I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracioDenisuko wrote:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Paciència, pensa que el dia en el que s'inauguri el nou tram, els polítics ho han de veure tot bé, ho sigui que ho veuràssortrens wrote:I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracioDenisuko wrote:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Hola a tothom!!!
Us volia dir què des de fa dies que a quasi totes (o totes) les estaciones ja tenen els termòmetres actualizats fins a Trinitat Nova amb les enganxines. En alguna estació he vist que l' enganxina estava treta i es veia el final a Trinitat Nova.
Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Salutacions!!
Us volia dir què des de fa dies que a quasi totes (o totes) les estaciones ja tenen els termòmetres actualizats fins a Trinitat Nova amb les enganxines. En alguna estació he vist que l' enganxina estava treta i es veia el final a Trinitat Nova.
Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Mantindran la freqüència a la L3?
Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per lògica, no per coneixement
Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.Peter wrote:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Probablement per a la Mercè, però tampoc és segur. La data final sempre la posen els polítics, però per part de Metro l'esquema organitzatiu ja està preparat per a la posada en servei.pokeroms wrote:Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Augment i futura diversificació de trajectes
Crec que sí, perquè, a més de cobrir un barri densament poblat, hi haurà una considerable afluència de passatgers procedents de la R3 i R4 (Torre Baró), que tindran un accés més directe a la Vall d'Hebron i el Campus de Llars Mundet, per exemple.437.001 wrote:Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?
D'altra banda, quan finalment s'inauguri el perllongament de la L5 fins a Vall d'Hebron, molta gent deixarà de baixar a Vallcarca per agafar els autobusos que pugen al Coll (28 i 92) i s'hi arribaran per Vall d'Hebron o per Horta, diversificant així el flux de passatgers.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N1
- Posts: 1
- Joined: Monday 18/08/2008 5:19
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Axo n s 1 mbl i x tnt, n ncsits stlviar praules xk t cobrin -, axi k 6plau, scriu cm la gnt nrmal.Guinardo91 wrote:Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Ah, i no hi haurà estació de Virrei Amat a la L4. Es va descartar fa ja un parell d'anys.
TRADUCCIÓ: Això no és un mòbil i per tant, no necessites estalviar paraules perquè et cobrin menys, així que sisplau, escriu com la gent normal.
+1
Segons tinc entés, han fet una nova comanda de trens 5000 i arrivaran 6 trens més amb motiu de la prolongació. I el número de trens actualment que circulen en hora punta es de 25 trens fins les 12 del migdia; amb la prolongació arribaran a 28Guigui wrote:Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.Peter wrote:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Hola, benvingut al fòrum!Guinardo91 wrote:Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Efectivament, les normes del fòrum estableixen que no es pot fer servir llenguatge SMS, així que demano que no facis servir-lo en propers missatges.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Diuen moltes coses
Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.sortrens wrote:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Diuen moltes coses
La veritat estaria bé que obrissin una boca a Pg. Gràcia + Diputació, la cosa s´escurçaria bastant... almenys per anar de la L3 a la L4. I de fet, fins i tot per anar a la L2 seria una mica més entretingut. Aquell passadís dóna ganes d´adormir-se caminant, d´avorrit que és...Guigui wrote:Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.sortrens wrote:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
M´agrada la paraula "cufurna".
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar ?).
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Potser es refereix a la paraula encofurnat, la definició segons el diccionari normatiu de l'IEC :M´agrada la paraula "cufurna".
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar ?).
encofurnat -ada
adj. [LC] Que és fosc, estret i no té ventilació. Un dormitori encofurnat.
cofurna
f. [LC] Casa o habitació petita, pobra, fosca. Viure en una cofurna.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Sobre L-3:
Segurament, la frqüéncia es reduirà.
Actual: 30 trens (18-3000/6-2000/6-5000) dels quals 25 corren a hora punta, resta 1 3000 que està a Lleida, un altre 3000 que estarà a la cotxera ja reformat pero no montat (seients, barres, termometres) i aprox. 2 mesos si no donen problemes a la part del motor.
1- Tren en Revisió, són 2 dies, però sempre n'hi ha 1.
1 o 2 de Reserva.
Si surten a correr els de Reserva són 27 trens Màxim.
Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
Segurament, la frqüéncia es reduirà.
Actual: 30 trens (18-3000/6-2000/6-5000) dels quals 25 corren a hora punta, resta 1 3000 que està a Lleida, un altre 3000 que estarà a la cotxera ja reformat pero no montat (seients, barres, termometres) i aprox. 2 mesos si no donen problemes a la part del motor.
1- Tren en Revisió, són 2 dies, però sempre n'hi ha 1.
1 o 2 de Reserva.
Si surten a correr els de Reserva són 27 trens Màxim.
Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Molta sèrie junta
Si realment acaben posant 2100 i 9000 a la L3, cosa que no crec, aquesta línia serà l'autèntic zoo ferroviari de TMB.Miquel wrote:Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Vaja, 2 mesos? no habien dit per la Merçé?
El metro de Barcelona amb motoristes!