Conductors de taxi de tota mena

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
sortrens
N8
N8

Conductors de taxi de tota mena

Post by sortrens »

Ahir amb la meva xicota vam agafar un taxi on el taxista era paquistaní, més d'una vegade aquest era una noia. A Barcelona com ciutat oberta al món cada cop hi veiem més gent de tota mena, de moltes races, de moltes cultures i de tots dos sexes, no sempre els típics taxistes espanyols o catalans de tota la vida. Perque a Barcelona tothom i cap, tothom és un català més, un espanyol més, un europeu més. O encara millor, un ciutadà del món, de Barcelona perquè no?

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
JaMiRo!
N10
N10

Re: Conductors de taxi de tota mena

Post by JaMiRo! »

La veritat és que jo també em sorprendria molt de veure un immigrant al volant d'un taxi barceloní. :o

Igualment, sento no estar d'acord amb tú amb l'afirmació que "a Barcelona tothom hi cap" i més tenint en compte un parell de cosetes: primer, que BCN massa sovint està enfocada al visitant i no al ciutadà; i segon, que l'arribada d'immigrants durant els últims anys ha degradat de manera evident moltíssimes zones de l'Àrea Metropolitana, i jo bé ho puc dir com a ex-badaloní. :nono

Per cert, sortrens, et paga l'Ajuntament per fer publicitat de BCN? :) ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Guigui
Administrador

Estils de conducció de tota mena

Post by Guigui »

Més que la procedència dels taxistes, em fixo en la seva manera de conduir. I a fe que n'hi ha molts que no passen el tall.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Jamiro, que més voldria que em pagués l'Ajuntament!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
JaMiRo!
N10
N10

Post by JaMiRo! »

sortrens wrote:Jamiro, que més voldria que em pagués l'Ajuntament!!!
Doncs no li fotis publicitat, company! :) :D ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”