Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Avui ha estat l'últim dia laborable d'hora punta en que els trens finalitzen a Canyelles, per aixó he anat a Canyelles a apuntar trens, córren 25 trens, i no s'ha fet servir el dìpósit.
El meu objectiu principal era comparar les freqüències de pas, peró desafortunadament, els macos rétols d'informació a l'úsuari hi posava: Prossesant Nova Informació tota la estona, per aquesta raó no he pogut veure horaris, Dilluns hi tornaré.
El meu objectiu principal era comparar les freqüències de pas, peró desafortunadament, els macos rétols d'informació a l'úsuari hi posava: Prossesant Nova Informació tota la estona, per aquesta raó no he pogut veure horaris, Dilluns hi tornaré.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Pel que em va semblar entendre en unes fotos de l´estyació de Roquetes de fa uns mesos, quan encara no estava tan avançat tot, em fa l´efecte que l´andana realment fa 200 metres, però han "anulat" 50 metres per cada extrem amb uns plafons plàstics o metàl.lics. Atenció, només és una impressió. Ho veurem de tota manera el mes que ve, no?
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Els metros continuen fent el final-origen a Canyelles. De continuar en buit fins Trinitat Nova, rien de rien. Almenys, durant aquesta setmana.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Re: Prolongació de la L3
Atenció, avui he vist el 3001-3004 amb el termómetres nous, una enganxina transparent amb ratlles grises ocultava el tram nou, la megafonia nova es estil 5000, només conserva la melodia avans de que diguin Proxima...
-
- N8
Pronto este tipo de megafonia estara instalada en todos los 3000 y 2000
CURIOSO por su parte el tilin-tilin lin lin del principio combinado con la voz de los 5000-6000-9000
CURIOSO por su parte el tilin-tilin lin lin del principio combinado con la voz de los 5000-6000-9000
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Dons la veritat, aquesta megafonia de 5000 la detesto dins del 3000, haurien de ser les mateixes persones que ho feien, és horrorós, encara sort que el termómetre es d'estil 3000.
- Guigui
- Administrador
Més uniformitat!
El que considero inadmissiblement caòtic és aquesta disparitat de megafonies en funció de la sèrie de trens. Sembla que gravin els missatges manualment cada cop que en surt una de fàbrica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
avui a començat les circulacions en buit en el tram Canyelles-Trinitat Nova de L3. L'estació de Roquetes és espectacular amb unes escales blau elèctric molt maco, encara que quan ho vegin els graffiters... I fonda, fonda, fonda. Per cobrir les escales d'obra que hi han al costat dels ascensors, s'han hagut de posar entre 8 i 10 càmeres de seguretat.
Dons amb cameras podrien aprendre de Londres, que allà aquest tema esta força bé.El LLOP wrote:avui a començat les circulacions en buit en el tram Canyelles-Trinitat Nova de L3. L'estació de Roquetes és espectacular amb unes escales blau elèctric molt maco, encara que quan ho vegin els graffiters... I fonda, fonda, fonda. Per cobrir les escales d'obra que hi han al costat dels ascensors, s'han hagut de posar entre 8 i 10 càmeres de seguretat.
Es sap la data ja? havia llegit el 4 o el 5 d'Octubre.
- Guigui
- Administrador
Posposaran la inauguració?
Comptant que les circulacions en buit han començat deu dies més tard sobre la previsió inicial, posaria en dubte aquesta data que, efectivament, és la que circula oficiosament.pol wrote:Es sap la data ja? havia llegit el 4 o el 5 d'Octubre.
Però, les han començat en hora punta o vall?
PD: Com hi has entrat a Roquetes?, per cert l'andana té 200 m o és una llegenda urbana?
PD: Com hi has entrat a Roquetes?, per cert l'andana té 200 m o és una llegenda urbana?
Avuí m'he passat per la L3 i... sorpresa:
A l'estació Diagonal, a mes de cantar la parada, despres informa de que a causa de les obres, el passadis esta tancat i s'ha de fer el transbordament pel carrer
Salutacions!!
A l'estació Diagonal, a mes de cantar la parada, despres informa de que a causa de les obres, el passadis esta tancat i s'ha de fer el transbordament pel carrer
Salutacions!!
- Guigui
- Administrador
Finalment!
Això és un 5000, veritat?
Bé, més val tard que mai! Vejam si es dignen a fer-ho a les altres sèries.
Re: Finalment!
Sí que es un 5000Guigui wrote:Això és un 5000, veritat?
Avans, totes les estacions estaven a igual distancia entre si no?
- Guigui
- Administrador
Distància al termòmetre
Sí, però atesa la quantitat de pictogrames que hi ha a les estacions compreses entre Diagonal i Catalunya, i que als termòmetres n'han d'encabir cada cop més, les han distanciat, cosa que em sembla una bona solució en benefici de la comprensió.pol wrote:Avans, totes les estacions estaven a igual distancia entre si no?
L'espai que han deixat es de 1 parada de més, i la led que hi ha en aquell punt es seguira ensenent?, com amb els 2100 que es veien llums encesses mes enlla de Pep Ventura?
No, els leds estan apagats.
Salutacions!
PD: En quant a la inauguració del nou tram, un amic motorista de L3 m'ha dit que per finals de la setmana que ve.
Salutacions!
PD: En quant a la inauguració del nou tram, un amic motorista de L3 m'ha dit que per finals de la setmana que ve.
Doncs ja podem quedar ràpid si volem anar en grup a la inaguració del tram de la L3.
Salutacions
Salutacions
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
A mí un AAC, m'ha dit que per Diumenge que vé si les proves van bé, penseu qué encora no fan proves en ATP i ATO, i hi van en mode especial.
També m'ha dit, qué hi han uns 5000 més en construcció, però aixó ja no sé si és cert.
També m'ha dit, qué hi han uns 5000 més en construcció, però aixó ja no sé si és cert.