Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
orig440

Re: CIVIA ALPI

Post by orig440 »

A mi m'agrada l'idea de ficar CIVIES a la linia de puigcerdà però ho veig moooolt difícil... Almenys hi hauria una bona acceleració a la línia, cosa que faria molta falta. En el sentit de la comoditat, prefereixo els civies a les 447 i les 440R.
Parlant del so de cada tipus de civia segons constructor :D , prefereixo el so de les alstom, ja que, realment, el so de les CAF sona com una CAFetera, o gairebé no sona.
orig440

Re: CIVIA ALPI

Post by orig440 »

Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir :hola .
orig440

Re: CIVIA ALPI

Post by orig440 »

http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro :'( :'( .
Au revoir :hola .
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: CIVIA ALPI

Post by victorcasta »

orig440 wrote:http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro :'( :'( .
Au revoir :hola .
Ho dubto.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: CIVIA ALPI

Post by JaMiRo! »

orig440 wrote:Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir :hola .
Esperem que NO. :twisted:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
593Dromedario
N6
N6
Posts: 225
Joined: Monday 21/04/2008 19:29
Location: BCN Sant Andreu

Re: CIVIA ALPI

Post by 593Dromedario »

JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: CIVIA ALPI

Post by JaMiRo! »

593Dromedario wrote:JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???
No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: CIVIA ALPI

Post by genissimon »

JaMiRo! wrote:No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander. ;)
Això, sense tenir en compte el que han de fer els maquinistes per corregir una possible patinada de les 440 (*), quan pugen una rampa del 40 ‰. Inadmissible en qualsevol altre lloc.

Salut !!

* tinc entès que per parar el patinatge de les 440, si amb la sorra no n'hi ha prou, han de posar el regulador de tracció a 0, per tornar a donar-la de mica en mica. Les 438 "reostàtiques" que abans pujaven a Puigcerdà, en tenien prou reduint unes quantes "muescas" per parar "l'embalament" dels motors de tracció. Aquí es posava de manifest que el seu origen implicava una major adaptació a les rampes del transpirinenc oriental.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
ping
N5
N5
Posts: 130
Joined: Tuesday 19/08/2008 22:08

Re: CIVIA ALPI

Post by ping »

De fet, a la 440, al no funcionar cap enrere el motor pilot de l'arbre de leves que realitza la supresio de resistencies (el seu diseny es aixi), al recollir un sol punt de traccio del regulador (sempre que no siguin debilitaments de camp) ja obren els contactors de linia, amb el tan característic i sonor "clac", destruint la tracció,
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: CIVIA ALPI

Post by UT440_132M »

Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
252-071
N7
N7
Posts: 357
Joined: Saturday 17/03/2007 16:23

Re: CIVIA ALPI

Post by 252-071 »

UT440_132M wrote:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
I una mentida com una catedral perque els 462 ja no existeixen.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: CIVIA ALPI

Post by Renfe451 »

Quins Civies serán els que posarán a Santander? 463, 464 o 465?


Salutacions
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: CIVIA ALPI

Post by UT596001 »

UT440_132M wrote:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.
252-071
N7
N7
Posts: 357
Joined: Saturday 17/03/2007 16:23

Re: CIVIA ALPI

Post by 252-071 »

UT596001 wrote:
UT440_132M wrote:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.
I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzats
tren250

Re: CIVIA ALPI

Post by tren250 »

Els 462 es van transformar en 463, i els 464 amb 465, això a la primera generació.
Au revoir :hola C.A.C.V.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: CIVIA ALPI

Post by aarongilp »

252-071 wrote:
UT596001 wrote:
UT440_132M wrote:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.
I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzats
Mentida també. Els Civia de 3, 4 o 5 cotxes tenen dos bogies portants, els extrems, tenint motorització només els compartits. En els de 2 cotxes era al revés, teníen motor els extrems i l'intermig no.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: CIVIA ALPI

Post by jordidr »

No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: CIVIA ALPI

Post by victorcasta »

jordidr wrote:No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.
La transformació es refereix a que a alguns trens (bastants) de la sèrie 463 se'ls hi afegirà un cotxe per convertir-los en 464. T'oblides d'esmentar que també hi ha intenció que hi hagi Civia VI.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: CIVIA ALPI

Post by jordidr »

No m'hi havia fixat en aixo pero es veritat que havia sentit a parlar de 466, doncs aixi haviam que ens posaran a la linia de Puigcerda..
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: CIVIA ALPI

Post by victorcasta »

No parlo de 466, que també n'he sentit a parlar, sinó de la sisena família de trens Civia. (Encara no estan licitats els Civia V)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”