Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Doncs aleshores és molt petita... Pensava que seria com les que hi han a l'aeroport, que una persona pot estar sense moure's quieta a la dreta, però al costat tu pots passar caminant. Potser és que no hi havia prou espai per a fer això... Llàstima!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sí que hi caben dos de costat
Pel que diu el Llop, bé és això: una escala mecànica en pla. I a les escales mecàniques, excepte notables excepcions com Marina o Gràcia, hi caben dues persones de costat.Aureli wrote:Doncs aleshores és molt petita... Pensava que seria com les que hi han a l'aeroport, que una persona pot estar sense moure's quieta a la dreta, però al costat tu pots passar caminant. Potser és que no hi havia prou espai per a fer això... Llàstima!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
OK doncs, si finalment hi caben dues persones, millor que millor...
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Cinfirmo que hi caben dos persones, ara avui hi he passat i no he vist per enlloc la senyal de deixeu avançar.
Dir també que la col.locació de l'altra cinta avança rapidísimament
Dir també que la col.locació de l'altra cinta avança rapidísimament
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Utilitat de les instruccions
Voldria creure que ho faran abans no s'acabin totes les obres de l'intercanviador. Perquè haver de demanar seny a la gent sense poder invocar una instrucció explícita, pot arribar a ser difícil en funció del xai amb què calgui tractar.oriolp13 wrote:Cinfirmo que hi caben dos persones, ara avui hi he passat i no he vist per enlloc la senyal de deixeu avançar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Utilitat de les instruccions
Però l'altre dia la gent semblava més educada. La poca gent que no caminava es situava a la dreta, i jo podia passar tranquilament (i anava amb una bossa de rodes).Guigui wrote:Voldria creure que ho faran abans no s'acabin totes les obres de l'intercanviador. Perquè haver de demanar seny a la gent sense poder invocar una instrucció explícita, pot arribar a ser difícil en funció del xai amb què calgui tractar.oriolp13 wrote:Cinfirmo que hi caben dos persones, ara avui hi he passat i no he vist per enlloc la senyal de deixeu avançar.
Esperem que aquest problema se solucioni aviat, i la gent continui sent tant cívica, sense obstruïr el pas
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Queixes de veïns i comerciants
Notícia de l'Avui:
Les obres de l'intercanviador de Diagonal, una tortura per a veïns i comerciants
L'associació de veïns i comerciants de Rosselló denuncia la lentitud en l'execució de l'obra. Es queixen que la descoordinació entre l'administració i la constructora afecta el comerç de la zona i que la foscor provocada per les tanques facilita els robatoris a les botigues
Jose A Santos
Barcelona
Ult. Act. 24.09.2008 - 20:37 hs
"Les rates surten a primera hora del matí", explica Manel, propietari del quiosc que hi ha entre el carrer Rosselló i la Rambla de Catalunya. Aquesta és només un dels problemes diaris que comerciants i veïns pateixen des de que van començar les obres de l'intercanviador de metro de Diagonal.
Els esvorancs oberts al carrer Balmes amb Rosselló fan que les rates pugin fins al carrer. A més, els comerciants es queixen que les tanques i la falta d'il·luminació a la nit faciliten els robatoris a les botigues. A més, accessos mal senyalitzats i les passarel·les deficients fan que el pas dels vianants sigui difícil, de manera que la prolongació de les obres ha fet baixar les vendes als comerços de la zona.
Les obres de l'intercanviador de Diagonal, una tortura per a veïns i comerciants
L'associació de veïns i comerciants de Rosselló denuncia la lentitud en l'execució de l'obra. Es queixen que la descoordinació entre l'administració i la constructora afecta el comerç de la zona i que la foscor provocada per les tanques facilita els robatoris a les botigues
Jose A Santos
Barcelona
Ult. Act. 24.09.2008 - 20:37 hs
"Les rates surten a primera hora del matí", explica Manel, propietari del quiosc que hi ha entre el carrer Rosselló i la Rambla de Catalunya. Aquesta és només un dels problemes diaris que comerciants i veïns pateixen des de que van començar les obres de l'intercanviador de metro de Diagonal.
Els esvorancs oberts al carrer Balmes amb Rosselló fan que les rates pugin fins al carrer. A més, els comerciants es queixen que les tanques i la falta d'il·luminació a la nit faciliten els robatoris a les botigues. A més, accessos mal senyalitzats i les passarel·les deficients fan que el pas dels vianants sigui difícil, de manera que la prolongació de les obres ha fet baixar les vendes als comerços de la zona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Per quina data s'acaben les obres a l'intercanviador?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No ho saben ni ells
Això no ho saben ni ells. Quan van anunciar el tall, van dir "per uns mesos" o una cosa semblant, per no haver-se de mullar.sortrens wrote:Per quina data s'acaben les obres a l'intercanviador?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
sí que hi ha enganxina amb pictograma indicatiu de situar-se a la dreta, no gaire visible cal dir
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: No ho saben ni ells
Avui m'hi he passat i he llegit que serien 22 mesos d'obres. Quan van començar? Igualment no sembla que quedi massa per deixar-ho tot llest.Guigui wrote:Això no ho saben ni ells. Quan van anunciar el tall, van dir "per uns mesos" o una cosa semblant, per no haver-se de mullar.sortrens wrote:Per quina data s'acaben les obres a l'intercanviador?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Càlcul oficial
A finals de maig. Segons aquests càlculs, haurien d'acabar pel març del 2010.Vox wrote:Avui m'hi he passat i he llegit que serien 22 mesos d'obres. Quan van començar?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
m'autocorrigeixo, és tan poc visible com que no hi és...resulta que és el senyal que indica que els gossos s'han de portar "a mà"Mortadel·lo wrote:sí que hi ha enganxina amb pictograma indicatiu de situar-se a la dreta, no gaire visible cal dir
per cert que l'altra cinta ja està molt avançada
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Mortadel·lo wrote:m'autocorrigeixo, és tan poc visible com que no hi és...resulta que és el senyal que indica que els gossos s'han de portar "a mà"Mortadel·lo wrote:sí que hi ha enganxina amb pictograma indicatiu de situar-se a la dreta, no gaire visible cal dir
per cert que l'altra cinta ja està molt avançada
Quin caxondeo això de l'enganxina!! jaja
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
la cinta de banda mar sembla que està gairebé acabada però segueix "embolicada"...a veure si la posen en marxa ja!
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
abans ho dic, aquest matí ja l'he estrenat!
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fa bona pinta
Vist així, fa patxoca, i és prou espaiós. Això sí, espero que solucionin el tema del paviment lliscant, d'acord amb les queixes que n'han fet força usuaris.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Ja era hora!
Jo per anar a entrenar a hoquei patins haig de passar per aquí i quan torno també, a les 11 de la nit, i m'enfilava per les parets al meure com tot estava acabat però no la obrien...
s'han estat moltíssim més temps per a col.locar aquesta que l'altra!
Jo per anar a entrenar a hoquei patins haig de passar per aquí i quan torno també, a les 11 de la nit, i m'enfilava per les parets al meure com tot estava acabat però no la obrien...
s'han estat moltíssim més temps per a col.locar aquesta que l'altra!
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Article a La Vanguardi en paper d'avui:
MOVILIDAD
Barcelona estrena sus primeras cintas automáticas en la red de metro. Enlazan las estaciones de Diagonal (L5) y Provença (FGC)
Alfombras mágicas
ÓSCAR MUÑOZ - Barcelona
Uno de los transbordos ferroviarios más transitados y pesados de Barcelona es ahora mucho más cómodo y rápido. Las primeras cintas rodantes del transporte público de la ciudad - similares a las del aeropuerto de El Prat- se estrenaron ayer en el enlace de las estaciones de Diagonal (L5 del metro) y de Provença (Ferrocarrils de la Generalitat). Forman parte de la reforma de este intercambiador, que se completará el segundo semestre del 2009 e incluirá otro pasillo con alfombras automáticas entre las líneas 5 y 3 del metro.
El tramo que se ha puesto en funcionamiento está equipado con dos cintas, una por sentido, de 50 metros de longitud. La primera ya entró en servicio hace unas semanas. Por este punto pasan cada día 75.000 viajeros. El pasillo se ha ampliado hasta 6,5 metros de ancho. También se ha doblado la superficie del vestíbulo de Provença y equipado con un nuevo ascensor y escaleras mecánicas que comunican con la calle. En el otro extremo - el lado Llobregat de la estación de la L5- ha ganado unos 100 m2y un nuevo acceso en la rambla Catalunya con escaleras fijas y automáticas.
Para completar el intercambiador queda por ampliar el lado Besòs de la estación de la L5, en el que también se colocarán ascensores, así como el lado mar de la estación de la L3. Y se abrirá el segundo pasillo, el que enlaza estas dos líneas de metro, que contará con dos tramos automáticos, con dos cintas por sentido de 40 metros de largo cada una. El proyecto, que comporta una inversión total de 44,2 millones de euros, acumula un importante retraso - las obras comenzaron en febrero del 2005- debido a su complejidad tanto subterránea - se tuvo que desviar una gran cantidad de servicios- como exterior, puesto que los trabajos se hacen muy cerca de los edificios.
Las importantes molestias que esta actuación provoca en la superficie han motivado un buen número de quejas de vecinos y comerciantes de la zona. Coincidiendo con la campaña de Navidad se van a introducir algunas mejoras que facilitarán los desplazamientos de los peatones y el acceso a las tiendas. A partir del 5 de diciembre se liberarán diversos espacios en la rambla Catalunya, la calle Rosselló y el paseo de Gràcia, muchos de ellos ya con carácter definitivo. El punto de atención al ciudadano sobre este nuevo intercambiador, que estaba en la rambla Catalunya, se traslada a Rosselló.
MOVILIDAD
Barcelona estrena sus primeras cintas automáticas en la red de metro. Enlazan las estaciones de Diagonal (L5) y Provença (FGC)
Alfombras mágicas
ÓSCAR MUÑOZ - Barcelona
Uno de los transbordos ferroviarios más transitados y pesados de Barcelona es ahora mucho más cómodo y rápido. Las primeras cintas rodantes del transporte público de la ciudad - similares a las del aeropuerto de El Prat- se estrenaron ayer en el enlace de las estaciones de Diagonal (L5 del metro) y de Provença (Ferrocarrils de la Generalitat). Forman parte de la reforma de este intercambiador, que se completará el segundo semestre del 2009 e incluirá otro pasillo con alfombras automáticas entre las líneas 5 y 3 del metro.
El tramo que se ha puesto en funcionamiento está equipado con dos cintas, una por sentido, de 50 metros de longitud. La primera ya entró en servicio hace unas semanas. Por este punto pasan cada día 75.000 viajeros. El pasillo se ha ampliado hasta 6,5 metros de ancho. También se ha doblado la superficie del vestíbulo de Provença y equipado con un nuevo ascensor y escaleras mecánicas que comunican con la calle. En el otro extremo - el lado Llobregat de la estación de la L5- ha ganado unos 100 m2y un nuevo acceso en la rambla Catalunya con escaleras fijas y automáticas.
Para completar el intercambiador queda por ampliar el lado Besòs de la estación de la L5, en el que también se colocarán ascensores, así como el lado mar de la estación de la L3. Y se abrirá el segundo pasillo, el que enlaza estas dos líneas de metro, que contará con dos tramos automáticos, con dos cintas por sentido de 40 metros de largo cada una. El proyecto, que comporta una inversión total de 44,2 millones de euros, acumula un importante retraso - las obras comenzaron en febrero del 2005- debido a su complejidad tanto subterránea - se tuvo que desviar una gran cantidad de servicios- como exterior, puesto que los trabajos se hacen muy cerca de los edificios.
Las importantes molestias que esta actuación provoca en la superficie han motivado un buen número de quejas de vecinos y comerciantes de la zona. Coincidiendo con la campaña de Navidad se van a introducir algunas mejoras que facilitarán los desplazamientos de los peatones y el acceso a las tiendas. A partir del 5 de diciembre se liberarán diversos espacios en la rambla Catalunya, la calle Rosselló y el paseo de Gràcia, muchos de ellos ya con carácter definitivo. El punto de atención al ciudadano sobre este nuevo intercambiador, que estaba en la rambla Catalunya, se traslada a Rosselló.