Agrupación Ferroviaria Esperanto

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
metring
Administrador

Agrupación Ferroviaria Esperanto

Post by metring »

Aquest és el nom que fa temps vaig veure a una porta del pis superior de Sant Andreu Arenal. Un dia, m'hi vaig fixar de casualitat, i no n'havia sentit mai a parlar. La coneixeu? Algú del fòrum hi és?
JaMiRo!
N10
N10

Esperanto los trenes de Cercanías

Post by JaMiRo! »

Deuen ser una congregació d'amics que s'han conegut esperant trens de Rodalies...Esperanto trenes de Cercanías... :riure

Seriosament, no en tinc ni idea de qui són. Al Google no surten...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Re: Agrupación Ferroviaria Esperanto

Post by metring »

Exacte, a internet no he trobat absolutament res sobre ells. Serà qüestió d'apropar-se un dillun a la tarda, cosa que ara per ara, no puc fer :(
ping
N5
N5

Post by ping »

Es una asociacio cultural sense anim de lucre formada per ferroviaris esperantistes. Agrupada en la asociacio internacional de ferroviaris esperantistes, que no recordo el nom, amb certa importancia a alemanya.

Abans tenien el local a Clot, deuen ser molts pocs socis actualment.
metring
Administrador

Re: Esperanto los trenes de Cercanías

Post by metring »

JaMiRo! wrote:Deuen ser una congregació d'amics que s'han conegut esperant trens de Rodalies...Esperanto trenes de Cercanías... :riure
:riure :riure :riure

Si fos així, seria una agrupació mooolt nombrosa!
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Tenen llogada una de les sales de les depèndencies internes de Sant Andreu Arenal, concretament la que queda sobre el bar, al pis superior. Hi dónen clases d'esperanto. Alguna relació tindran amb el ferrocarril (antics ferroviaris potser?) doncs és extrany el lloguer de sales d'estacions de viatgers.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”