Drassanes igual que Hostafrancs?:
-
- N5
Drassanes igual que Hostafrancs?:
Nota: editat per administració
Passant per allà dins els combois, molt em temo i m´assembla que la nova decoració de les andanes de Drassanes serà com la d´Hostafrancs, revestida de panells de plàstic blanc d´infima qualitat artística i sota cap altre concepte .
Aixó vol dir, llavors, que serà totalment diferent de com va sortir publicat quan es va anunciar la seva remodelació, i que em semblava força impactant.
Algú ho sap millor i em pot rectificar, i deixar-me de pas mès tranquil?.
Passant per allà dins els combois, molt em temo i m´assembla que la nova decoració de les andanes de Drassanes serà com la d´Hostafrancs, revestida de panells de plàstic blanc d´infima qualitat artística i sota cap altre concepte .
Aixó vol dir, llavors, que serà totalment diferent de com va sortir publicat quan es va anunciar la seva remodelació, i que em semblava força impactant.
Algú ho sap millor i em pot rectificar, i deixar-me de pas mès tranquil?.
- Guigui
- Administrador
Ja apuntava a això
Doncs a mi em sembla que està quedant com ja em temia pels gràfics. Tan original que els ha quedat Liceu, i no han sigut capaços de fer una altra cosa maca a l'estació del costat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Drassanes igual que Hostafrancs?:
No se jo, però els obrers no tenen cap cura amb el material nou de la estació, mireu els sostres dels seients blancs nous, i veureu que molts estan trencats, em temo que durarà 4 dies despres de la reforma.
Aixó que la decoració de Hostafrancs m'agrada, sobretot la iluminació.
Aixó que la decoració de Hostafrancs m'agrada, sobretot la iluminació.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
Material fet malbé abans d'entrar en funcionament
El mateix deia jo fa un mes. Sembla que no millorarem per aquest costat...Miquel wrote:No se jo, però els obrers no tenen cap cura amb el material nou de la estació, mireu els sostres dels seients blancs nous, i veureu que molts estan trencats, em temo que durarà 4 dies despres de la reforma.
I en el mateix enllaç que ha possat en Guigui,vaig dir que estava quedant com Collblanc, la qual es igual que la citada estació.
- Guigui
- Administrador
Noooooooo!
No m'estaràs dient que Espanya L1 pot acabar igual?javi82 wrote:Collblanc, Badal, Hostafrancs, Drassanes... és q no veieu la connexió q hi ha entre totes elles?
Re: Noooooooo!
Espanya no ho crec perquè és massa "complexa". Jo patiria més per Sants L1.Guigui wrote: No m'estaràs dient que Espanya L1 pot acabar igual?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
I si de pas apujen les andanes tampoc pasa res.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
Aixecar andanes
Això, diria que ja està previst en totes les estacions on duen a terme una reforma integral.Miquel wrote: I si de pas apujen les andanes tampoc pasa res.
- Mr. Baricentro
- N6
A Drassanes tindran feina els de la neteja... la part d'abaix está ya negre de porqueria i roçadures. I aixó que fa cuatre dies que está posat...
a mi m'encanten aquestes estacions, pots seure (o jeure) on vulguis a tota l'andana
- Guigui
- Administrador
Drassanes, balanç provisional
Ara que la remodelació de Drassanes va prenent cos, m'estan entrant dubtes de si les parets són realment iguals a Badal i Collblanc, per posar uns exemples que s'han citat alguns missatges més amunt. Algú que sigui assidu a alguna de les altres, podria confirmar-ho?
En tot cas, val a dir que l'estació acabarà guanyant en una cosa: lluminositat. La resta, encara no ho sé dir, però em fa l'efecte de que no em semblarà tan lletja com feien preveure els gràfics. En fi, el temps ho dirà.
En tot cas, val a dir que l'estació acabarà guanyant en una cosa: lluminositat. La resta, encara no ho sé dir, però em fa l'efecte de que no em semblarà tan lletja com feien preveure els gràfics. En fi, el temps ho dirà.
Doncs a mi no em desagraden aquestes estacions. Si Drassanes la fan així, vol dir que els passadissos i vestibuls tindran rajola de valència (rajola petita blanca tipus gran metro per entendre'ns)?
No, a Drassanes, vaig veure plaques de formigó preparades per als vestibuls.xevi wrote:Si Drassanes la fan així, vol dir que els passadissos i vestibuls tindran rajola de valència (rajola petita blanca tipus gran metro per entendre'ns)?
- Guigui
- Administrador
Passadissos
Els passadissos de Drassanes ja tenen la mateixa paret que les andanes, però sense bancs. A més, aixecaran el nivell del terra.
Re: Drassanes, balanç provisional
Les de Drassanes tenen uns foradets decoratius que a Badal, Collblanc i Hostafrancs no hi sónGuigui wrote:Ara que la remodelació de Drassanes va prenent cos, m'estan entrant dubtes de si les parets són realment iguals a Badal i Collblanc, per posar uns exemples que s'han citat alguns missatges més amunt. Algú que sigui assidu a alguna de les altres, podria confirmar-ho?
- Guigui
- Administrador
Petita diferència
Això és el que em semblava. Semblen els altaveus dels Teletubbies.Danzig wrote:Les de Drassanes tenen uns foradets decoratius que a Badal, Collblanc i Hostafrancs no hi són
Re: Petita diferència
A la nit quant el metro tanqui diran: Es hora d'anar a dormir. Era alguna cosa així no?Guigui wrote:Això és el que em semblava. Semblen els altaveus dels Teletubbies.Danzig wrote:Les de Drassanes tenen uns foradets decoratius que a Badal, Collblanc i Hostafrancs no hi són
- Guigui
- Administrador
La frase autèntica
"És l'hora del Tubby-adéu! És l'hora del Tubby-adéu!"pol wrote:A la nit quant el metro tanqui diran: Es hora d'anar a dormir. Era alguna cosa així no?
Coses de tenir fills petits...