Autobusos atrotinats
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Autobusos atrotinats
Soc un usuari avitual de la L5 la sorpresa es que an tret el citaro el 4058 per posar el 4114 menuda cafetera, la meva pregunta es: no tenen autobusos que estandards que no tinguin escales, els de escales que els posin a fer especials o la caparrella que no van mai minusvalids
Re: Autobusos atrotinats
Interessant tema el que acabes d'obrir. Per cert, benvingut al FTC
Per vells i desfassats, els de Mon Bus, que n'hi han que són de l'any de la picó!
Per vells i desfassats, els de Mon Bus, que n'hi han que són de l'any de la picó!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Autobusos atrotinats
Glac58, no he estat capaç d'esbrinar de quina línia L5 estas parlant (o bé estas dient que utilitzes normalment la L5 del Metro, però sense cap relació amb els autobusos, que és el tema principal suposadament?), ni de quin Citaro, ni de quins 4058 i 4114... Ens ho podries aclarir?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Autobusos atrotinats
Crec que parla dels autobusos de Lleida: http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=112660#p112660
-
- N3
- Posts: 24
- Joined: Wednesday 25/06/2008 19:48
Re: Autobusos atrotinats
Servidor utilitza la L8 Balafia-Gualda i alli tenim el 4115 (germà bessó del 4114). En el post d'Autobusos de Lleida veuràs el petit problema que vam patir l'altre dia.
També tenim el 4123, adaptat als minusvàlids però comença a entrar a la categoria d'atrutinat també.
L'unic que se'n salva és el 4147, un CityClass.
Aqui a la Bordeta ja podeu estar satisfets amb els dos Citaro i un altre Mercedes de l'any 2004 que teniu.
També tenim el 4123, adaptat als minusvàlids però comença a entrar a la categoria d'atrutinat també.
L'unic que se'n salva és el 4147, un CityClass.
Aqui a la Bordeta ja podeu estar satisfets amb els dos Citaro i un altre Mercedes de l'any 2004 que teniu.
AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos atrotinats
ja vaig llegir el la el contratemps que vas tindre amb el 4115 menuda tartana i el 4123 mes de lo mateix, amb el 4055 tambe va tindre un dia una avaria fent la linia de la bordeta va començar a sortir una fumera blanca a l'alçada del canal, el conductor va trucar al taller i ens van canviar d'autobus a la parada doctora castells 2 i van portar el 4124
Estat lamentable de busos a Catalunya
Nota: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=224
Què diríem -o qui no aixecaria la veu- si vèiem que -per exemple- una companyia d'autobusos tingués unes instal.lacions en aquestes condicions? A qui no li farien caure el pèl? Ja m'imagino les agrupacions d'usuaris i de consumidors posant el crit al cel i posant denúncies. Perquè -clar i català-, en un estat més o menys democràtic, l'estat d'aquestes estacions, en un servei públic, quan a molts se'ls omple la boca de "transport públic", és assumpte denunciable. Com és denunciable l0estat dels combois grafittejats. ¿Pujaria molta gent en autobusos que estiguessin en les condicions de molts dels "nostres2 trens de rodalies o regionals?
Què diríem -o qui no aixecaria la veu- si vèiem que -per exemple- una companyia d'autobusos tingués unes instal.lacions en aquestes condicions? A qui no li farien caure el pèl? Ja m'imagino les agrupacions d'usuaris i de consumidors posant el crit al cel i posant denúncies. Perquè -clar i català-, en un estat més o menys democràtic, l'estat d'aquestes estacions, en un servei públic, quan a molts se'ls omple la boca de "transport públic", és assumpte denunciable. Com és denunciable l0estat dels combois grafittejats. ¿Pujaria molta gent en autobusos que estiguessin en les condicions de molts dels "nostres2 trens de rodalies o regionals?
Re: Estado lamentable de las estaciones catalanas
Es nota que vostè no és usuari habitual de l'autobús interurbà català, doncs perquè si no no hauria dit això. Dit d'una altra manera: sí, hi han autobusos en condicions molt pitjors que els trens de RENFE, no tant exteriorment sino interiorment, i fa uns anys era molt pitjor. A les companyies d'autobusos no els hi queia el pèl, doncs el DPTOP, que és qui ho hauria de controlar, per ells no hi ha vida fora del metro i com a molt FGC. Els usuaris no es queixaven, doncs els que fem servir l'autobús fora de Barcelona el fem servir perquè no tenim més remei.Pe Jorba wrote:Què diríem -o qui no aixecaria la veu- si vèiem que -per exemple- una companyia d'autobusos tingués unes instal.lacions en aquestes condicions? A qui no li farien caure el pèl? Ja m'imagino les agrupacions d'usuaris i de consumidors posant el crit al cel i posant denúncies. Perquè -clar i català-, en un estat més o menys democràtic, l'estat d'aquestes estacions, en un servei públic, quan a molts se'ls omple la boca de "transport públic", és assumpte denunciable. Com és denunciable l0estat dels combois grafittejats. ¿Pujaria molta gent en autobusos que estiguessin en les condicions de molts dels "nostres2 trens de rodalies o regionals?
Re: Estado lamentable de las estaciones catalanas
Autobus d'Eurolines, línia Aeroport-BCN-Andorra, un divendres al vespre. A mig camí cau un aiguat intens però curt. L'aigua es filtra pel conducte de ventilació i comença a rajar a sobre dels seients. Resultat: els passatgers amb el paraigües obert a dins de l'autobús durant la resta del viatge.UT596001 wrote:Es nota que vostè no és usuari habitual de l'autobús interurbà català, doncs perquè si no no hauria dit això. Dit d'una altra manera: sí, hi han autobusos en condicions molt pitjors que els trens de RENFE, no tant exteriorment sino interiorment, i fa uns anys era molt pitjor.Pe Jorba wrote:Què diríem -o qui no aixecaria la veu- si vèiem que -per exemple- una companyia d'autobusos tingués unes instal.lacions en aquestes condicions?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estado lamentable de las estaciones catalanas
A mí em va passar el mateix, però a fora no plovia: era plè estiu i feia un sol que esbardellava les pedres: era la condensació de l'aire condicionat que ens queia al cap...Platanito wrote:Autobus d'Eurolines, línia Aeroport-BCN-Andorra, un divendres al vespre. A mig camí cau un aiguat intens però curt. L'aigua es filtra pel conducte de ventilació i comença a rajar a sobre dels seients. Resultat: els passatgers amb el paraigües obert a dins de l'autobús durant la resta del viatge.
Empresa explotadora: ATSA. Línia: Barcelona-Manresa+Manresa-Berga. De quan et donaven dos bitllets per anar de Berga a Barcelona o viceversa.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Estat lamentable de busos a Catalunya
I heu vist Mont-Bus, que hi ha cada autobus de l'any de la picó, que vaja...
Per no parlar de les cotxeres...
Per no parlar de les cotxeres...