollit bé.
UT596001 wrote:Les MAEv1 no admeten també tecnologia sense contacte? Diria que sí, almenys de quan va estar funcionant el SIROCCO a la Barcelona-Vallès.liniadelRipollés wrote:Sota el meu criteri, és incorrecte col.locar una MAE antiga a Balaguer, tenint en compte la implantació d'un sistema sense contacte al tram de rodalies. Seria molt més interessant una de versió 2 a Balaguer i Lleida, per la resta d'estacions de rodalies caldria veure d'oferir una màquina de característiques diferents, més senzilles però adaptades al futur tarifari immediat de la linia.
-
- N10
Per cert, que ahir el tamagotxi descendent de la tarda va quedar ple a Tremp, a La Pobla la meitat dels seients estaven ocupats. A Balaguer gent de peu. Una petita part d'aquesta gent la vaig veure després a l'AVANT.Hi ha gent que demana Sants via convencional. Pastís per a tothom, doncs.
Doncs per això, cada cop dic més que el tamagotxi sigui substituit per un 592.2 o TRD i el tram Lleida-Balaguer sigui cobert per 592 de rodalies.
Au revoir .
Au revoir .
- genissimon
- N10
Creia que els tamagotxis (596) feien els trens "curts" Lleida-Balaguer i viceversa i a La Pobla de Segur pujaven els Man (592).liniadelRipollés wrote:Per cert, que ahir el tamagotxi descendent de la tarda va quedar ple a Tremp, a La Pobla la meitat dels seients estaven ocupats. A Balaguer gent de peu. Una petita part d'aquesta gent la vaig veure després a l'AVANT.Hi ha gent que demana Sants via convencional. Pastís per a tothom, doncs.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Depèn dels dies, em sembla. He vist fotografies que indiquen que un tren fa tot el recorregut seguit, però el dia que vaig pujar a aquesta línia vàrem pujar primer a un Tamagotxi i després a un superman .
Au revoir .
Au revoir .
- automotorserie 436
- N7
111 años atrás, un precioso apeadero, puede alguien colgar una foto de la situación actual.
saludos
saludos
- Attachments
-
- lps2.jpg (147.29 KiB) Viewed 5342 times
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
No entenc això de fa 111 anys... La línia de la Pobla va arribar a Balaguer el 1924, el 1949 a Cellers, el 1950 a Tremp, el 1951 a la Pobla...
- Guigui
- Administrador
Explicació
El company ha premut un cop de massa la tecla "1".Pe Jorba wrote:No entenc això de fa 111 anys...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- automotorserie 436
- N7
Cierto, se me escapó la telca, la foto es de hace 11 años
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
No sé s'hi sa dit, però a La Pobla i a Salàs de Pallars han posat la nova banderola de FGC taronja.
Comentar també que vaig passar per allà cap a la 1.37 de la matinada i hi havia un superman descansant, però per sorpresa meva estaven totes les portes del comboi obertes!! Després no m'estranya que de dins també estiguin fets una caqueta. Allà hi podia entrar qualsevol.
Comentar també que vaig passar per allà cap a la 1.37 de la matinada i hi havia un superman descansant, però per sorpresa meva estaven totes les portes del comboi obertes!! Després no m'estranya que de dins també estiguin fets una caqueta. Allà hi podia entrar qualsevol.
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N10
La banderola taronja està col.locada a la totalitat de la línia de la Pobla de Segur i s'ha fet abans que a les del Vallès i Llobregat-Anoia, el que és conceptualment una novetat en el si de l'empresa ferroviària, denota una aposta personal d'una persona d'aquesta empresa cap a aquesta línia.
A Sarrià s'ha col.locat el nou dispensador d'horaris i publicitat
A Sarrià s'ha col.locat el nou dispensador d'horaris i publicitat
oriolp13 wrote:No sé s'hi sa dit, però a La Pobla i a Salàs de Pallars han posat la nova banderola de FGC taronja.
Comentar també que vaig passar per allà cap a la 1.37 de la matinada i hi havia un superman descansant, però per sorpresa meva estaven totes les portes del comboi obertes!! Després no m'estranya que de dins també estiguin fets una porqueria. Allà hi podia entrar qualsevol.
-
- N8
Hay algun documento o informacion de si se pretende electrificar la linea, y si F.G.C. tiene previsto comprar trenes propios para esa linea y asi dejar de depender del material de renfe?
SALUDOS, Iván
SALUDOS, Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!