Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
El que haurien de fer és deixar-se de tonteries i ficar civies per totes les línies de rodalies,i tenir varietat de circulació.
Perqué els civia que circulen ara a la C2 segurament fan els mateixos que serveis que abans és cobria amb 440R,excepte els que surten de SAC a les 6.52 i 18.52,que són regionals a Lleida i Reus respectivament,i suposo que és continuaràn fent amb 440R.
Peró susbtituir uuna doble de 440R per una 465,ho trobo lamentable igualment,ja que significa reducció de la capacitat,i la C2 ja va prou colapsada perqué a mès facin aixó,lamentable.Una doble 464+463 d'acord,peró posar una 465 per substituir doble de 440R,lamentable,ja que significa una reducció de la capacitat i de seients.
Perqué els civia que circulen ara a la C2 segurament fan els mateixos que serveis que abans és cobria amb 440R,excepte els que surten de SAC a les 6.52 i 18.52,que són regionals a Lleida i Reus respectivament,i suposo que és continuaràn fent amb 440R.
Peró susbtituir uuna doble de 440R per una 465,ho trobo lamentable igualment,ja que significa reducció de la capacitat,i la C2 ja va prou colapsada perqué a mès facin aixó,lamentable.Una doble 464+463 d'acord,peró posar una 465 per substituir doble de 440R,lamentable,ja que significa una reducció de la capacitat i de seients.
-
- N2
Ja els he estrenat, ahir dilluns al vespre a SAC vaig agafar un civia destinació St. Celoni. M'he quedat flipat al veure'l, feia olor a nou, de fet era nou!
Per cert, les pantalletes apagades i la megafonia igual, perquè?...
Per cert, les pantalletes apagades i la megafonia igual, perquè?...
Victor des de Cerdanyola del Vallès
Almenys per Cardedeu ni dissabte ni diumenge va passar cap Civia en tota la tarda. El servei amb el de sempre: 440R, 447 i 451. Diumenge sí vaig notar que hi havien molts més trens servits amb 447 del que és habitual, però el meu tren per tornar de treballar va venir amb doble de 440R en comptes de la doble de 447 habitual.Danzig wrote:Sí, pero de manera regular diria que han empezado o bien hoy o bien el fin de semana
-
- N3
El Rodalies destinacio Sant Celoni que passa per Cardedeu a les 12.35 era un Civia, y el de les 17.35 deireccio Vilanova a Granollers també, si no vaig veure malament era un 465 y de número el 203.
aquest matí he vist el 202 pujant cap a Sant Celoni
Confirmo que almenos hay un 465 de caf circulando por la C2.Ayer por suerte,la calle estaba bastante silenciosa y pude oir como arrancaba el civia(vaya oido tengo )y el sonido era el de un civia caf
Saludos
Saludos
Qué 465 era el que has visto?
Saludos
Saludos
Renfe451 wrote:Qué 465 era el que has visto?
Saludos
No se cual era,pero un caf era fijo
- Trenscat
- N10
Jo avui he estrenat els Civies a la R2. En concret he viatjat en el 465.203 de Sant Andreu Comtal a Montcada i Reixac en un servei Vilanova-Sant Celoni i sort que no ha sigut més perquè el tren anava ple a vessar. Jo estava enganxat a una de les portes que no em podia moure ni 1 mil·límetre. També he vist el 465.204 a Sant Andreu circulant cap a Vilanova. Em sumo a les crítiques de que és un tren petit, poc adequat per a la R2 per capacitat i pel gran problema de desnivells de Passeig de Gràcia. Si volen posar Civies que posin dobles de 465 i que s'estiguin de ximpleries! Per cert, els dos Civies eren Alstom.
Enllaç al bloc amb foto del 465.204 a Sant Andreu Comtal: http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... quats.html
Enllaç al bloc amb foto del 465.204 a Sant Andreu Comtal: http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... quats.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
acabo d'enterar-me q hi havia ja civies a la C2 i ara mateix n'acabo de veure un 465 a Montcada destinacio Vilafranca, he flipat ^_^
be doncs, a caçar-los! jeje
salut
salut
evarujo wrote:acabo d'enterar-me q hi havia ja civies a la C2 i ara mateix n'acabo de veure un 465 a Montcada destinacio Vilafranca, he flipat ^_^
salut
Explica't siusplau
Ho volies dir Vilanova?Ara resultarà que estàn fent serveis a la C4 també
Peró tant a la C2 com a a la C4 nomès caçareu civia en aquells serveis que la setmana passada és feien amb 440R,o sigui,mè posibilitat a la C2.Tot i que a la C2 i a la C4 les 440R No deixaràn de prestar servei.
I a què sonava, a capuccino o a espresso???252-071 wrote:No se cual era,pero un cafetera era fijo
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- 593Dromedario
- N6
Doncs imagineu-vos el dia que, per algun problema informàtic, es quedi el xiulet encès permanentment.252-071 wrote:Acabo de ver un civia en la Llagosta haciendo el St Celoni-Vilanova.Si mal no he contado,era un 465 y el pitido de cierre de puertas se oye desde mi casa(que está a unos 400 metros )
Jo, fins ara, només els he hagut de sentir a la platja de Montgat Nord, però, ara que ho penso, pobre Maresme! (bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip)
Avui he vist la 204 pujant cap a Sant Celoni
No em modifiqueu el quotesJaMiRo! wrote:I a què sonava, a capuccino o a espresso???252-071 wrote:No se cual era,pero un cafetera era fijo
Sonava a olla express quan comença a xiular
El rodalies Sant Celoni-Vilanova amb parada a Passeig de Gràcia a les 10.01 era el 465-204. També he vist un altre Civia que anava a Sant Andreu Comtal. Una pregunta: només hi ha un Civia que va a Sant Vicenç?
Salutacions
Salutacions
Avui he caçat:
Castelldefels(17.20)-Granollers Centre(18.20) i Granollers Centre(18.48)-Castelldefels(19.46),realitzat per la 465-201 i la 465-204 l'he caçat amb el rodalies Sant Celoni(17.14)-Vilanova i la Geltrú(18.58),que per cert al teleindicador de la cabina costat nord posava "CV03"
Destacar que a la 464-201 on he pujat les pantalles informatives estaven enceses,amb la destinaciño del tren a dalt de color verd amb C2,amb el nom de les parades alterant-se amb la destinació del tren,que les pantalles funcionaven.
Per tant,els civia a la C2 fan totes les relacions(a vaure si algún civia s'escapa amb algún dels pocs serveis Vilanova-Maçanet i el veiem parant a Gualba,Riells i Viabrea-Breda i Hostalric(acabant a Maçanet)
Quina gran varietat a la C2,440R(encara continuen fent rodalies a la C2,tot i que em sembla que ara nomès ès centren en la relació SAC-SVC,el rodalies que surt de SAC a les 17.52 cap a SVC ha estat realitzada per una doble de 440R),450(avui una fent la relació Sant Celoni-Vilanova ),451,447 i ara 465,a mès dels trens de Mitjà i llarga distància.Una bona línia.
Tant debó la C4 siguès també una línia amb varietat,el 93% dels trens que circulen a la C4 són 447.Fins i tot a la C3 o C7 tenen mès varietat de trens.
Castelldefels(17.20)-Granollers Centre(18.20) i Granollers Centre(18.48)-Castelldefels(19.46),realitzat per la 465-201 i la 465-204 l'he caçat amb el rodalies Sant Celoni(17.14)-Vilanova i la Geltrú(18.58),que per cert al teleindicador de la cabina costat nord posava "CV03"
Destacar que a la 464-201 on he pujat les pantalles informatives estaven enceses,amb la destinaciño del tren a dalt de color verd amb C2,amb el nom de les parades alterant-se amb la destinació del tren,que les pantalles funcionaven.
Per tant,els civia a la C2 fan totes les relacions(a vaure si algún civia s'escapa amb algún dels pocs serveis Vilanova-Maçanet i el veiem parant a Gualba,Riells i Viabrea-Breda i Hostalric(acabant a Maçanet)
Quina gran varietat a la C2,440R(encara continuen fent rodalies a la C2,tot i que em sembla que ara nomès ès centren en la relació SAC-SVC,el rodalies que surt de SAC a les 17.52 cap a SVC ha estat realitzada per una doble de 440R),450(avui una fent la relació Sant Celoni-Vilanova ),451,447 i ara 465,a mès dels trens de Mitjà i llarga distància.Una bona línia.
Tant debó la C4 siguès també una línia amb varietat,el 93% dels trens que circulen a la C4 són 447.Fins i tot a la C3 o C7 tenen mès varietat de trens.
No, fan més serveis. Avui he vist una 440R doble a Mollet, sentit nord440R(encara continuen fent rodalies a la C2,tot i que em sembla que ara nomès ès centren en la relació SAC-SVC,el rodalies que surt de SAC a les 17.52 cap a SVC ha estat realitzada per una doble de 440R)
Civia a Flaçà
Hoy a las 12h50 ha pasado por Flaçà, sentido norte, un Civia.
¿Alguien sabe de lo que va? ¿Alguien lo ha visto?
¿Alguien sabe de lo que va? ¿Alguien lo ha visto?
Re: Civia a Flaçà
És un Civia que ha sortit avui de la factoria de Santa Perpètua de Mogoda i que feia el seu viatge de proves.
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.