Valls perd el tren cada cop més
Valls perd el tren cada cop més
Diari de Tarragona > CAMP >
05/09/2008
REDUEIXEN TRENS A L´ESTACIÓ DE VALLS
La Cambra de Comerç de Valls lamenta les reduccions ferroviàries 'que s'han produït i es produiran', arran la retirada d'un Talgo i dels trens llançadora entre Valls i Sant Vicenç de Calders que permetien als vallencs enllaçar fins a Barcelona
ACN - 04/09/2008 19:21
A partir d'aquí, la Cambra s'adreça a les màximes instàncies de Renfe, el Ministeri de Foment i la Generalitat, entre d'altres, per reclamar la circulació per Valls de nous trens de grans línies i el restabliment del servei de mitjana distància que cobrien els trens llançadora -ampliable fins a Montblanc-, així com la inclusió de l'estació de Valls fins a l'estació enllaç de la Plana-Picamoixons, 'com a mínim', a la xarxa de rodalies de Barcelona.
La Cambra demana 'urgentment' major servei de trens via Valls ja que ara, cita d'exemple, de les 8.17 del matí fins a les 14.27 de la tarda no hi ha cap servei de Valls a Barcelona; i des de Barcelona cap a Valls, de les 7.03 del matí fins a les 14.03 de la tarda tampoc hi ha cap servei. La Cambra destaca que, a més, després de les set de la tarda, no es pot sortir ni de Valls-Barcelona ni de Barcelona-Valls.
Aquest setembre es retiren dos serveis que permetien anar a Barcelona a primera hora del matí i tornar al vespre. En base a un anunci de Renfe, a partir del 15 de setembre el Talgo que fa el recorregut Barcelona-Valls-Saragossa-La Corunya-Vigo-Gijón ja no pararà a l'estació de Valls -a les 8.04 del matí, i de retorn a les 22.06-, perquè circularà per la via del TGV amb parada a l'estació del Camp de Tarragona.
A més, l'1 de setembre també van deixar de circular indefinidament els trens concertats per l'Ajuntament de Valls, que feien de llançadora a Sant Vicenç de Calders a primera hora de matí -a les 6.45-, i la tornada de nit -21.25-. La Cambra lamenta que s'hagin perdut aquests serveis, ja que eren molt 'útils' per a persones que treballen, estudien o han de fer gestions a primera hora del matí, o avançada la tarda.
Tant la Cambra com 'amplis sectors de la societat' lamenten que la línia de Roda, Valls, Montblanc, l'Espluga i Borges Blanques estigui 'sota mínims', comportant l''abandó' d'àrees i comarques, quan es demana als ciutadans que utilitzin els transports públics i es fan 'les grans promeses' d'incrementar els serveis. La Cambra demana 'solucions immediates, amb menys expectatives i promeses, i més fets tangibles'.
05/09/2008
REDUEIXEN TRENS A L´ESTACIÓ DE VALLS
La Cambra de Comerç de Valls lamenta les reduccions ferroviàries 'que s'han produït i es produiran', arran la retirada d'un Talgo i dels trens llançadora entre Valls i Sant Vicenç de Calders que permetien als vallencs enllaçar fins a Barcelona
ACN - 04/09/2008 19:21
A partir d'aquí, la Cambra s'adreça a les màximes instàncies de Renfe, el Ministeri de Foment i la Generalitat, entre d'altres, per reclamar la circulació per Valls de nous trens de grans línies i el restabliment del servei de mitjana distància que cobrien els trens llançadora -ampliable fins a Montblanc-, així com la inclusió de l'estació de Valls fins a l'estació enllaç de la Plana-Picamoixons, 'com a mínim', a la xarxa de rodalies de Barcelona.
La Cambra demana 'urgentment' major servei de trens via Valls ja que ara, cita d'exemple, de les 8.17 del matí fins a les 14.27 de la tarda no hi ha cap servei de Valls a Barcelona; i des de Barcelona cap a Valls, de les 7.03 del matí fins a les 14.03 de la tarda tampoc hi ha cap servei. La Cambra destaca que, a més, després de les set de la tarda, no es pot sortir ni de Valls-Barcelona ni de Barcelona-Valls.
Aquest setembre es retiren dos serveis que permetien anar a Barcelona a primera hora del matí i tornar al vespre. En base a un anunci de Renfe, a partir del 15 de setembre el Talgo que fa el recorregut Barcelona-Valls-Saragossa-La Corunya-Vigo-Gijón ja no pararà a l'estació de Valls -a les 8.04 del matí, i de retorn a les 22.06-, perquè circularà per la via del TGV amb parada a l'estació del Camp de Tarragona.
A més, l'1 de setembre també van deixar de circular indefinidament els trens concertats per l'Ajuntament de Valls, que feien de llançadora a Sant Vicenç de Calders a primera hora de matí -a les 6.45-, i la tornada de nit -21.25-. La Cambra lamenta que s'hagin perdut aquests serveis, ja que eren molt 'útils' per a persones que treballen, estudien o han de fer gestions a primera hora del matí, o avançada la tarda.
Tant la Cambra com 'amplis sectors de la societat' lamenten que la línia de Roda, Valls, Montblanc, l'Espluga i Borges Blanques estigui 'sota mínims', comportant l''abandó' d'àrees i comarques, quan es demana als ciutadans que utilitzin els transports públics i es fan 'les grans promeses' d'incrementar els serveis. La Cambra demana 'solucions immediates, amb menys expectatives i promeses, i més fets tangibles'.
Re: Valls perd el tren cada cop més
Ja, ja sé que em direu "que hi ha l´Avant", i que "Valls és a prop de Tarragona i de Sant Vicenç i de l´AVE".
Per a qui no ho sàpigui, Valls té més de 30.000 habitants.
Està situada a l´Alt Camp, i no té tren ni a Tarragona ni a Reus.
I al pas que anem, ni a Sant Vicenç de Calders ni Barcelona si seguim així.
Potser Renfe hauria d´adonar-se que no tothom va de Lleida (o Tarragona) capital a Barcelona capital.
Si hi hagués un servei de regionals decent, el tren l´agafaria tanta gent com a Figueres o Vic.
Per no parlar de l´extensió de Rodalies Barcelona cap al Camp de Tarragona (o si voleu, la creació de Rodalies Tarragona interconnectada amb Rodalies Barcelona...).
Volen que agafem el cotxe.
Per a qui no ho sàpigui, Valls té més de 30.000 habitants.
Està situada a l´Alt Camp, i no té tren ni a Tarragona ni a Reus.
I al pas que anem, ni a Sant Vicenç de Calders ni Barcelona si seguim així.
Potser Renfe hauria d´adonar-se que no tothom va de Lleida (o Tarragona) capital a Barcelona capital.
Si hi hagués un servei de regionals decent, el tren l´agafaria tanta gent com a Figueres o Vic.
Per no parlar de l´extensió de Rodalies Barcelona cap al Camp de Tarragona (o si voleu, la creació de Rodalies Tarragona interconnectada amb Rodalies Barcelona...).
Volen que agafem el cotxe.
Last edited by 437.001 on Friday 05/09/2008 23:01, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Coses que hom perd
Valls perd cada cop més el tren, i els polítics el senderi.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Coses que hom perd
Estaria bé fer-los perdre el cotxe oficial...Guigui wrote:Valls perd cada cop més el tren, i els polítics el senderi.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contra el cotxe oficial
Un altre company de causa!JaMiRo! wrote:Estaria bé fer-los perdre el cotxe oficial...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Contra el cotxe oficial
Et convido a copiar la meva signatura, i que et reconeguis com a cervell fundador de la PACO...Guigui wrote:Un altre company de causa!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fundació de la PACO
Fet!JaMiRo! wrote:Et convido a copiar la meva signatura, i que et reconeguis com a cervell fundador de la PACO...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Valls perd el tren cada cop més
Bona idea, això de la PACO Per cert, el que diu el títol pot ser també: renfe perd el tren cada cop més amb les seves bojeries, Valls és una ciutat com Vic, Tortosa, i amb afluència de públic, com es nota l'afluència AVE .
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Valls perd el tren cada cop més
Si anem així no es podra agafar el tren a Valls!
Xavi
Xavi
Re: Valls perd el tren cada cop més
Tál cóm está el servei a Valls, dona la impresió que es un poble que está al desert, una llástima, mirant horaris de fa uns anys, allavorans si que tenian un servei bastant bó, ara es totalment ridicul.
Si encara Valls tinges una estació Ave, podrian parar els Avant, pero ni aixó tenen.
Si encara Valls tinges una estació Ave, podrian parar els Avant, pero ni aixó tenen.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No estan pensades per això
Ni tampoc és pla posar estacions d'AV per a poblacions com Valls. Altrament, la T de TAV significaria "tramvia".Enric wrote:Si encara Valls tinges una estació Ave, podrian parar els Avant, pero ni aixó tenen.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: No estan pensades per això
Estic totalment d'acord amb aixó, llavors si anesim així podriem ficar de pas una estació de l'AVE a cada capital de comarca. No home, no una estació de Rodalies-Mitja Distància i ja està.Guigui wrote:Ni tampoc és pla posar estacions d'AV per a poblacions com Valls. Altrament, la T de TAV significaria "tramvia".Enric wrote:Si encara Valls tinges una estació Ave, podrian parar els Avant, pero ni aixó tenen.
Xavi
Re: Valls perd el tren cada cop més
Estic d'acord en que no es tracta de tindra una estació TAV cada pocs kms., pero es que a horas d'ara en comenso a preguntar de que serveix tindra una estació a Valls, si els serveis que dona son casi testimonials, els posibles viatgers no van al tren si la cia. que gestiona els horaris no s'implica a fer-los com tindrian qe ser.
Ara els "politics" i sobretot els ciutadans sino es mobilitzan una mica a Renfe ja li deu estar bé el "tema".
Ara els "politics" i sobretot els ciutadans sino es mobilitzan una mica a Renfe ja li deu estar bé el "tema".
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Valls perd el tren cada cop més
Jo al·lucino... acabo de mirar a la web de Renfe... només hi ha 2 circulacions diaries entre Barcelona i Valls ?
Com pot ser ???
Com pot ser ???
-
- N3
- Posts: 34
- Joined: Friday 05/09/2008 20:45
- Location: 78704
Re: Valls perd el tren cada cop més
De trenes directos, por desgracia, solamente hay dos : uno por la mañana y otro por la tarde-noche, aunque también hay las lanzaderas Sant Vicenç de Calders-La Plana Picamoixons.uriol108 wrote:Jo al·lucino... acabo de mirar a la web de Renfe... només hi ha 2 circulacions diaries entre Barcelona i Valls ?
Com pot ser ???
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Oi que van treure aquell de 1ª hora del mati que anava de Valls a St.Vicenç i el que tornava a la nit?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re:
Si ja fa uns mesos que el van treura.Ecomobisostrans wrote:Oi que van treure aquell de 1ª hora del mati que anava de Valls a St.Vicenç i el que tornava a la nit?
A avistaments curiosos i posat que aquet matí un mercaderias que a anat cap a la C-4 sud venia per la línea de Valls, m'ha sobtat perque es la segona vegada amb 3 o 4 anys que veig un tren de mercaderias venir de Lleida per Valls.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Té lògica
Per geografia, seria el més lògic. És molt més curt que passar per Tarragona que, a més, és una línia molt més transitada.Enric wrote:A avistaments curiosos i posat que aquet matí un mercaderias que a anat cap a la C-4 sud venia per la línea de Valls, m'ha sobtat perque es la segona vegada amb 3 o 4 anys que veig un tren de mercaderias venir de Lleida per Valls.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Té lògica
Guigui wrote:Per geografia, seria el més lògic. És molt més curt que passar per Tarragona que, a més, és una línia molt més transitada.Enric wrote:A avistaments curiosos i posat que aquet matí un mercaderias que a anat cap a la C-4 sud venia per la línea de Valls, m'ha sobtat perque es la segona vegada amb 3 o 4 anys que veig un tren de mercaderias venir de Lleida per Valls.
Per descomptat es mes curta i menys transitada, pero Renfe per alguna raó sempre els envia cap a Tarragona, lo llogic seria que un mercaderias si va cap a Lleida anes per Valls i no fer-li donar la volta per Reus-Plana.
Re: Valls perd el tren cada cop més
per lo que es veu se esta complin lo que un maquinista me va esplica ara fara uns quans anys, alla on ariba el ave, ariben els problemes per als regionals i tot tipus de trens convencional .
la politica de renfe es que tothom agafi el ave sigui des de on sigui i com sigui ,i anar extrangulan els trens convencionals , ja sigui treien relacions o fent disparats en els horaris.
Aixo o tinc comprovat, ara f auns anys , alguns de vosaltres i aureu viatjat, hi havia un intercity procedent de zaragoza i pasava per lleida a les 8:39, paran a valls, i ariban a les 9:47 a sant vicents de calders amb destinacio bcn.
tot just van comensar les obres del ave a lleida, van treure el intercity i van ficar un talgo , tot semblava que milloraven el servei ,fins que va aribar el ave a lleida i poc despres van eleiminar aquesta relació .
en el meu cas que vaixava de la pobla de segur ariban a lleida a les a les 8 i algo i que agafaba el citat tren , manave de marabilla anar a bcn . fins que el van treure , i si ara vaixo amb la primera relacio desde pobla fins a lleida , me desperar fins ala 1 per agar un regional expres o catex ariban a les tantes del mig dia per no dir d ela tarde a sant vicents .
lo dit que el progres ens porte ala perdició, mucho ave mucha tonteria para ricos pero a los poblets i petites ciutat que els bombin .
aixo que fan no es un politica faborable per atraure viatges...
la politica de renfe es que tothom agafi el ave sigui des de on sigui i com sigui ,i anar extrangulan els trens convencionals , ja sigui treien relacions o fent disparats en els horaris.
Aixo o tinc comprovat, ara f auns anys , alguns de vosaltres i aureu viatjat, hi havia un intercity procedent de zaragoza i pasava per lleida a les 8:39, paran a valls, i ariban a les 9:47 a sant vicents de calders amb destinacio bcn.
tot just van comensar les obres del ave a lleida, van treure el intercity i van ficar un talgo , tot semblava que milloraven el servei ,fins que va aribar el ave a lleida i poc despres van eleiminar aquesta relació .
en el meu cas que vaixava de la pobla de segur ariban a lleida a les a les 8 i algo i que agafaba el citat tren , manave de marabilla anar a bcn . fins que el van treure , i si ara vaixo amb la primera relacio desde pobla fins a lleida , me desperar fins ala 1 per agar un regional expres o catex ariban a les tantes del mig dia per no dir d ela tarde a sant vicents .
lo dit que el progres ens porte ala perdició, mucho ave mucha tonteria para ricos pero a los poblets i petites ciutat que els bombin .
aixo que fan no es un politica faborable per atraure viatges...