Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Glac58
N8
N8
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Autobusos de Lleida

Post by Glac58 »

Tens rao, per aixo va be tindre un standard a la L5 perque casi sempre cau la novetat :)
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Post by Danilleida »

Avui he vist el 4144 que baixava del poligon del Segre, venia del xapista
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Evalleida wrote:Arribara un dia que els citaros es faran vells, i les altres linies tindran busos nous :)
K vaa! Quan els Citaros se faran vells els posaran a la L8, mentre que a la L2, L5 i L9 tindràn busos amb motor elèctric ja :) :) :)
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Si fa falta recollim signatures perque posin mes busos nous, :) lo que faigo falta per a que els usuaris estigon contents. :D
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Dema mirare de parlar amb el sr. Miquel que es el jefe de taller, mirare de comentarli tots els poblemes sobre algunes linies, dema us conto :)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

He parlat amb el jefe de taller i m'ha dit: "nosaltres mirerem de posar autobusos nous a gairege totes les linies". Al tema de els busos de pis alt m'ha dit:"nosaltres mirem de posar de pis baix a totes les linies, pero tenim uns quants busos reparan-se i no ens queda mes remei que posar el que tenim". Tambe li he preguntat pels microbusos i m'ha dit que els 2 microbusos concretament el 4121 i 4133 es troven a un taller que te mercedes anant direccio Soses (aquet taller es pot veure des de la autovia Lleida- Fraga direcció Lleida).
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Ja m'imaginava alguna cosa per l'estil perque ja fa 2 setmanes que no vec als micribusos fa dies :) per aixo ens posen el 4126 o alguna cosa que tenen per alla arraconada :)
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

Doncs deu haver uns quant al taller. El que no s'enten tot i això es peruqe per exemple el reforç de la L10 el fa un bus de pis baix i el 4115 es uqeda tot el dia circulant quan hauria de ser al revés i mes si es que el bus que fa el reforç es queda tot el dia parat a les cotxeres.

Avui m'he fixat que en parades on hi ha un pal com les de davant de l'esclat o la de estacio d'autobusos 2 han ficat bans de fusta al costat per seure i no han ficat els bancs de pedra com els que hi ha en altres pals de parades noves com a Ricard Vinyes o a la parada de Unió de la L2.
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Post by Danilleida »

Es veritat tambe ho he vist a la parada de doctora castells 2 :) son millors els bancs de fusta que els de pedra, perque al hivern et quedes gelat :).
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Però el banc queda igual "d'integrat" al pal com els de pedra?

Els podrien ficar al màxim nombre de parades possibles... :smile
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

No , aquest banc de fusta (que es com el que puguin ficar en un passeig) esta al costat del pal pero no integrat com el de pedra que surt d'ell.
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Ja ho podrien posar a totes les parades aixi no es faria tant llarga la espera, sempre la vorera o pormeto :) , ahir a la tarda vaig veure el microbus 4133 a les cotxeres de nou.
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Per cert quin veicle us han posat a la L8 avui? el 4123 o un dels cityclass?
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Al final me donat una volta per Lleida i he vist el 4123 a la L8 o entenc pqerque posen vehicles vells pugen posar-ni de mes nous, avui ni tenien algun mercedes parat de l'any 2003.
Glac588
N1
N1

Post by Glac588 »

Bones soc el glac 58 pero de moment tindre aquet conte provisional :D
Avui mentres venia de festa de la discoteca Nayandei he pujat a l'autobus i a mitg cami em tingut de parar despres del pont de la via a davant el dalmau es veu que el alternador no carregava corrent a la bateria i em tingut que parar i estar a les fosques durant 2 minuts mes o menos, el conductor li a fet un reset segons m'ha dit ell i em continuat la marxa :) es una mica lamentable la situacició que es trovava el bus em refereixo al aspecte manteniment i de igiene ja que estava ple de restes de borratxera ja m'anteneu :D ja que el conductor fa un descans cap alla a les 3 de 30 min. el podrien portar a les cotxeres fer el descans alla i pasarli el mocho :(
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Es una mica patetic, podrien tindre mes higiene amb els busos que a vegades mires el sostre i hi ha una de ronya :D despres el aspecte manteniment amb aque cotxe no li dono gaire temps de vida, te una tralla a vegades el veies fent la Bordeta de les 7 i vint que surt de cotxeres a les 22:35 que arriba i despres fer la wonder, es normal que estigo com esta, ja mirare de penjar-vos la foto de aquet cotxe que circula per alguna pagina de internet ;)
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Aqui us penjo fotos del 4056 i dels demes autobusos que tenim o han pasat per la nostra ciutat ;) espero que us agradon
Attachments
Cotxe 4133 fent la linia L15 seu vella, pero com va ser anul-lada va pasar a fer la linia L12 centre historic- universitats
Cotxe 4133 fent la linia L15 seu vella, pero com va ser anul-lada va pasar a fer la linia L12 centre historic- universitats
S_lleida10[1].jpg (9 KiB) Viewed 4083 times
cotxe 4121 fent encara la L11 en l'actualitat
cotxe 4121 fent encara la L11 en l'actualitat
S_pret_Lleida121[1].jpg (14.12 KiB) Viewed 4082 times
S_pret_Lleida4056[1].jpg
Cotxe 4056 fent la L5, actualment fa les linies L14, LCC i un servei nocturn a la discoteca Nayandei
(19.21 KiB) Downloaded 176 times
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

Bueno com us vaig dir anteriorment he estta elaborant un projecte sobre com podrien ser les linies de bus a la ciutat de Lleida. aqui teniu una breu explicació-resum del que veureu al document:

Mantinc 18 linies i mantinc la Interior, Ronda, Exterior com linies de recorregut circular per la ciutat. Auixí mateix la linia Hospitals, Bordeta - Ciutat Jardi, Centre Històric - Universitats, Butsenit - Llívia i Caparrella tenen el mateix recorregut perque he considerat que el seu trajecte ja es correcte tot i que vario les freqüències de pas i horaris.

Les novetats les trobem en les linies de barris ( Pardinyes, Mariola, Bordeta, Magraners, Secà, Balàfia, Cappont) Com podreu veure done servei al barri ampliant en molts casos el recorregut per aquest i es dirigeixen cap a una zona concreta de la ciutat per tornar al barri,en cap cas fan una volta circular.

La linia de Agronoms arriba fins les Basses igualment pero dona servei tant a Agronoms com a Onze de Setembre, Fleming.

Finalment les linies dels polígons queden dividides en dos. D'una banda la del polígon El Segre i l'latra linia que va cap a Neoparc i els Frares a mes de reforçar el servei en barris com Magraners, Bordeta, Cappont o Pardinyes.

El format del document no es un plànol amb les linies sino cada linia amb les seves parades, algunes ja existents i altres que he creat i que queden especificades.

Espero que us agradi la proposta.
Projecte Linies Bus Urbà.doc
Projecte Línies Bus Lleida
(104.5 KiB) Downloaded 115 times
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Esta prou be la proposta ;) vec que li has donat moltes voltes a l'asumpte, ara et dic la meva opinio: en algunes linies potser es tindria que donar mes temps a la volta pero petits detalls sense gaire importancia, jo estic mes fet a l'antiga aunque tingui 21 anyets jeje, ens podriem presentar tots els del forum a disenyadors de linies no o fem tan malament com els de les oficines :)
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Esta força be la proposta, pero el que no m'agrada es que algunes linies acaven a plaça la pau o la renfe, enfi hi han opinions de tots els colors pero la que mes m'agradat es la dels poligons, Sergilleida ser conductor o es hobby? jeje o podries ser inspector tens bones idees.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”