Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
sortrens
N8
N8

Re: Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Post by sortrens »

Home, crec que a Nova York ho tenen de pitjor, els metros estan molt més grafitajats que aquí. No creieu?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Guigui
Administrador

Ja no

Post by Guigui »

sortrens wrote:Home, crec que a Nova York ho tenen de pitjor, els metros estan molt més grafitajats que aquí. No creieu?
Estaven.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Pues si que s'estan tornan organitzats i nets. És veritat que Nova York ja no és aquella ciutat dels anys 20 o anys 80 en el qual va ser considerada la ciutat més perillosa del món. Espero que Barcelona sàpiga posarse al dia. Pero l'avantatge de Barcelona és que és una ciutat petita però alhora gran. Les ciutats petites son més fàcil de gestionar a nivell de seguretat i neteja. Jo continuo pensant que Tots els ferrocarrils de l'Àrea Metropolitana tant siguin operats per Renfe, FGC o TMB haurien de tenir una policía pròpia com tenen a Nova York: "Police Metropolitan" o com és digui. I tenir un sistema de neteja eficient. Perque siguem els millors. Salut.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Guigui
Administrador

Millor no, bé

Post by Guigui »

sortrens wrote:Perque siguem els millors.
Aquí hi ha una part del problema. Els nostres polítics volen presentar-se al món com els millors. Però resulta que, en aquest afany, només veuen les coses grandiloqüents, i s'obliden de la vida diària, d'allò que no ven però que, si no hi és, és quan més es nota.

Jo no vull ser millor que Madrid, París, Londres o Nova York. Simplement, vull viure bé a Barcelona, la ciutat amb la qual em sento més identificada, perquè hi visc i perquè hi he passat la immensa majoria de la meva vida. I, ara per ara, hi ha moltíssimes coses a millorar, que molt em temo que l'Ajuntament i tots els altres estaments responsables no se n'ocupen prou.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Platanito
N9
N9

Re: Millor no, bé

Post by Platanito »

Guigui wrote: Jo no vull ser millor que Madrid, París, Londres o Nova York. Simplement, vull viure bé a Barcelona, la ciutat amb la qual em sento més identificada
:o

Doncs jo, al metro en hora punta m'identifico més amb Auswitz, i a dins del bus amb Montecarlo.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

En la reserva de València-Nord últimamente están apareciendo muchos trenes pintados. Todos los Civia han estado parados durante el mes de Agosto, y están que dan pena verlos. Y además, hay hasta una 447 que tiene todo el frontal pintado de arriba a abajo. Y hace un tiempo la 440-195 estuvo circulando unas semanas con el coche motor completamente pintado, y encima de pintura plateada, con lo que desde dentro no veías absolutamente nada. Y lo peor de todo es que esta unidad ahora es de MD, y se hizo así 2 Regionales a Albacete y 1 a Alicante, que son en ambos casos más de 2 horas encerrado en un tren del que no veías nada de fuera.
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

L'altre dia a Clot vaig veure arribar un regional amb un cotxe pintat completament. Tant ben feta estava la "feina" que els passatgers dubtaven a l'hora d'obrir la porta, ja que

pràcticament no es distingia!
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

594-001-0 wrote:En la reserva de València-Nord últimamente están apareciendo muchos trenes pintados. Todos los Civia han estado parados durante el mes de Agosto, y están que dan pena verlos. Y además, hay hasta una 447 que tiene todo el frontal pintado de arriba a abajo. Y hace un tiempo la 440-195 estuvo circulando unas semanas con el coche motor completamente pintado, y encima de pintura plateada, con lo que desde dentro no veías absolutamente nada. Y lo peor de todo es que esta unidad ahora es de MD, y se hizo así 2 Regionales a Albacete y 1 a Alicante, que son en ambos casos más de 2 horas encerrado en un tren del que no veías nada de fuera.

Ai,que renfe ha començat la "Barcelonització" de Rodalia València :emprenyat

A que "barcelonitzaràn" tots els nuclis de rodalies menys un,que ja ús podeu imaginar quin nucli de rodalia serà(aquell on hi ha el Ministeri de Foment,el Congres del Diputat,les seus de renfe i adif)

Lamentable >:(
pukyxd
N6
N6

Post by pukyxd »

Avui he tingut una sorpresa interessant. El tren que sortia a les 9.09 de Manresa direcció Vilafranca portava tots els seients i el terra nou i les parets netes i lluents. Era una 447. M'he quedat a quadros quan he entrat al tren i he vist al panaronama.
metring
Administrador

Post by metring »

pukyxd wrote:Avui he tingut una sorpresa interessant. El tren que sortia a les 9.09 de Manresa direcció Vilafranca portava tots els seients i el terra nou i les parets netes i lluents. Era una 447. M'he quedat a quadros quan he entrat al tren i he vist al panaronama.
A la C2, també n'hi ha un d'aquests. Quina diferència la il·luminació, i tot més net! Ho havia posat al fil d'avistaments, pensava que era una 446.
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Post by UT440_132M »

Jo hi vaig pujar-hi, fa 15 dies a Cardedeu. També em vaig quedar sorprès al veure com estava de neta.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
tren250

Post by tren250 »

Jo també vaig pujar a una d'aquestes 447 a Mataró, amb la diferència de que certa gent ja s'havia dedicat a embrutar el terra d'una de les portes amb càscares de pipa :evil: i amb l'exterior grafitegat :evil: :evil: . Per cert, quin canvi València: de tindre els trens més nets a tindre els trens més bruts, però tenia que passar...
Au revoir ;) C.A.C.V.
david_jim
N4
N4
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd

Post by david_jim »

pedrofgc wrote:ola david-jim,aki en rodalies donen pena els trens,pero tambe catalunya expres y regionals.renfe li dona igual pero aixo ja fa kuasi uns 18 anys que pasa a catalunya.david tu k viatjes molt pels diferents nuclis de rodalies,aixo tambe passa a madrid valencia etc?els fgcsi q miren der tenir le instal.lacions en bon estat,renfe haura d´apendre salutacions.david_jim aki et deixo el meu correu per parlar mes trankilament sobre aquest tema: http://www.pdrocdti@hotmail.com
A Madrid no passa. Que hi ha trens grafitejats molt (però molt) de tant en tant, doncs sí, com a tot arreu. Que si és hora punta es passa de netejar, doncs sí, però en quant passa hora punta, el tren és netejat.

Un dia que vaig anar amb un amic meu d'aquí de Madrid a Barcelona, la impressió que li van donar els trens de Barcelona, estiguessin o no estiguessin grafitejats, és que estaven molt bruts, i que ell no havia vist mai uns trens així de deixats i de bruts... és clar, com que ell pràcticament no ha sortit de Madrid, doncs en quant surt es troba sorpreses.
metring
Administrador

Post by metring »

Apa que ahir, a Sitges, en direcció cap a Barcelona, va passar un 440 regional, que tenia el primer cotxe TOT pintat, cabina inclosa, i realment semblava el "Tren de la bruja" :o . La gent ho miràvem perplexos (expressió que ara s'ha posat de moda).
aim
N9
N9

Post by aim »

Fa unes setmanes a Ribes també hi havia una 440R amb com a mínim un cotxe 100% pintat. Els pobres que els hi toqués viatjar dins gaudirien d'unes boniques vistes....
Instagram: Ferrocarril | Aviació
pedrofgc
N5
N5

Post by pedrofgc »

david_jim wrote:
pedrofgc wrote:ola david-jim,aki en rodalies donen pena els trens,pero tambe catalunya expres y regionals.renfe li dona igual pero aixo ja fa kuasi uns 18 anys que pasa a catalunya.david tu k viatjes molt pels diferents nuclis de rodalies,aixo tambe passa a madrid valencia etc?els fgcsi q miren der tenir le instal.lacions en bon estat,renfe haura d´apendre salutacions.david_jim aki et deixo el meu correu per parlar mes trankilament sobre aquest tema: http://www.pdrocdti@hotmail.com
A Madrid no passa. Que hi ha trens grafitejats molt (però molt) de tant en tant, doncs sí, com a tot arreu. Que si és hora punta es passa de netejar, doncs sí, però en quant passa hora punta, el tren és netejat.

Un dia que vaig anar amb un amic meu d'aquí de Madrid a Barcelona, la impressió que li van donar els trens de Barcelona, estiguessin o no estiguessin grafitejats, és que estaven molt bruts, i que ell no havia vist mai uns trens així de deixats i de bruts... és clar, com que ell pràcticament no ha sortit de Madrid, doncs en quant surt es troba sorpreses.
quina eneja davidjim,l qu donaria perque renfe a barcelona sigues igual k a madrid,la veritat que amb els bons trens que te renfe i no els hi treu profit! :nono
tren250

Post by tren250 »

I fa un temps hi havia una 440 amb els tres vagons pintats 100% de graffits, circulava principalment a la C3 :evil: .
I no només graffits, uns trens nous com CIVIA estan per fora brutíssims, moltes vegades el terra de les 447 està ple de pols... Fins i tot m'he trobat amb una 440 amb un vidre quasi trencat, que allà ningú no s'hi podia sentar (la 206), a part de brutícia, inseguretat :'( .
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Post by UT440_132M »

tren250 wrote:I fa un temps hi havia una 440 amb els tres vagons pintats 100% de graffits, circulava principalment a la C3 :evil: .
I no només graffits, uns trens nous com CIVIA estan per fora brutíssims, moltes vegades el terra de les 447 està ple de pols... Fins i tot m'he trobat amb una 440 amb un vidre quasi trencat, que allà ningú no s'hi podia sentar (la 206), a part de brutícia, inseguretat :'( .
Jo en tinc fotos d'aquesta 440R. Però no les posaré per no fer publicitat d'aquests terroristes, com jo els anomeno.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Peter
N5
N5

Post by Peter »

Ahir al vespre, un dels nous Civia de la C2 estava a Sants amb destinació Sant Vicenç amb un graffitti enorme en el lateral muntanya. Ni una semaneta han durat nets...
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Jo ahir tornant desde vic al matí cap a les 8 hi havia parat a Moncada-Bif. el 465-203 amb un bon graffiti, i també era el costat muntanya
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”