Ostres, no m'hi havia fixatPeter wrote:Molt ben documentat el mapa de l'estació de Sants... El tranvia blau és de FGC...
Per cert, el telefèric del port és de TMB? A mi no em sona i pel que veig li han encolomat a TMB.
Ostres, no m'hi havia fixatPeter wrote:Molt ben documentat el mapa de l'estació de Sants... El tranvia blau és de FGC...
No, és de Teleféricos de Barcelona, S.A. Un altre "punt" que s'anota Renfomentadif.aim wrote:Per cert, el telefèric del port és de TMB? A mi no em sona i pel que veig li han encolomat a TMB.
¡Olesa existe!Miquel wrote:Ja era hora!!!!, però han fet boicot a FGC o qué? Més enllà de Molí Nou i Les Planes ja no apareix rés, en canvi, les seves si arriven al final.
Amb l'espai disponible, crec que ja estan bé els que hi ha ara, comptant, a més, que el metro no surt de la zona 1. A més, ja hi ha mapes ATM a les estacions, així que, qui es vulgui informar, no ha d'anar gaire lluny.sortrens wrote:Crec que el mapa de l'ATM hauria d'estar a tot arreu fins i tot als metros TMB.
Certoriolp13 wrote:però s'hi han deixat la T6 em sembla...
Quina imatge i poc favor a gent que no coneix el TP de Barcelona, siguin de Vic, de Girona, de la Seu o de Houston. I això que BCN acostuma a tenir fama de donar bona publicitat.Mako448 wrote:Avui en un plànol d'un 9000 a la L2:
-La T3 del trambaix no figurava l'ampliació a Sant Feliu.
-La T5 no existia directament.
-La L3 arriba a Canyelles
-La R10 no existeix i la R1 arriba a l'Aeroport.
Sensacional aquesta desactualització,i a sobre en els trens mès moderns de TMB,i quan és van incorporar els 9000 la R10 ja existia.