Podeu fer-ho a les estacions de La Tor de Querol-Enveig, La Guingueta d'Ix, Font Romeu i La Cabanassa-Montlluís, però no pas a Puigcerdà. Si voleu un bitllet a Barcelona via Ripoll només ho podreu fer a Puigcerdà, però no pas a La Tor de Querol, on us enrutarien via Portbou, que sí poden fer-lo.
Són coses curioses d'aquest país tant estrany anomenat Cerdanya i d'aquesta empresa fabulosa anomenada Renfe.
Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
La SNCF pot vendre bitllets de grans línies i (crec) regionals Renfe, però no rodalies. Per tant, a Latour de Carol no es pot comprar el bitllet per anar a Barcelona via Ripoll, però sí que es pot comprar via Portbou perquè a Portbou hi ha llarg recorregut (el Costa Brava). La SNCF no pot vendre bitllets de rodalies Renfe, i per tant no pot vendre Latour-BCN via Ripoll. De pas, la possibilitat de vendre París-Barcelona per Latour de Carol va desaparèixer de les pantalles de tots els terminals de venda de bitllets de la SNCF des del moment que Latour-Barcelona va passar a rodalies. És un tema purament administratiu, que va treure encara més viatgers al nocturn de París-Latour.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
La tarificació de la línia és regional i no m'entra al cap la ment burocràtica que va decidir trencar la venda de bitllets internacionals en aquest trajecte.
awe wrote:La SNCF pot vendre bitllets de grans línies i (crec) regionals Renfe, però no rodalies. Per tant, a Latour de Carol no es pot comprar el bitllet per anar a Barcelona via Ripoll, però sí que es pot comprar via Portbou perquè a Portbou hi ha llarg recorregut (el Costa Brava). La SNCF no pot vendre bitllets de rodalies Renfe, i per tant no pot vendre Latour-BCN via Ripoll. De pas, la possibilitat de vendre París-Barcelona per Latour de Carol va desaparèixer de les pantalles de tots els terminals de venda de bitllets de la SNCF des del moment que Latour-Barcelona va passar a rodalies. És un tema purament administratiu, que va treure encara més viatgers al nocturn de París-Latour.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
Cap ment burocràtica no va trencar res de res. Això va ser un "dany colateral", i millor que sigui així. El traspàs a Rodalies ha impedit la venda de trajectes internacionals, però ha permès que ara l'Estat pugui estar renovant la línia actuant-hi directament a través de la DGF. Per tant, si el traspàs a rodalies ha permès la renovació amb uns tràmits burocràtics molt simplificats, benvingut sigui. Tornar la línia a regionals és una tasca senzilla i es podrà fer perfectament un cop la línia ja sigui renovada. Ningú no ha fet cap jugada maquiavèlica per impedir la venda de trajectes internacionals, al revés, s'ha mirat de facilitar la renovació, i el problema dels trajectes internacionals ha estat, com deia abans, un "dany colateral".
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
I
I llavors per què, un cop acabada la renovació de la línia, s'enviaran 447, quan són de rodalies?awe wrote:Tornar la línia a regionals és una tasca senzilla i es podrà fer perfectament un cop la línia ja sigui renovada.
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
potser perquè hi ha falta de material de regionals...
...ja veurem si les més velles de REG. les pòsen aquí quan arribi les 449
...ja veurem si les més velles de REG. les pòsen aquí quan arribi les 449
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
La línia de moment continua éssent de rodalies i per tant s'hi continuara enviant material de rodalies, no començem a liar la troca.
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
Ja, que si no és un lío . Tornant al tema , l'unica vegada que m'han deixat fer un servei internacional amb únic bitllet va ser a l'estació de Perpignan, fa un any, que em van fer dos bitllets, un fins a Portbou i l'altre, des de Portbou fins a Girona, així només teníem que passar per taquilla per confirmar viatge a Portbou , però a part d'això, no m'han deixat fer cap altre cosa per l'estil.
Re: Comprar bitllets del Costa Brava a la Cerdanya
Més que un dany colateral, el fet que no es puguin vendre bitllets per aquesta línia a l'estranger digueu-me malpensat però podria ser perfectament intencionat.
La SNCF i també altres operadors europeus solien encaminar als viatgers cap a Barcelona tant per Portbou com per La Tor, però el problema és que en temporada alta, que no sempre coincideix la temporada alta de França amb la d'Espanya per les setmanes de vacances que es realitzen a França per temporades solia agafar a contrapeu a Renfe, doncs hi havia una afluència de viatgers extraordinària per agafar el tren de Renfe a La Tor, i si ve la SNCF ja té normalment una oferta que supera la demanda i té en tot cas una bona capacitat per ampliar l'oferta si és necessari, Renfe amb prou feines té capacitat per prestar el servei normal que té encomanat per trobar-se amb problemes en època punta, per saturar-se el tren de gent i Renfe esperar-se l'afluència de gent de temporada baixa.
Solució tràfic internacional per Portbou, i mort el gos, morta la ràbia.
La SNCF i també altres operadors europeus solien encaminar als viatgers cap a Barcelona tant per Portbou com per La Tor, però el problema és que en temporada alta, que no sempre coincideix la temporada alta de França amb la d'Espanya per les setmanes de vacances que es realitzen a França per temporades solia agafar a contrapeu a Renfe, doncs hi havia una afluència de viatgers extraordinària per agafar el tren de Renfe a La Tor, i si ve la SNCF ja té normalment una oferta que supera la demanda i té en tot cas una bona capacitat per ampliar l'oferta si és necessari, Renfe amb prou feines té capacitat per prestar el servei normal que té encomanat per trobar-se amb problemes en època punta, per saturar-se el tren de gent i Renfe esperar-se l'afluència de gent de temporada baixa.
Solució tràfic internacional per Portbou, i mort el gos, morta la ràbia.
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.