No és "la ciutat" qui s'ha d'ocupar del problema. És una colla de panxacontents que van en cotxe oficial a un luxós despatx aïllat del comú dels mortals, i que tiren d'informes maquillats per confabular una realitat purament fictícia. I, quan es troben confrontats amb un cas com Pg. de Gràcia, han d'anar al ritme que imposa la central del partit, que es troba a 600 km.Pe Jorba wrote:M'anticipo a aquest possible comentari: "Això no depèn de Barcelona". D'acord. Però és la ciutat -sobretot- qui s'ha de fer seu el problema. I qui ha de vetllar perquè -qui li toqui- faci tot el que calgui perquè una situació com la que es viu cada mitja hora o cada hora al Passeig de Gràcia no duri els dos anys i mig de les previsions.
Civies, per alta montanya / Obres andanes P. de Gràcia
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No actuen perquè no saben de què va la vida
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Civies, per alta montanya
Fa una estona ha aparegut una notícia sobre aquest problema a Telecinco.
Salutacions
Salutacions
Re: Civies, per alta montanya
Al diario periódico d'ahir també... La veritat és que ja no saben de què parlar, per això fiquen tanta propaganda d'un tema que ja ha durat dècades . En quant a la pròpia PDG, tenim dos o més coses per dir:
1: Al passadís de Pau Claris-Roger de Flor-Aragó, a les màquines cancelladores, fa falta una una màquina de vendre bitllets, fer més alt el sostre.
2: En quant a les andanes, crec que per no afectar al servei ferroviari, seria més idoni construïr una nova estació amb una via que enllacés amb PLCatalunya. Amb andanes altes, amb tres vies amb andanes cadascuna, més modernitat, etc. La estació que hi ha actualment és bastant difícil de remodelar, i la gran quantitat de passatgers que hi passen afectarien el servei, encara que això no és nou.
Bonne route! C.A.C.V.
1: Al passadís de Pau Claris-Roger de Flor-Aragó, a les màquines cancelladores, fa falta una una màquina de vendre bitllets, fer més alt el sostre.
2: En quant a les andanes, crec que per no afectar al servei ferroviari, seria més idoni construïr una nova estació amb una via que enllacés amb PLCatalunya. Amb andanes altes, amb tres vies amb andanes cadascuna, més modernitat, etc. La estació que hi ha actualment és bastant difícil de remodelar, i la gran quantitat de passatgers que hi passen afectarien el servei, encara que això no és nou.
Bonne route! C.A.C.V.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Civies, per alta montanya
Com a solució temporal al problema de Passeig de Gràcia, podrien posar una mena d'andamis petits sobre les andanes, fent-hi escales per entrar a les botigues. No sé si m'he explicat bé. Fa molts anys ho vaig veure em sembla que va ser a Lleida, poc després de l'arribada de l'AVE, car l'estació 'Pirineus' no estava del tot enllestida.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Civies, per alta montanya
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021
Renfe elevarà l'andana de Passeig de Gràcia per millorar l'accessibilitat als nous trens
• Els combois seran retirats la setmana que ve i es reincorporaran al servei a l'acabar-se l'obra
EUROPA PRESS
BARCELONA
Renfe i Adif han anunciat, mitjançant un comunicat, que elevaran l'andana de l'estació de Passeig de Gràcia de Barcelona per millorar l'accessibilitat dels nous trens Civia de les línies 2 i 10 de rodalies, posats en circulació durant el mes de setembre. Els trens seran retirats a principis de la setmana que ve i es reincorporaran al servei quan finalitzi l'obra.
L'obra afectarà 160 metres de l'andana, menys de la meitat de la seva longitud, i l'elevarà 68 centímetres. Mentrestant, personal d'ajuda assistirà les persones que tinguin dificultat per pujar als combois.
Encara que Adif no ha especificat quant duraran les obres, sí que ha assenyalat que es prolongaran "unes setmanes" i que, tot i que no es tancarà l'estació, hi haurà algunes restriccions de pas. Tècnics de l'empresa han anat a l'estació per determinar la millor manera de portar a terme l'obra.
Mesura provisional
L'elevació de l'andana només és una mesura provisional, a l'espera que es porti a terme l'obra de remodelació integral de l'estació, que està pendent d'adjudicació per la Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre (SEITT). Aquestes actuacions, que no començaran fins a l'any que ve, tenen com a objectiu millorar l'accessibilitat per a persones de mobilitat reduïda.
Entre les actuacions està previst construir un ascensor que porti des del carrer al vestíbul, tant del tren com del metro, i un altre que porti del vestíbul a l'andana. També es millorarà la ventilació i les mesures per efectuar una evacuació en cas d'incendi.
Renfe elevarà l'andana de Passeig de Gràcia per millorar l'accessibilitat als nous trens
• Els combois seran retirats la setmana que ve i es reincorporaran al servei a l'acabar-se l'obra
EUROPA PRESS
BARCELONA
Renfe i Adif han anunciat, mitjançant un comunicat, que elevaran l'andana de l'estació de Passeig de Gràcia de Barcelona per millorar l'accessibilitat dels nous trens Civia de les línies 2 i 10 de rodalies, posats en circulació durant el mes de setembre. Els trens seran retirats a principis de la setmana que ve i es reincorporaran al servei quan finalitzi l'obra.
L'obra afectarà 160 metres de l'andana, menys de la meitat de la seva longitud, i l'elevarà 68 centímetres. Mentrestant, personal d'ajuda assistirà les persones que tinguin dificultat per pujar als combois.
Encara que Adif no ha especificat quant duraran les obres, sí que ha assenyalat que es prolongaran "unes setmanes" i que, tot i que no es tancarà l'estació, hi haurà algunes restriccions de pas. Tècnics de l'empresa han anat a l'estació per determinar la millor manera de portar a terme l'obra.
Mesura provisional
L'elevació de l'andana només és una mesura provisional, a l'espera que es porti a terme l'obra de remodelació integral de l'estació, que està pendent d'adjudicació per la Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre (SEITT). Aquestes actuacions, que no començaran fins a l'any que ve, tenen com a objectiu millorar l'accessibilitat per a persones de mobilitat reduïda.
Entre les actuacions està previst construir un ascensor que porti des del carrer al vestíbul, tant del tren com del metro, i un altre que porti del vestíbul a l'andana. També es millorarà la ventilació i les mesures per efectuar una evacuació en cas d'incendi.
Re: Civies, per alta montanya
No hi haurá cap Civia més a la C2 i a la C10?????? Doncs a veure si començen aviat!
Salutacions
Salutacions
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Civies, per alta montanya
http://www.3cat24.cat/noticia/318502/ca ... os-de-lany
I on te'ls ficaran tots aquests civies?
I si els treuen perquè destinen personal a ajudar la gent?
I on te'ls ficaran tots aquests civies?
I si els treuen perquè destinen personal a ajudar la gent?
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Civies, per alta montanya
Tinc una teoria: Que els civies que vagin a la R2 Sud, surtin de Sants, i els de la R2 Nord de Sant Andreu Comtal.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Civies, per alta montanya
Mentre no se'ls enduguin de Barcelona i els posin a altres línies......jordigt2008 wrote:http://www.3cat24.cat/noticia/318502/ca ... os-de-lany
I on te'ls ficaran tots aquests civies?
I si els treuen perquè destinen personal a ajudar la gent?
Renfe elevarà les andanes a Pg de Gràcia i treurà el Civies,
Publicat d'última hora a EL Periodico de Catalunya.
Salutacions.
La noticia en la web.Renfe i Adif han anunciat, mitjançant un comunicat, que elevaran l'andana de l'estació de Passeig de Gràcia de Barcelona per millorar l'accessibilitat dels nous trens Civia de les línies 2 i 10 de rodalies, posats en circulació durant el mes de setembre. Els trens seran retirats a principis de la setmana que ve i es reincorporaran al servei quan finalitzi l'obra.
L'obra afectarà 160 metres de l'andana, menys de la meitat de la seva longitud, i l'elevarà 68 centímetres. Mentrestant, personal d'ajuda assistirà les persones que tinguin dificultat per pujar als combois.
Encara que Adif no ha especificat quant duraran les obres, sí que ha assenyalat que es prolongaran "unes setmanes" i que, tot i que no es tancarà l'estació, hi haurà algunes restriccions de pas. Tècnics de l'empresa han anat a l'estació per determinar la millor manera de portar a terme l'obra.
Mesura provisional
L'elevació de l'andana només és una mesura provisional, a l'espera que es porti a terme l'obra de remodelació integral de l'estació, que està pendent d'adjudicació per la Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre (SEITT). Aquestes actuacions, que no començaran fins a l'any que ve, tenen com a objectiu millorar l'accessibilitat per a persones de mobilitat reduïda.
Salutacions.
Re: Renfe elevarà les andanes a Pg de Gràcia i treurà el Civies,
I que faràn amb els civies que circulen ara per la C2 i la C10?Les posaràn a circular a altres línies de rodalies,a la C4 potser?Tan debó.
Peró malauradament coneixent renfe,les posarà tots a la seva estimada C1,mentres que a les altres línies de rodalies seguim aguantant les 440R i les 447,que no vol dir que siguin males unitats,peró la C1 ja té massa civies,i jo crec no vol treure les 447 de la C1,per tant pot ser posi les 465 de la C2 a la C4 o a L'H-Mataró de la C1,i les 464+463 a la C4.
A la C10,segur que treuràn els civies?Crec que nomès serà a la C2,a la C10 seguiràn circulant els civies em sembla a mi.
Peró malauradament coneixent renfe,les posarà tots a la seva estimada C1,mentres que a les altres línies de rodalies seguim aguantant les 440R i les 447,que no vol dir que siguin males unitats,peró la C1 ja té massa civies,i jo crec no vol treure les 447 de la C1,per tant pot ser posi les 465 de la C2 a la C4 o a L'H-Mataró de la C1,i les 464+463 a la C4.
A la C10,segur que treuràn els civies?Crec que nomès serà a la C2,a la C10 seguiràn circulant els civies em sembla a mi.
Re: Renfe elevarà les andanes a Pg de Gràcia i treurà el Civies,
Jo cada dia agafo la C1 per anar i venir de treballar de Montgat a Barcelona, i sí, el Civia és molt maco, però per a mi tels poden posar tots a la C4 o C2 i que portin tots els 447 a la linia de Mataró...... per aseures una mica comodament, no hi ha res com les "velles" 447, en el Civia, vas molt més apretat i si et toca una persona amb cames llarges al devant teu, es va tot el viatge més encongit.
Per al meu gust, el disseny interior dels Civies, s'auria de millorar, com les barres del sostre, discontinues i no arriben fins el final dels vagons, cosa que quan va ple i de peu, falta lloc on agafar-se.
Salutacions.
Per al meu gust, el disseny interior dels Civies, s'auria de millorar, com les barres del sostre, discontinues i no arriben fins el final dels vagons, cosa que quan va ple i de peu, falta lloc on agafar-se.
Salutacions.
Re: Renfe elevarà les andanes a Pg de Gràcia i treurà el Civies,
EL PERIODICO. (Notícia completa,aquest matí)
http://elperiodico.com/default.asp?idpu ... io_PK=1021
Renfe recupera los trenes viejos por la dificultad para subir a los nuevos
• La empresa admite que la altura de los andenes de Passeig de Gràcia dificulta el acceso a los convoyes
• Personal de la compañía ayuda a los pasajeros en el apeadero mientras se completa el cambio de la flota
EDWIN WINKELS
BARCELONA
La presencia de los flamantes trenes Civia en las líneas C-2 y C-10 de Cercanías ha durado menos de dos meses. Renfe decidió ayer retirar sus modelos más nuevos de estos dos recorridos --los dos más castigados hace un año por las obras del AVE-- a causa de los problemas de acceso a los trenes que plantea la estación de Passeig de Gràcia. Al subir o bajar de los vagones de estos modelos, los pasajeros deben superar un desnivel de 52 centímetros, lo que no solo ha provocado numerosas quejas sino también varias caídas. Los trenes no regresarán a estas líneas hasta que, en los próximos meses, se eleven unos decímetros los andenes.
Una visita de un alto responsable de Renfe esta semana al apeadero del centro de Barcelona sirvió para constatar que la modernidad de los Civia, muy aplaudidos por los pasajeros por su comodidad, no concordaba con las condiciones de accesibilidad en la estación de Passeig de Gràcia, que tiene los andenes más bajos de toda la red de Cercanías.
RETIRADA PAULATINA
La retirada de los Civia será paulatina. Ayer ya circulaban menos convoyes de este tipo: por la tarde ya no prestaban servicio en la C-2 entre Maçanet y Sant Vicenç de Calders y solo pasaban cuatro por hora en la línea del aeropuerto. Según las previsiones de Renfe, al principio de la próxima semana ya solo circularán los modelos anteriores, cuyas puertas se encuentran unos 15 centímetros más abajo.
Mientras tanto, personal contratado por Renfe asistirá en Passeig de Gràcia a los pasajeros que necesitan ayuda para subir o bajar del tren. Ayer ya fueron desplazados desde Sants cuatro informadores, dos para cada andén, aunque al principio tampoco tenían muy claro cuál era su cometido. "Informar y ayudar a la gente", decían. Ese personal de asistencia seguirá, de momento, hoy y mañana en el apeadero.
Los trenes de última generación, diseñados expresamente por ingenieros de Renfe para los itinerarios de Cercanías, en teoría mejor adaptados para personas de movilidad reducida, regresarán a las dos líneas afectadas en cuanto Adif, el ente gestor de las infraestructuras ferroviarias, haya adoptado medidas urgentes para mejorar esta deficiente accesibilidad. En los próximos meses se procederá a construir una estructura para elevar el nivel de los dos andenes, que tienen una longitud de 160 metros cada uno.
MEDIDAS PROVISIONALES
Todas estas medidas son provisionales, a la espera de la reestructuración definitiva de la estación de Passeig de Gràcia. El pasado 15 de septiembre finalizó el plazo para las empresas para presentar su proyecto para la reforma, un contrato que ha sido licitado por otro organismo dependiente del Ministerio de Fomento, la Sociedad Estatal de Infraestructuras de Transporte Terrestre (Seitt). Con un presupuesto de 15,4 millones de euros, estas obras serán adjudicadas en las próximas semanas pero no se comenzarán hasta el año próximo. Su duración prevista es de 25 meses y medio, por lo que hasta el 2011, como mínimo, Passeig de Gràcia no estará adaptado a los nuevos tiempos.
Aunque en la red de Cercanías y de media distancia hay más estaciones con los andenes relativamente bajos, en ninguna el desnivel entre el suelo y la puerta del tren es tan grande como en Passeig de Gràcia. Ello es consecuencia del uso anterior de este apeadero como receptor de los primeros Talgo, con unos accesos prácticamente a ras de suelo.
La renovación de Passeig de Gràcia forma parte de un plan más amplio para mejorar la accesibilidad de los trenes de Renfe de aquí hasta diciembre del 2010. Mientras que los de alta velocidad ya están adaptados al 100% para personas de movilidad reducida, en Cercanías se alcanza, en estos momentos, solo un 15%. De hecho, son los Civia los únicos trenes adaptados, ya que a mitad del convoy disponen de una puerta más baja que facilita el acceso, aunque en Passeig de Gràcia aún se encuentran a más de 30 centímetros de altura. El plan, que incluye la sustitución de la vieja flota por 170 nuevos trenes Civia, le costará a Renfe unos 299 millones de euros.
ADAPTAR ESTACIONES
Otra cosa es la adaptación de las estaciones, un gran número de las cuales se encuentran en un estado deplorable, sin ni siquiera escaleras mecánicas o ascensores. Las estaciones son responsabilidad de Adif, que prevé precisamente la incorporación de ascensores y rampas y la elevación y la ampliación de los andenes para poder recibir convoyes Civia de doble composición, ya que son más largos que los trenes anteriores.
http://elperiodico.com/default.asp?idpu ... io_PK=1021
Renfe recupera los trenes viejos por la dificultad para subir a los nuevos
• La empresa admite que la altura de los andenes de Passeig de Gràcia dificulta el acceso a los convoyes
• Personal de la compañía ayuda a los pasajeros en el apeadero mientras se completa el cambio de la flota
EDWIN WINKELS
BARCELONA
La presencia de los flamantes trenes Civia en las líneas C-2 y C-10 de Cercanías ha durado menos de dos meses. Renfe decidió ayer retirar sus modelos más nuevos de estos dos recorridos --los dos más castigados hace un año por las obras del AVE-- a causa de los problemas de acceso a los trenes que plantea la estación de Passeig de Gràcia. Al subir o bajar de los vagones de estos modelos, los pasajeros deben superar un desnivel de 52 centímetros, lo que no solo ha provocado numerosas quejas sino también varias caídas. Los trenes no regresarán a estas líneas hasta que, en los próximos meses, se eleven unos decímetros los andenes.
Una visita de un alto responsable de Renfe esta semana al apeadero del centro de Barcelona sirvió para constatar que la modernidad de los Civia, muy aplaudidos por los pasajeros por su comodidad, no concordaba con las condiciones de accesibilidad en la estación de Passeig de Gràcia, que tiene los andenes más bajos de toda la red de Cercanías.
RETIRADA PAULATINA
La retirada de los Civia será paulatina. Ayer ya circulaban menos convoyes de este tipo: por la tarde ya no prestaban servicio en la C-2 entre Maçanet y Sant Vicenç de Calders y solo pasaban cuatro por hora en la línea del aeropuerto. Según las previsiones de Renfe, al principio de la próxima semana ya solo circularán los modelos anteriores, cuyas puertas se encuentran unos 15 centímetros más abajo.
Mientras tanto, personal contratado por Renfe asistirá en Passeig de Gràcia a los pasajeros que necesitan ayuda para subir o bajar del tren. Ayer ya fueron desplazados desde Sants cuatro informadores, dos para cada andén, aunque al principio tampoco tenían muy claro cuál era su cometido. "Informar y ayudar a la gente", decían. Ese personal de asistencia seguirá, de momento, hoy y mañana en el apeadero.
Los trenes de última generación, diseñados expresamente por ingenieros de Renfe para los itinerarios de Cercanías, en teoría mejor adaptados para personas de movilidad reducida, regresarán a las dos líneas afectadas en cuanto Adif, el ente gestor de las infraestructuras ferroviarias, haya adoptado medidas urgentes para mejorar esta deficiente accesibilidad. En los próximos meses se procederá a construir una estructura para elevar el nivel de los dos andenes, que tienen una longitud de 160 metros cada uno.
MEDIDAS PROVISIONALES
Todas estas medidas son provisionales, a la espera de la reestructuración definitiva de la estación de Passeig de Gràcia. El pasado 15 de septiembre finalizó el plazo para las empresas para presentar su proyecto para la reforma, un contrato que ha sido licitado por otro organismo dependiente del Ministerio de Fomento, la Sociedad Estatal de Infraestructuras de Transporte Terrestre (Seitt). Con un presupuesto de 15,4 millones de euros, estas obras serán adjudicadas en las próximas semanas pero no se comenzarán hasta el año próximo. Su duración prevista es de 25 meses y medio, por lo que hasta el 2011, como mínimo, Passeig de Gràcia no estará adaptado a los nuevos tiempos.
Aunque en la red de Cercanías y de media distancia hay más estaciones con los andenes relativamente bajos, en ninguna el desnivel entre el suelo y la puerta del tren es tan grande como en Passeig de Gràcia. Ello es consecuencia del uso anterior de este apeadero como receptor de los primeros Talgo, con unos accesos prácticamente a ras de suelo.
La renovación de Passeig de Gràcia forma parte de un plan más amplio para mejorar la accesibilidad de los trenes de Renfe de aquí hasta diciembre del 2010. Mientras que los de alta velocidad ya están adaptados al 100% para personas de movilidad reducida, en Cercanías se alcanza, en estos momentos, solo un 15%. De hecho, son los Civia los únicos trenes adaptados, ya que a mitad del convoy disponen de una puerta más baja que facilita el acceso, aunque en Passeig de Gràcia aún se encuentran a más de 30 centímetros de altura. El plan, que incluye la sustitución de la vieja flota por 170 nuevos trenes Civia, le costará a Renfe unos 299 millones de euros.
ADAPTAR ESTACIONES
Otra cosa es la adaptación de las estaciones, un gran número de las cuales se encuentran en un estado deplorable, sin ni siquiera escaleras mecánicas o ascensores. Las estaciones son responsabilidad de Adif, que prevé precisamente la incorporación de ascensores y rampas y la elevación y la ampliación de los andenes para poder recibir convoyes Civia de doble composición, ya que son más largos que los trenes anteriores.
Re: Renfe elevarà les andanes a Pg de Gràcia i treurà el Civies,
D¡aquest tema ja se'n parla al fil dels civies per a montanyisme, així que els juntaré.
Re: Civies, per alta montanya
160 m. que seran elevades les andanes a Pg. de Gràcia? Això significa que el màxim que cabrà serà una doble d'unitats de longitud convencional (440, 447, 448, 451) o de longitud equivalent (com una 450), però farà impossible anar més enllà d'una 464+463. I com que els únics Cívies que arriben ara són 465, a la C2 estarem condemnats a veure'ls en simple.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per no desentonar
Fidel a la seva línia habitual, El Periódico ens obsequia amb algunes mostres de teatre còmic:
La presencia de los flamantes trenes Civia en las líneas C-2 y C-10 de Cercanías ha durado menos de dos meses.
Fins aquí, les perles periodístiques.Una visita de un alto responsable de Renfe esta semana al apeadero del centro de Barcelona sirvió para constatar que la modernidad de los Civia, muy aplaudidos por los pasajeros por su comodidad, no concordaba con las condiciones de accesibilidad en la estación de Passeig de Gràcia, que tiene los andenes más bajos de toda la red de Cercanías.
Uns altres que segueixen en la tònica habitual: no saber què fer.Mientras tanto, personal contratado por Renfe asistirá en Passeig de Gràcia a los pasajeros que necesitan ayuda para subir o bajar del tren. Ayer ya fueron desplazados desde Sants cuatro informadores, dos para cada andén, aunque al principio tampoco tenían muy claro cuál era su cometido. "Informar y ayudar a la gente", decían. Ese personal de asistencia seguirá, de momento, hoy y mañana en el apeadero.
No deien que les estacions de Rodalia eren responsabilitat de Renfe? Clar que després hi ha casos com Sants i potser Pg. de Gràcia, la titularitat de les quals no queda tan clara, pel que sembla.Las estaciones son responsabilidad de Adif, que prevé precisamente la incorporación de ascensores y rampas y la elevación y la ampliación de los andenes para poder recibir convoyes Civia de doble composición, ya que son más largos que los trenes anteriores.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Civies, per alta montanya
No puc creure que treguin els Civies... però bé, és la Renfe. En teniu si fa no fa alguna idea de quant de temps seran aquestes "setmanes"?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Civies, per alta montanya
El diari no parla de setmanas, sino de mesos, fins que l'andanes no estigin a l'alçada llógica.
A principis de la setmana vinent sols circularán els models anteriors, que tenen las portes 15 cmts. més avall.
Es veu que en els próxims mesos es procedirá a construir una estructura per elevar el nivell de les dues andanes de l'estació, que tenen cada una 160 metres de llarg.
A principis de la setmana vinent sols circularán els models anteriors, que tenen las portes 15 cmts. més avall.
Es veu que en els próxims mesos es procedirá a construir una estructura per elevar el nivell de les dues andanes de l'estació, que tenen cada una 160 metres de llarg.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Confusió
No, et confons. Primer elevaran provisionalment un tros de cada andana, que estarà en qüestió de setmanes, i només en 160 metres del total de l'estació (que ja és ben poc). L'adaptació definitiva serà la que trigarà alguns anys.Enric wrote:El diari no parla de setmanas, sino de mesos, fins que l'andanes no estigin a l'alçada llógica.
A principis de la setmana vinent sols circularán els models anteriors, que tenen las portes 15 cmts. més avall.
Es veu que en els próxims mesos es procedirá a construir una estructura per elevar el nivell de les dues andanes de l'estació, que tenen cada una 160 metres de llarg.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Civies, per alta montanya
Això és un nyap, tant costa fer un paviment en condicions com els que fan als edificis? Us respndré ara mateix, per experiència, una planta d'uns 500 m2, amb una fondària de 15 cms, es pot fer tranquilament en un dia. Això és el passotisme de Renfomentadif cap a l'usuari del ferrocarril convencional.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a