No crec que viatjar sense bitllet sigui cap manera eficaç d'actuar, com ja s'ha dit ja ho fa molta gent, i no sembla que a Renfe li preocupi massa que no portis bitllet, de fet durant mig any a regalat bitllets a la línia de Vilanova i de pas a tota la xarxa de Rodalies i resta de transport públic a tornat diners de títols no utilitzats a Renfe i sembla que li sigui tot igual.
A més a més no crec que estigui bé promoure que la gent viatgi sense bitllet.
Pel que fa al servei en sí tot i que hem tingut 3 anys molt moguts ara mateix funciona amb la normalitat que funcionava abans de les obres, amb els retards i avaries que hi ha hagut sempre, tot i això si algú té una bona idea per actuar que ho digui.
Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
A la pregunta implícita del títol del fil jo procediria de la manera següent:
1.- Fulls (o llibre) de reclamació oficial i per escrit, cada vegada que un usuari es senti maltractat o menystingut per renfe (abans RENFE).
2.- En cas de no ser contestat en un termini raonable de temps, acudir a les autoritats de consum: OMICs i similars o bé a l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya (http://www.consum.cat/).
3.- En cas de no rebre la resposta adequada, Síndic de Greuges (http://www.sindic.cat/ca/page.asp?id=1).
Important anar guardant la documentació generada a cada pas per a poder-la utilitzar en el pas següent.
Salut !!
1.- Fulls (o llibre) de reclamació oficial i per escrit, cada vegada que un usuari es senti maltractat o menystingut per renfe (abans RENFE).
2.- En cas de no ser contestat en un termini raonable de temps, acudir a les autoritats de consum: OMICs i similars o bé a l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya (http://www.consum.cat/).
3.- En cas de no rebre la resposta adequada, Síndic de Greuges (http://www.sindic.cat/ca/page.asp?id=1).
Important anar guardant la documentació generada a cada pas per a poder-la utilitzar en el pas següent.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Esbombar el desgavell
Continuo pensant que la manera més efectiva de fer espavilar Renfomentadif és anant als mitjans de comunicació. El capítol del panell de Sants n'és una bona mostra.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
A veure: renfe operadora és una empresa única i exclusiva del govern, en concret del ministeri de Foment, al igual que ADIF, amb el qual significa que tant sel's dóna que paguem o no, per això fan el que fan , veient exemples de talls de carreteres (autopistes com AP7 incluït), no ajuda massa a resoldre la situació, i veient els exemples de vagues de personal de l'AVE, que seria gairebé com tallar la línia, tres quarts del mateix, per això només queda com a solució: esperar fins que hi hagin altres alternatives, és trist, però així és .
Au revoir .
Au revoir .
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Esperar quant?
Esperar és el que estem fent des de fa dècades, i ja veus on ens ha dut. Repeteixo: el millor, ateses les circumstàncies, és deixar-los en evidència davant de tothom.orig440 wrote:per això només queda com a solució: esperar fins que hi hagin altres alternatives
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
Val: Què s'ha fet al respecte en el de Bellvitge? Varen quedar en evidència, tothom bé que ho sap. Hi ha moltíssimes cartes als diaris queixant-se del mal servei que ofereix renfomentadif, fins i tot a Madrid hi ha hagut manifestacions degut a aquest mal servei, ha servit d'alguna cosa? No, i per més que hi penso no se m'acudeix cap alternativa.
Au revoir .
Au revoir .
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Exemples positius
La història del panell arqueològic de Sants demostra que sí que fan quelcom si queden com uns inútils davant l'opinió pública. Perquè ja seria mooooooolta casualitat que es dignessin a renovar-lo (amb totes les mancances que encara té, però almenys l'han adaptat una mica als temps que corren) just quan s'ha fet públic el cas.
Altre cas: el Costa Brava. D'acord que va en precari, però si no fos per la insistència canalitzada pels diaris i alguns diputats, ja fa temps que estaria mort i enterrat.
En resum, vist que altres vies estan esgotades i que no apareixen millors solucions a l'horitzó, aquest és el camí a seguir.
Altre cas: el Costa Brava. D'acord que va en precari, però si no fos per la insistència canalitzada pels diaris i alguns diputats, ja fa temps que estaria mort i enterrat.
En resum, vist que altres vies estan esgotades i que no apareixen millors solucions a l'horitzó, aquest és el camí a seguir.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
Mentres RENFE estigui rebent subencions y/o diners publics o credits de algun altre mena estic segur que no s'acordaràn dels que no paguen, ells saben que hi ha molta gent que no paga, pero com no els preocupa per ara.josep_serre wrote:No crec que viatjar sense bitllet sigui cap manera eficaç d'actuar, com ja s'ha dit ja ho fa molta gent, i no sembla que a Renfe li preocupi massa que no portis bitllet, de fet durant mig any a regalat bitllets a la línia de Vilanova i de pas a tota la xarxa de Rodalies i resta de transport públic a tornat diners de títols no utilitzats a Renfe i sembla que li sigui tot igual.
A més a més no crec que estigui bé promoure que la gent viatgi sense bitllet.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Re: Maneres d'actuar contra el mal servei de RENFE
El panell de Sants s'ha fet amb mala gana, i això ho demostra el fet de que no mostra la T6 quan si mostra la L3 Canyelles-Trinitat Nova, entre altres coses. A la pròpia Sants, t'avisen moltes vegades d'un tren que ha acabat de marxar fa 1 minut i et diu que està estacionat a punt de sortir. El costa Brava té graffits, 4 vagons i una baixa ocupació, i el matenen per no perdre clients, el mateix que el talgoIII del miguel d'Unamuno, que des fa un any que t'anuncia que dintre de tres mesos es treu, i després ho van aplaçant, i aquí la gent es queixa d'aquest material, no el volen mantindre i per moltes queixes que es fan no retiren el TalgoIII. A Barcelona, molt especialment a la C4 no paren d'haver-hi avaries que la gent reclama un bon servei, i també una bona qualitat del propi, ja que, com es comenta en alguns fils, les estacions estan plenes de brutícia, i també la infraestructura, i amb CIVIES descolorits, 440 del paleolític i 447 multiserveis. A part de que s'han fet un número infinit de queixes, ja no només envers el mal servei de rodalies a Barcelona, sinó a Madrid i altres nuclis, en forma de manifestacions, cartes a diaris, queixes en públic al govern, etc. A part de que no només són rodalies, sinó MD, amb 440 amb seients torturadors, 447 quasi sense seients i també amb una comoditat que deixa molt que desitjar o LD, amb el TalgoIII Miguel d'Unamuno, el mal estat dels estrella Costa Brava, del Madrid-Ferrol, i no només del mal estat, sinó de la falta de trens nocturs molt grossa envers els diurns, o el ARCO, que més que un LD sembla un MD. Jo fa temps que he desistit, però mai es perd l'esperança, que ja dura des del 1941. Dit això:
Au revoir .
Au revoir .