Conductors de taxi de tota mena
Conductors de taxi de tota mena
Ahir amb la meva xicota vam agafar un taxi on el taxista era paquistaní, més d'una vegade aquest era una noia. A Barcelona com ciutat oberta al món cada cop hi veiem més gent de tota mena, de moltes races, de moltes cultures i de tots dos sexes, no sempre els típics taxistes espanyols o catalans de tota la vida. Perque a Barcelona tothom i cap, tothom és un català més, un espanyol més, un europeu més. O encara millor, un ciutadà del món, de Barcelona perquè no?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Conductors de taxi de tota mena
La veritat és que jo també em sorprendria molt de veure un immigrant al volant d'un taxi barceloní.
Igualment, sento no estar d'acord amb tú amb l'afirmació que "a Barcelona tothom hi cap" i més tenint en compte un parell de cosetes: primer, que BCN massa sovint està enfocada al visitant i no al ciutadà; i segon, que l'arribada d'immigrants durant els últims anys ha degradat de manera evident moltíssimes zones de l'Àrea Metropolitana, i jo bé ho puc dir com a ex-badaloní.
Per cert, sortrens, et paga l'Ajuntament per fer publicitat de BCN?
Igualment, sento no estar d'acord amb tú amb l'afirmació que "a Barcelona tothom hi cap" i més tenint en compte un parell de cosetes: primer, que BCN massa sovint està enfocada al visitant i no al ciutadà; i segon, que l'arribada d'immigrants durant els últims anys ha degradat de manera evident moltíssimes zones de l'Àrea Metropolitana, i jo bé ho puc dir com a ex-badaloní.
Per cert, sortrens, et paga l'Ajuntament per fer publicitat de BCN?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
Estils de conducció de tota mena
Més que la procedència dels taxistes, em fixo en la seva manera de conduir. I a fe que n'hi ha molts que no passen el tall.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jamiro, que més voldria que em pagués l'Ajuntament!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Doncs no li fotis publicitat, company!sortrens wrote:Jamiro, que més voldria que em pagués l'Ajuntament!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2