Bibliografia de llibres de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
metring
Administrador

Bibliografia de llibres de transport

Post by metring »

Obro aquest fil per preguntar-vos si hi ha cap llibre sobre transport clàssic, de trens, metros, tramvies, etc., que us agradaria tenir, i no heu trobat, que sigui interessant o imprescindible dins d'una biblioteca transportil, i així podem fer un recull del que vosaltres penseu que caldria tenir ;)
Last edited by metring on Tuesday 02/12/2008 20:19, edited 1 time in total.
Reason: Canvi de títol, per ajustar-lo al contingut del fil
Guigui
Administrador

I si en fem una bibliografia?

Post by Guigui »

Aprofitant el tema, podríem convertir aquest fil en una bibliografia transportil, amb tots els elements necessaris: autor, títol, any de la publicació, nombre de l'edició (si s'escau), lloc de publicació, editorial i ISBN. Què us sembla la idea?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
oriolp13
N9
N9

Re: Llibres clàssics de transport, quins us falten?

Post by oriolp13 »

A mí em sembla bé, ja que si algú no té algun dels llibres mencionats li serà més fàcil trobar-lo
Salutacions,

Oriol
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Un clasic que jo personalment no tinc,si el meu germa, es el de Manolo Maristany ADIOS VIEJAS LOCOMOTORAS, llibre de fotos sobre las darreras maquinas de vapor que van funcionar a Espanya, mirare de conseguir el ISBN, pero crec que esta esgotadisim
Posteriorment en va publicar un altre de sembant titular "MAQUINAS MAQUINISTAS Y FOGONEROS", tambe va publicar un titular "CARRILETS DE ESPAÑA " i un altre titulat "CARRILETS DE CATALUNYA"
I finalment, aquest si que el tinc, "LOS ULTIMOS GIGANTES" ISBN 84-404-5546-1 , esta editat per al mateix autor i segons diu "Bajo el Ilustre patrocionio de MTM Y ATEINSA"
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

No si és un clàssic, però l'únic que jo tinc, i que era del meu avi és un d'americà que es diu "STREET RAILS ACROSS AMERICA". A mi m'encanta, ja que surten fotos espectaculars de tot tipus de trens americans

Informació de l'eBay (és on n'he trobat més, tot i que si al Google poses el nom del llibre surten moltes coses):

STEEL RAILS ACROSS AMERICA

List price $44.95 / Price paid by collector $ ????

Author: GARY W. DOIZALL AND MIKE DANNEMAN

First Printing. 1989

Reprint.

Printer/Publishing Co. KALMBACH BOOKS

Printed in the HONG KONG.

Library of Congress catalog card # 89-083924

ISBN # 0-89024-097-3

205 Pages

I en aquesta web: http://www.linkandpinhobbies.com/books.htm surten bastants llibres, el problema és que casi tots o tots són del continent d'Amèrica del Nord
Salutacions,

Oriol
metring
Administrador

Metros i metròpolis

Post by metring »

Coneixeu Metros i metròpolis? Molt entretingut, amb imatges i història de metros d'arreu del món. Jo l'havia agafat la tira de cops a la biblioteca de Canyelles! ja té uns anyets, però continua sent interessant.

Metros i metròpolis / Xavier Febrés [fotografies:] Xavier Miserachs [pròleg:] Mercè Sala / Barcelona: TMB F.C. Metropolità de Barcelona, 1990 / ISBN: 84-7794-127-0

Textos en català, castellà i anglès
metring
Administrador

Post by metring »

I un altre, que potser l'heu consultat algun cop.

Quins de vosaltres el coneixeu?

Los Nombres de las estaciones del Metro / textos de Josep Maria Espinàs. [Barcelona] :Transports Metropolitans de Barcelona :1988.
ISBN:84-404-2755-7
JaMiRo!
N10
N10

Re: Metros i metròpolis

Post by JaMiRo! »

metring wrote:Coneixeu Metros i metròpolis? Molt entretingut, amb imatges i història de metros d'arreu del món. Jo l'havia agafat la tira de cops a la biblioteca de Canyelles! ja té uns anyets, però continua sent interessant.

Metros i metròpolis / Xavier Febrés [fotografies:] Xavier Miserachs [pròleg:] Mercè Sala / Barcelona: TMB F.C. Metropolità de Barcelona, 1990 / ISBN: 84-7794-127-0

Textos en català, castellà i anglès
A l'Escola d'Enginyers Industrials de BCN estava aquest llibre...Quan estudiava, sovint m'escapava a fullejar-lo... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”