Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Glac58
N8
N8
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Autobusos de Lleida

Post by Glac58 »

Una cosa que se ma pasat dirte la empresa Xampany esta quebrada pero encara continua funcionant pero amb el temps anira perdent mes concesions, es proper el seu tancament, si tinc mes noticies del tema Xampany us les fare saver.
Marcel Estadella
N6
N6

Post by Marcel Estadella »

Gràcies per l'informació . Per la numeració , son cotxes procedents de Sarfa . Imagino que son provisionals fins que no els arrivin els que adscriuran a les linies .

Salutacions

Marcel Estadella
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Pues no se que faran amb ells perque els hi han arrancat amb algun les pegatines de Sarfa i els hi ha posat pegatines de Grup Sarbus, ho trovo una rucada que mes els hi dona que posi Sarfa que que Grup Sarbus, quan dies avanç que arrivessin els busos de la serie 4135 al 4145 es van posar com a desesperats a pegar pegatines de Grup Sarbus son com a nens petits :)
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Post by Danilleida »

Per cert als de Sabadell com us van els citaros articulats :) i del 4112 i 4113 ex- autobusos de Lleida saveu algo i del 4053 poseu-nos fotos al nostre fil per veureles, per el articulat 4053 es un articulat que va vindre de la Expo de Sevilla del 92.
Marcel Estadella
N6
N6

Post by Marcel Estadella »

Dedueixo que segueixemamb elmaterial de prèstec de Sarfa . Ja penjareu les fotos .

Pel que fa als Mercedes , segons en Pedro (Trainman) ens fa saber al post "Novetats de La Vallesana" a les darreríes de Setembre ,

"Esta tarde he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola que el Mercedes O405 ex-4112 de Lleida ha sido repintado con los colores corporativos del Grupo Sarbus y con trasera TPC. Ha sido numerado 2138 ."

De l'articulat , l'història és més trista . Venint va tenir un accident i avaria (tisora) sense consequències per al conductor pero que l'ha deixat que val més la reparació que el vehicle . R.I.P.

I dels Citaro articulats , un cop es va socarrimar el primer , els altres dos van OK i el nouvingut de recanvi també .

Salutacions

Marcel
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Moltes gracies per la informació :) el articulat 4053 quan el teniam aqui Lleida en moltes ocasions els mecanics dels autobusos de Lleida li varen fer moltes xapusades a la articulació i pels standards 4112 i 4113 al frenar la direcció no es mante recta, i els citaros jo crec que es la millor compra que a fet Sarbus perque son unes bones maquines obren i tanquen portes rapid i tenen i la sortida que tenen es vastant rapida cosa que va molt be :)
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Post by Danilleida »

Avui llegint un article de la revista de la Paeria m'ha cridat la tensió una cosa us ho escric tal com esta redactat i diu aixi: Com a prova pilot, es permetrà l'accés dela bici a la línia de bus que va al polígon (LP POLIGONS). Tinc ciriositat per saver com va aquesta prova :)
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

Si es interessant saber a veure quantes bicis deixaran pujar (si es que algu les puja). També es va dir que es ficaria ne marxa una segona linia cap als Poligons. Dic jo que aquesta linia de poligons podria arribar al poligon que s'esta fent al costat de la rotonda del Cementiri, que han obert un lidl no fa massa i on hi ha altres botigues, ja que ara sino es amb cotxe no arribes.

Tambe he estat donant voltes al cap en com fer una xarxa de linies a Lleida que fos mes efectiva que no pas l'actual que es una volta per la ciutat i cap al barri. A vere si me fico mes seriosament i la creo i us la explico :)
Danilleida
N7
N7

Post by Danilleida »

Sera interesant saver les propostes noves :) la linia del poligon al reves anira per a llarc crec pero la podrien fer pasar per on esta el Lidl, jo tinc una idea sobre la linia dels poligons, es podrien fer 2 linies 1 que fes tota aquella zona del poligon dels SEGRE i tornes a Lleida i laltra que fes el poligon dels frares i la zona del lidl. El pas de autobusos seria mes continu i a la llarga. Que opineu de la idea que he tingut?
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

Doncs estaria be que una linia fos la del poligon el Segre i un altra per als frares, les canals i el poligon del lidl que es diu neoparc crec. Podrien trobarse ambdos linies en un punt concret i despres cadascuna fer el seu recorregut donant servei ala vegada als barris mes propers a aquestes zones reforçant aixi le frequencia de pas de vehicles.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

La frequencia de pas podria ser de 30 min. per les 2 linies, les sortides les podrien fer la primera linia a on la fa ara i la segona a la parada de correus, es podria fer que a primera hora del mati pases per ronda per anar a buscar als empleats pero al pasar per ronda la frecuencia seria de 45 minuts, proposo el recorregut de la primera linia sortiria de la para de l'avinguda del segre com fa l'actual i seguiriam tot el recorregut fins arribar al pont de la via i aniria direcció cementiri i cap a Lleida, la segona començaria a la parada Correus i agafaria el pont de Princep de Viana(en construcció) i faria cap cap a l'antiga N-2 cap al cementiri i tiraria recte cap al Lidl i tiraria tot recte fins arribar al poligon dels Frares i a partir de aqui el recorregut seria el mateix i acabaria a la parada correus. Al mati al pasar per ronda les 2 linies farien la regulació a la parada Bruc. Aquesta es la meva opinió :)
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

Si es una opcio bastant bona aquesta que planteges. Ja tenim dos linies arreglades. Ara nomes ens queden unes tantes altres per fer-les mes optimes i dona servei a totes les zones de la ciutat :)
Danilleida
N7
N7

Post by Danilleida »

Pero tambe es bona que aquestes linies pasin pels barris mes propers tal com dius tu Sergilleida :) Som uns bons creatius de linies tenim futur en aquet mon :) Jo almenys m'agradaria portar busos, es un hobby que tinc des de petit i estic a punt de fer-lo realitat. :)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Totalment d'acord tenim ides molt bones :D, espero que es faci realitat aquet hobby ja que es molt bonic i et permet coneixer molta gent, jo sol soc aficionat pero estaria be parlar amb un conductor :)
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

La proposta de fer 2 linies es molt bona perque aixi reforçaria el servei al poligon i la gent l'agafaria mes, saveu posar horaris molt bons :) si puc jo tambe us penjare fotos dels autocars aveure si en vec algun :D
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Llívia també existeix

• Els 1.500 habitants del barri més allunyat de la ciutat conviuen amb serveis bàsics antiquats i no tenen farmàcies o supermercats

(...)

Per a totes les altres coses, els veïns han de baixar Lleida, fet al qual s'afegeix el problema del transport públic, que els residents al barri consideren insuficient. "Més que augmentar el nombre de viatges de l'autobús, caldria reajustar l'horari de la línia sobretot a la franja del migdia", assenyala Raquel Cano, amiga de Lourdes. La directora del col·legi de Llívia els dóna la raó: "Nosaltres no podem agafar l'autobús per fer una sortida amb els nens, la combinació horària és molt dolenta."

Josep Barberà, regidor de la zona, és un dels que millor coneix aquestes reivindicacions. Barberà afirma que en els pròxims dos anys "el barri millorarà molt" i explica que abans que s'acabi el 2008, començaran les obres per construir la nova plaça i per portar el gas a la partida.

http://www.segre.com/
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Aquest article que has penjat Sky te molta rao :) sembla que estiguem marginats amb el 4126 o el 4121 que encara esta reparan-se jo proposaria partir la linia L11 Butsenit podria tindre mes freqüencia de pas perque es una llastima que nomes faigo 4 viatges diaris i proposaria fer per a Llivia una linia independent que fes Llivia sol perque moltes vegades tenim que demanar un taxi. Almenys amb un bus cada 40 min. ja en tindriem prou, no es demanar gaire i a poder ser que estigues adaptat el bus perque el minusvalids es veuen moltes vegades a adoptar altres solucions de transport i opten pel transport privat.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

El ex-4113 de Autobusos de Lleida también ha sido repintado con los colores de Sarbus y con trasera TPC. Ha sido numerado 2139 de Sarbus
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Avui he vist el 4114 fent la LCC pel matí i el 4115 amb el rètol de la L11 a cotxeres. Sembla k comencen a aplicar una mica de sentit comú. Només falta canviar el 4055 pel 4056 i ficar-lo a Pardinyes, treure el 4124 de Balàfia (aquest pertoca a la L6) i posar algun Citaro (sempre s'ha d'escombrar cap a casa) :D :D :D

Per cert. Sembla que el 4127 s'ha quedat fixe a la L7. Ja era hora k akesta línia tingués algun bus carronyer.
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Per cert, oi que abans hi havia la línia "Fleming"? Recordo haver-la agafat quan era molt petit.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”