Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Que passa amb la C4 que cada dia hi ha problemes,segons és comenta en aquest fil.Una vergonya el tracte de la renfe amb la C4,molt mal manteniment de la infraestructura,i horaris pel meu gust molt dolents.
Ahir mateix tall entre SAA i Arc de Triomf.Quina línia han de desviar per Passeig de Gràcia?La C1.
Millor haguès estat que la desviada fos la C4 que és una línia passant i amb mès viatgers que la C1,i limitar la C1 a EDF.Els viatgers de la C1 agafenn qualsevol tren de la C2,C4 i Ca2 i regionals del sud que acaben a SAC,i allà segueixen el viatge.Doncs tallen la C4(a on va acabar recorregut la C4sud?)forçant-se a continuar recorregut amb metro.I amb la c3 és limita a SAA,peró si desvies la C4 passes per Montcada Birfucació i allà transbordes amb la C3.Doncs a renfe no se l'hi havia acut res mès que desviar la C1,i forçar als viatgers de la C3 i C4 a agafar el metro,vergonyòs.
Està clar que el tracte de renfe amb la C2 i la C4,que són les línies amb mès viatgers,és horroròs.Tampoc se salva la C3,amb molts trens en simple que haurien de ser en doble,la majoria d'ells sense repolçacaps(igual que la C2),i amb retards a diari.
Ahir mateix tall entre SAA i Arc de Triomf.Quina línia han de desviar per Passeig de Gràcia?La C1.
Millor haguès estat que la desviada fos la C4 que és una línia passant i amb mès viatgers que la C1,i limitar la C1 a EDF.Els viatgers de la C1 agafenn qualsevol tren de la C2,C4 i Ca2 i regionals del sud que acaben a SAC,i allà segueixen el viatge.Doncs tallen la C4(a on va acabar recorregut la C4sud?)forçant-se a continuar recorregut amb metro.I amb la c3 és limita a SAA,peró si desvies la C4 passes per Montcada Birfucació i allà transbordes amb la C3.Doncs a renfe no se l'hi havia acut res mès que desviar la C1,i forçar als viatgers de la C3 i C4 a agafar el metro,vergonyòs.
Està clar que el tracte de renfe amb la C2 i la C4,que són les línies amb mès viatgers,és horroròs.Tampoc se salva la C3,amb molts trens en simple que haurien de ser en doble,la majoria d'ells sense repolçacaps(igual que la C2),i amb retards a diari.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ni dir la C2, la pròpia C3 o inclús la C1 (no és normal que Tordera tingui tants pocs trens) .
Au revoir .
Au revoir .
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Una deficiència bastant grossa, és la de les màquines de venta que no accepten bitllets. Ahir vaig ser testimoni com dues senyores van haver de desistir de comprar el seu bitllet de tren a una màquina del vestíbul RENFE de Passeig de Gràcia perquè només accetava monedes i targeta de crèdit, afortunadament jo portava l'import exacte en monedes.
Desconec si és cosa només d'aquella màquina o és freqüent això de què malgrat que les màquines estiguin preparades per acceptar bitllets després no puguis pagar així perque a la pantalleta et surten marcats amb una "x" a sobre. Si és només aquella màquina encara, però si en hi ha més així haurien d'arreglar-ho.
Desconec si és cosa només d'aquella màquina o és freqüent això de què malgrat que les màquines estiguin preparades per acceptar bitllets després no puguis pagar així perque a la pantalleta et surten marcats amb una "x" a sobre. Si és només aquella màquina encara, però si en hi ha més així haurien d'arreglar-ho.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Hola:
Molt extrany trobar-se una màquina en aquestes condicions, de totes formes a Passeig de Gràcia hi ha més d'una autoventa i segurament aquesta era la única que estaba així i a més a més allà també hi ha venta manual de bitllets. Així que no tenien excusa.
Molt extrany trobar-se una màquina en aquestes condicions, de totes formes a Passeig de Gràcia hi ha més d'una autoventa i segurament aquesta era la única que estaba així i a més a més allà també hi ha venta manual de bitllets. Així que no tenien excusa.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Hi ha casos que tens que comprar un bitllet de tren, fiques 50 euros de bitllet (en paper ), i t'ho torna amb monedes, el bitllet o bitllets et pot valer 21 euros , el que no entenc és per què redimonis aquesta màquina de Passeig de Gràcia (desconec si és de Rodalies o MD), no deia que estava fora de servei, perquè no és normal que una màquina funcioni d'aquesta forma .
Au revoir .
Au revoir .
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Que no li funcioni algun tipus de pagament no és un motiu suficient per deixar fora de servei una màquina. Almenys pots comprar encara que sigui en monedes o pagar amb targeta. Els bitllets de 50 no els accepta quan l'import es molt baix, precisament pel tema del canvi.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Bona nit.
A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Habitual
Diria que és habitual que les màquines no acceptin bitllets si n'hi ha de denominació inferior que superin l'import.fubang wrote:A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
A les estacions de Renfe, hi ha sempre almenys una màquina que accepta bitllets per poder tornar canvi per un import màxim de 20 €, en algun cas fins i tot per 50€.
Probablement l'altra màquina si que t'ho hagués acceptat.
Probablement l'altra màquina si que t'ho hagués acceptat.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Les vegades que he volgut fer el mateix jo, m'ha passat el que tu dius, no et deixa pagar amb un import superior a bitllets de 10€. Segons tinc entès, les normes ATM diuen que no accepten bitllets superiors a 10€, almenys als autobusos de Sagalés diu això. No se si tindrà alguna cosa a veure.fubang wrote:Bona nit.
A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Amb la bona que està caient, dintre de poc veurem alguna línia de RENFE tallada,ja ho veureu.
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
De RENFE et pots esperar qualsevol cosajordigt2008 wrote:No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui, els trens que passaven per la via 8 de Sants, és a dir, els de les línies 1, 3, 4 i 7, a les 21:30, arribaven amb mitja hora de retard.
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui el tren que venia de Lleida i havia de passar per Manresa a les 11:13, anava amb 40 minuts de retard, i em hagut d'agafar el típic 447, que anava com un camell, cada dos per tres, es paraven els llums, i el motor.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Per una incidència, avui a les 21:30, els trens que passaven per la via 8 de Sants, arribaven amb 15 minuts de retard.
Edito: ara ja sé el motiu:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200809 ... 21762.html
Una incidencia en un vagón de cercanías de Renfe causa retrasos y cambios en el servicio
Un vagón se salió de la vía en la estación de Sagrera a las 20.42
04/09/2008 | Actualizada a las 23:22h
Barcelona. (EFE).- La salida de vía del primer eje del primer vagón de un tren de cercanías de la línea 1 en la estación de la Sagrera de Barcelona, ocurrida hacia las 20.42 horas, sin que se deban de lamentar heridos, está provocando retrasos y ha obligado a modificar el servicio, según informa Renfe en un comunicado.
Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
Después de esta incidencia, los retrasos eran de unos veinte minutos de media en la línea del Maresme, pero ahora, según la citada portavoz, se han reducido a unos ocho minutos, y se espera que "la normalidad en el servicio ferroviario se recuperará progresivamente".
Edito: ara ja sé el motiu:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200809 ... 21762.html
Una incidencia en un vagón de cercanías de Renfe causa retrasos y cambios en el servicio
Un vagón se salió de la vía en la estación de Sagrera a las 20.42
04/09/2008 | Actualizada a las 23:22h
Barcelona. (EFE).- La salida de vía del primer eje del primer vagón de un tren de cercanías de la línea 1 en la estación de la Sagrera de Barcelona, ocurrida hacia las 20.42 horas, sin que se deban de lamentar heridos, está provocando retrasos y ha obligado a modificar el servicio, según informa Renfe en un comunicado.
Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
Después de esta incidencia, los retrasos eran de unos veinte minutos de media en la línea del Maresme, pero ahora, según la citada portavoz, se han reducido a unos ocho minutos, y se espera que "la normalidad en el servicio ferroviario se recuperará progresivamente".
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El joc dels disbarats
A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Disbarat el teu
Informarte que, a efectes de circulació, Sagrera és una estacióGuigui wrote:A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Suspès a geografia ferroviariaDenisuko wrote:Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?