Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Avui he vist la unitat 465.205 fent un Sant Celoni Vilanova que pasa per Sants a las 11:10.
Curiositat:
Als 4 primers cotxes els monitors anaven apagats, pero al cinqúe hi havia una pantalla windows amb un missatge ms-dos que habia fallat l'inici el VNC i demana confirmació per aixecar el servei.
Curiositat:
Als 4 primers cotxes els monitors anaven apagats, pero al cinqúe hi havia una pantalla windows amb un missatge ms-dos que habia fallat l'inici el VNC i demana confirmació per aixecar el servei.
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Unas dudas que tengo: Cabría una doble 465 en todas las estaciones de la R2? y una doble 465 equivaldría a numeros de pasajeros a una doble 467 o una 450/451
Merci
Merci
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Capacitats:
447: 234 sentats 702 total
450: 1008 sentats 1844 de peus.
451: 498 sentat 922 total
463: 169 sentats 607 total
464: 223 sentats 832 total
465: 277 sentats 997 total
Aproximadamente una 463 + 464 son 2 447.
En total de viatgers una 464+463 son 1439 viatgers i 2 447 son 1404.
En sentats 392 de 463+464 ver els 468 de 2 447.
Per tant un 465 admet mes viatger que una 451, pero el numero de passatge sentats disminueix a la meitat. Mes passatgers menys comoditat.
Esta clar que l'espai diafan dels civia permet mes viatgers de peus que en un 447 i sobretot vers les 450/451 on quasi no hi ha espai per esta de peus excepte a les escales o portes.
Font: http://ferrocarriles.wikia.com
447: 234 sentats 702 total
450: 1008 sentats 1844 de peus.
451: 498 sentat 922 total
463: 169 sentats 607 total
464: 223 sentats 832 total
465: 277 sentats 997 total
Aproximadamente una 463 + 464 son 2 447.
En total de viatgers una 464+463 son 1439 viatgers i 2 447 son 1404.
En sentats 392 de 463+464 ver els 468 de 2 447.
Per tant un 465 admet mes viatger que una 451, pero el numero de passatge sentats disminueix a la meitat. Mes passatgers menys comoditat.
Esta clar que l'espai diafan dels civia permet mes viatgers de peus que en un 447 i sobretot vers les 450/451 on quasi no hi ha espai per esta de peus excepte a les escales o portes.
Font: http://ferrocarriles.wikia.com
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Ayer me fui a Sant Andreu Comtal a ver si veía algún Civia en la C2, vi al 465-204 haciendo un Sant Celoni-Vilanova y al 465-202 haciendo un Vilanova-Sant Celoni. Comentar también que vi a la 440-219+440-153 haciendo un Sant Celoni-Vilanova y a la 440-210 haciendo un Sant Andreu Comtal-Castelldefels
Ida:
Desde Cerdanyola hasta Sant Andreu Arenal con el regional 15624 Lleida-L'Hospitalet (hecho por la 440-146) y desde Sant Andreu Arenal hasta Sant Andreu Comtal fui andando
Vuelta:
Desde Sant Andreu Comtal hasta Sants con el famoso regional Portbou-Tortosa (llegó a SAC poniendo BCN-SANTS en los teleindicadores del tren, pero poco después cambiaron a Tortosa, iba con la 440-176) y de Sants hasta Cerdanyola con un cercanías destino Terrassa
Ida:
Desde Cerdanyola hasta Sant Andreu Arenal con el regional 15624 Lleida-L'Hospitalet (hecho por la 440-146) y desde Sant Andreu Arenal hasta Sant Andreu Comtal fui andando
Vuelta:
Desde Sant Andreu Comtal hasta Sants con el famoso regional Portbou-Tortosa (llegó a SAC poniendo BCN-SANTS en los teleindicadores del tren, pero poco después cambiaron a Tortosa, iba con la 440-176) y de Sants hasta Cerdanyola con un cercanías destino Terrassa
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Viatjar amb la C2 ja és una passada,ja que et pot tocar una 440R,una 450,una 451,una 447 i ara també 465,quina línia de rodalies amb tanta varietat de trens,me n'alegro.
A veure si veiem una mica mès de varietat també a la C4,que nomès hi han 447 excepte els regionals a Lleida,algún L'H-Terrassa del matí i la tarda i molt puntualment algun altre servei que és fa amb 440R,i hi posen civia.Segurament els propers civies per lògica aniràn a la C4,a la C2 crec que no posaràn mès,i si posen alguna,seràn dos o tres unitats per sobretot substituir els serveis que és fan amb 440R,peró mès no crec,a la C1,els civies que circlen ara per la C2 havien d'haver anat a la C1,peró sembla que renfe té interès en que les 447 segueixin prestant servei a la C1,o sigui,que aniràn a la C4,o aixó espero.
A veure si veiem una mica mès de varietat també a la C4,que nomès hi han 447 excepte els regionals a Lleida,algún L'H-Terrassa del matí i la tarda i molt puntualment algun altre servei que és fa amb 440R,i hi posen civia.Segurament els propers civies per lògica aniràn a la C4,a la C2 crec que no posaràn mès,i si posen alguna,seràn dos o tres unitats per sobretot substituir els serveis que és fan amb 440R,peró mès no crec,a la C1,els civies que circlen ara per la C2 havien d'haver anat a la C1,peró sembla que renfe té interès en que les 447 segueixin prestant servei a la C1,o sigui,que aniràn a la C4,o aixó espero.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Avui el St. Celoni-Vilanova de les 15.05 a Granollers fet amb Civia y a la tornada el Vilanova-St. Celoni de les 20.11 a SAC també. Quan l'he vist a Granollers m'he quedat bocabadat
Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me Que m'ho podrieu explicar si us plau companys? L'únic que sé és que el de tornada a Granollers era d'Alstom.
També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me Que m'ho podrieu explicar si us plau companys? L'únic que sé és que el de tornada a Granollers era d'Alstom.
També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nova classificació
Passarà a ser estació adaptada a PMI: persones amb mobilitat incrementada.cristian26 wrote:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.cristian26 wrote:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me Que m'ho podrieu explicar si us plau companys?
I el col·lapse de la porta de PMR, la més baixa .cristian26 wrote:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
No me'n recordo. La propera vegada ja m'hi fixarétren250 wrote:Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstomcristian26 wrote:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me Que m'ho podrieu explicar si us plau companys?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Coi de renfe,no te suficient amb portar els trens bruts,que a sobre volen portar-nos en vagons de mercaderiestren250 wrote: Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
cristian26 wrote:Avui el St. Celoni-Vilanova de les 15.05 a Granollers fet amb Civia y a la tornada el Vilanova-St. Celoni de les 20.11 a SAC també. Quan l'he vist a Granollers m'he quedat bocabadat
Ui,m'explico.
Aquest servei de les 15.05 de Granollers Centre(14.44 desde Sant Celoni)direcció Barcelona,hauria de realitzar per horaris aquests serveis:
Sant Celoni(14.44)-Vilanova(16.28),que seria el servei per Granollers a les 15.05
Vilanova(16.42)-Sant Celoni(18.24)
Sant Celoni(18.44)-Vilanova(20.28)
Vilanova(20.42)-MAÇANET(22.42),per Granollers 22.03
O sigui,que és possible que s'hagui deixat veure un civia prestant servei a les estacions de Gualba,Riells i Viabrea-Bred i Hostalric,acabant a Maçanet.Esque veure un civia en servei per aquestes estacions deu ser curiòs
Per cert,circularán els civia a la C2 els cap de setmana?
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Estan circulant. Avui el 465.204 ha fet el Vilanova-Sant Celoni que passa per Cardedeu a les 16.10, i el Sant Celoni-Vilanova que surt de Cardedeu a les 16-57.Mako448 wrote:Per cert,circularán els civia a la C2 els cap de setmana?
També he vist a Granollers Centre el 465.202 que feia el Granollers-Vilanova de les 13.35.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
El 465.204 acaba de sortir de Cardedeu sentit Sant Celoni. És molt possible que torni de Sant Celoni fent el tren Sant Celoni-Vilanova de les 20.44 (21.40 a Sants).
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Avui he agafat el tren cap a blanes que passa per clot a les 14.23, servit per civia 464+463. Jo anava al últim vagó del 463. Al sortir de Badalona les pantalles i la megafonia anuncien que la propera parada és montgat (quan cap blanes feiner no hi para.) Passem sense pagar i les pantalles s'han apagat i la megafonia no ha sonat més. Suposo que el maqui ho ha apagat per evitar confusions. Mai m'ho havia trobat i mira que dilluns també vaig agafar el mateix tren i era amb civia's també
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional. Crec que estaven a la C4 de Parla.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Capacitat del Civia
Tot just una mica més que la d'una 450.Vox wrote:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Capacitat del Civia
Però més acceleració i millor distribució de portes, raó per la qual -si fos posible- preferiria una doble 465 a una 450/451.Guigui wrote:Tot just una mica més que la d'una 450.Vox wrote:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
i més espai per a les cames, millor climatització, etc
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Algú sap que els hi passa a les pantalles dels 465? Aquest dilluns vaig agafar-ne un de Platja de Castelldefels a Sant Andreu Comtal, i a partir de Sants, ja no funcionava ni la pantalla ni la megafonia. Va passar exactament el mateix quan vaig anar també amb Civia la setmana passada, la megafonia apagada, però les pantalles posava tota l'estona: "Temps estimat: 7 min, SITGES". No ho pensen solucionar aquest problema?
Salutacions
Salutacions
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
El Civia que vaig agafar l'altre dia per baixar a Barcelona des de Granollers duia les pantalles enceses i la megafonia funcionava. En tornar, pantalles apagades i megafonia inactiva
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.