El civia anava cap a l'Hospitalet,i el vaig veure quan el meu C2 ja anava direcció Passeig de Gràcia.És a dir,vaig creuar amb aquest civia entre Sants i Birfucació dels túnels de PDG i PLC.Darrere d'aquest civia qmb destinació L'Hospitalet,un altre civia també amb destinació L'Hospitalet.victorcasta wrote:A les pantalles dels Civia que venen de la C1 cap a Molins, a partir de Sants, el color de la línia passa a ser taronja en comptes de blau. Per altra banda, no sé com et pots enrefiar que un tren és tal tren en funció dels horaris si sempre hi ha retards, encara que siguin de pocs minuts, i suposant que tinguin la mateixa hora el teu rellotge i el del Civia que vas veure, cosa improbable.
A Bordeta em vaig creuar amb el rodalies que surt de Terrassa a les 15.24,i a Sants quan C2 estava estacionat segurament hi seria un tren cap a Molins,ja quan el C2 surt de Sants cap a PDG,veig primer una 464+463 amb teleindicadors L'Hospitalet amb grafia taronja de la C4,i tot seguit una 465 amb destinació L'Hospitalet(no em vaig fixar la pantalla).
Podria ser que el 464+463 sigui el rodalies a Molins i els teleindicadors anessin malament,peró que el temps que va passar entre que vaig veure la doble de 447 a Martorell i el civia aquest,com 5-6 minuts no passès cap tren per la vía 7,segurament quan el meu C2 s'estaciona a la via 13,el rodalies a Molins estigui sortint per la via 7.Per tant ho descarto.
I mira que per aquella hora,hi arribava un rodalies Terrassa-L'Hospitalet.Tot plegat una mica extrany.La 464+463 anava molt buida peró amb passatgers,en canvi,la 465 que venia de darrere amb una ocupació bastant d'un 50%.