Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
Ahir m'avorria al bus i vaig intentar gravar amb el mòbil una mostra de la nova megafonia...
- Attachments
-
- megafonia(2).mp3
- Megafonia Línia 10
- (134.23 KiB) Downloaded 157 times
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
pel soroll que fa sembla un estandard el 4127 o el 4128 disme si l'encertat.
M'hi jugo un pesol a que síEvalleida wrote:pel soroll que fa sembla un estandard el 4127 o el 4128 disme si l'encertat.
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Jo tambe ho crec perque se sint el soroll del canvi automatic que canvia molt bruscament
- Evalleida
- N7
aquests 2 autobusos van sortir malament de fabrica sort que amb la compra del 4129 al 4132 van acertar i amb els citaros es una pena que no agin comprat mes i aixi adaptar la flota, l'altre dia vaig preguntar pels citaros i un conductor em va dir que era la millor compra que havia fet Sarbus
Doncs la veritat és que no m'hi vaig fixar.
- Evalleida
- N7
disme almenos la linia i ja teu dire
- Glac58
- N8
Jo crec que es deu tractar de la L10 perque el Sky ens conta coses de la L2 per lo tant deu ser el 4128 , ara us proposo un tema nou, penseu que a Lleida fa falta transport nocturn els divendres i dissabtes i vigilies de festius per unir el barris amb el centre de la ciutat, esque jo soc un dels afectats i em toca la caminada.
Doncs sí, és la L10. La vaig agafar ahir a quarts de nou del vespre.
Per cert, es nota l'efecte de la T-Escolar, perquè recordo haver agafar la mateixa línia a la mateixa hora d'un dia de diari i viatjar pràcticament sol.
Ah, jo sóc de Cappont, però les línies que més agafo són la L2, L9 i L10 perquè vaig bastant al Carrefour a comprar.
Per cert, es nota l'efecte de la T-Escolar, perquè recordo haver agafar la mateixa línia a la mateixa hora d'un dia de diari i viatjar pràcticament sol.
Ah, jo sóc de Cappont, però les línies que més agafo són la L2, L9 i L10 perquè vaig bastant al Carrefour a comprar.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Algo de la megafonia s'escolta diu "propera parada instituts"
Jo tambe seria partidari dels busos nocturns sobretot els divendres i dissabtes i aixi la gent com jo no tindriam de anar caminant , que menut pal anar caminant.
Jo tambe seria partidari dels busos nocturns sobretot els divendres i dissabtes i aixi la gent com jo no tindriam de anar caminant , que menut pal anar caminant.
- Glac58
- N8
Jo encara no he sentit la megafonia als citaros per a quan o posaran el 4056 quan anava a la L5 la portava conectada, ja tinc ganes de veure la pantala que diu el temps que trigara a pasar, a la Bordeta n'hi ha una a la parada Pla d'Urgell per falta la pantalla i el pal porta ja posat des de Juliol
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Si a la parada que hi ha a Princep de Viana prop de Plaça Europa tambe està el pal pero falta la pantalla. Suposo que en propers mesos aniran ficant-les.
Definitivament caldria augment de freqüencies en linies, millors recorreguts pels barris tot i mantenint l'esquema de linies actuals i tambe millor planificació en l'adjudicació de vehcles a les diferents linies. Perque ja me direu que fa el Agronoms amb el 4056 quan avui a la 13 40 portava a nomes 3 persones mes el conductor, no estaria aquest millor a la L2 per exemple que sempre va mes aviat plena. No he entes mai peruq a Ronda no li fiquen un articulat dels 3 vehocles que passen els dies laborables, be ja se que son coses que potser no tene explicacio.
Definitivament caldria augment de freqüencies en linies, millors recorreguts pels barris tot i mantenint l'esquema de linies actuals i tambe millor planificació en l'adjudicació de vehcles a les diferents linies. Perque ja me direu que fa el Agronoms amb el 4056 quan avui a la 13 40 portava a nomes 3 persones mes el conductor, no estaria aquest millor a la L2 per exemple que sempre va mes aviat plena. No he entes mai peruq a Ronda no li fiquen un articulat dels 3 vehocles que passen els dies laborables, be ja se que son coses que potser no tene explicacio.
Sarbussergilleida wrote:Si a la parada que hi ha a Princep de Viana prop de Plaça Europa tambe està el pal pero falta la pantalla. Suposo que en propers mesos aniran ficant-les.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
El 4056 al seu dia va ser un dels millors cotxes , la rao per que el posin a la L14 crec mes que res que es la falta de autobusos i tambe tindrel parat seria una pena, ronda es un tema una mica raro pero es podria solucionar donant mes temps i posant un cotxe mes a les hores punta, un exenple el exterior
Una de les d'Estació d'Autobusos està espatllada. La pantalla es veu quasi tota en blanc...sergilleida wrote:Si a la parada que hi ha a Princep de Viana prop de Plaça Europa tambe està el pal pero falta la pantalla. Suposo que en propers mesos aniran ficant-les.
Fa poc vaig haver de llençar un monitor LCD perquè li va passar el mateix. Però clar, ja tenia més de quatre anys mentre que la pantalla aquesta de la parada és força més nova...
- Glac58
- N8
Les pantales que dius van estar 2 setmanes segi des enceses sense que ningu les pares, podria ser que s'agues cremat , pero quan funcionanaven no era gaire fiable perque deia que el L1 INTERIOR tardaria 1 minut i el bus estava ja per l'avinguda catalunya i el altre interior va pasar al cap de 11 minuts. El tema de la megafonia crec que tindria de avisar avanç perque moltes vegades ho anuncia quan les esta a punt de obrir les portes, vosaltres no troveu a faltar el anunciador de parades dintre del bus?
- Evalleida
- N7
Les Pantalletes maleides fa temps que diuen que faran moltes coses pero no vec res Us heu fixatque a desaparegut la plataforma de la parada Sanitat amb lo be que anava aixi els autobusos arribaven i la gent baixava be pero ara moltes vegades el bus ara a la carretera, la plataforma aquesta es veu que la han posat a la parada de la plaça Europa de la linia L10 (Davant el Loisiana) pel que se molts conductor deien que aparcaven a la parada. La gent no te gaire coneixement perque si te que baixar la rampa com pujara o baixara el minusvalid.
-
- N6
Fa uns dies que comentàveu la desfeta de Xampany i l'arrivada de vehicles del grup Sarbus per a cobrir serveis . Es sap quins serveis cobreixen i quins vehicles hi ha ?
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
Per cert, són marca Acer (vaig veure una "reiniciant-se") i suposo que deuen estar encara en garantia, però no s'han molestat...Glac58 wrote:Les pantales que dius van estar 2 setmanes segi des enceses sense que ningu les pares, podria ser que s'agues cremat
- Glac58
- N8
Bones Marcel, se algo mes de les linies que te sarbus, les linies son: Lleida-Albagés, Lleida-Torres de Segre i Lleida el Cogul masembla que es diu, deseguida que em sigui ser posible us facilitare fotos dels autocars pero pel que anat veient son autocars de diferentes remeses. Son autocars de la serie 3000.