Possible preservació de 440-132?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by victorcasta »

L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by oscar440 »

victorcasta wrote:L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.
http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... 63&forum=3
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

Un gran, gran disgust m'he portat quan he vist aquesta notícia, és increïble que un material que podria encara durar més de 2 anys sense cap problema s'aparti com si res, un gran decepció i més aquest material tan emblemàtic, com la 440-078, 121, 001, 132, etc, una pena :nono >:( :'( :'( :'( :'( :pal . En fi... esperem que es preservi alguna, algu hart improbable.
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

Ara la 440-132 està a Vilanova amb més companyia, la 175 i una nova, la 178, totes dos transformades i amb decoració RENFE (sense pantone).
Salutacions, C.A.C.V.
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

Fixeu-se en un detall: la 440-132 està amb altres 440 però R, que dintre de poc aniran a Argentina com es té previst, és possible que la reformin al TCR de Vilanova per endurse-la. Ara, no entenc què redimonis fa la 440-131, l'única cosa que té sentit és que:
Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Tot plegat molt extrany :? .
Au revoir :hola .
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Sobre la 440-131

Post by Guigui »

orig440 wrote:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temes
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Sobre la 440-131

Post by UT440_132M »

Guigui wrote:
orig440 wrote:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temes
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament
Això que estigui donada de baixa, no se si és del tot cert... Fa uns dies un amic em va dir que se l'emportarien a Santander. No sé fins a quin punt pot ser cert.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by Pere »

Aqui de moment estem fent càbales de tot i no sabem res del cert ni tenim cap font fiable que confirmi res, per tant abans de dir cap cosa sense fonaments serà millor esperar a veure que pasa amb l'UT no creieu ?
252-071
N7
N7
Posts: 357
Joined: Saturday 17/03/2007 16:23

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by 252-071 »

A ver,la 132 está en Vilanova.Entonces sacarla del TCR va a ser muy dificil(por no decir imposible).Si solo se han llevado la 132 será por algo y me da que es para piezas.

Lo que me toca la moral son las reformadas,que no se porque han apartado 2,si aun pueden prestar servicio y ni han llegado al final de su vida util.

La venta a Argentina y demás paises lo veo improbable.Primero porque creo quela tensión utilizada en argentina es distinta y segundo porque en Chile no las quieren ya que por un poco más,tienen automotores Alstom nuevos.

Y tal y donde está la 132,creo que antes habia unos cuantos vagones de mercancias y un 9000 restaurante (el 9907) que ves a saber si los han desguazado.

A ver si alguien puede proporcionar informacion fiable para ver la situación real.Aunque a este paso vamos a tener que traernos 440 de sudamerica


Saludos
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir :hola .
252-071
N7
N7
Posts: 357
Joined: Saturday 17/03/2007 16:23

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by 252-071 »

orig440 wrote:A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir :hola .
D'aixó ja fa 3 anys,així que la noticia ja no es molt veridica.

Si s'ha venut,malauradament,material diesel a Argentina,però electric res
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

S'ha vengut ja la majoria de material remolcat (passatgers i part dels paquexpress) cap a Argentina, també la majoria de les locomotores diesel contractades, o sigui que bona part del contracte s'ha complert, a part de que cap a Argentina només tenien prevista la compra de les 440 per serveis de rodalies, les 470 es quedarien aquí apartades del servei. A part, on es renova el material per vendre'l és en els TCR, en comptades ocasions a Can Tunis, per això dic que la 440-131 és improvable que estigui per vendre, al contrari que la 440-132, que està al lloc adeqüat, on hi ha 440R apartades del servei també. Dit això:
Au revoir :hola .
User avatar
Alex_C4
N6
N6
Posts: 317
Joined: Friday 31/08/2007 7:22
Location: Sant Sadurní d'Anoia
Contact:

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by Alex_C4 »

Os porto una foto que vaig pendre el 05/10/2007, la 440-132 fent el servei de la C7 a la vía 8 de Martorell
Attachments
Martorell - 440 Cabecera.jpg
Martorell - 440 Cabecera.jpg (44.31 KiB) Viewed 6230 times
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by JaMiRo! »

Bon avistament Àlex, i penòs que es posès aquest tipus de material a fer serveis de Rodalia. :?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orig440

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by orig440 »

Guauuu! Bueno, a rodalies li falta poc material, el té que cedir a MD que si li falta a hores d'ara, a part de que la 440-132 pertanyeix a rodalies, hi ha fet serveis a la C3, C4 i també pel que veig C7 en aquesta etapa de la seva vida, realment és extrany que rodalies hagi acudit a fer un servei a la C7 amb 440Orig.
Au revoir :hola .
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Tornada a la circulació de la 440-132?

Post by UT440_132M »

Refloto el tema un mes després, perquè he obtingut noves notícies, esperançadores, ja que si es cert, (vist el cas de la 131), està essent reparada, al TCR de Vilanova on està apartada, com tots sabem, per de cara al novembre, pujar amb la seva germana, la 131, a fer les primeres comprovacions del terreny al transpirinenc quan sigui reobert. Esperem s'acompleixi com la 440 131M, però això si, que es dignin a netejar-li els graffitis siusplau! (Ja sabem que renfomentadif, no té dignitat).
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by ferroviario_catalan »

Muy buena noticia! Esperemos que esto sea cierto, y no manden a su fin dicha unidad...
Sera emocionante verlas de nuevo correr en via :tancat :tancat :plas :ok
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
tren250

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by tren250 »

Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by UT440_132M »

tren250 wrote:Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?
Segons tinc entès, totes dues 440, son al TCR de Vilanova, no sé si son per instal·lar algun component, per seguir amb les proves. Seguiré atent. Diumenge em van dir que dissabte al vespre hi havia la 440 132M 122C estacionada a Vic acoplada a la 131. :blah
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
tren250

Re: Possible preservació de 440-132?

Post by tren250 »

Mercès ;) Avui hi passaré, aviam què caço.
Bonne route :ok C.A.C.V.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”