Te pasa como en el mio, que si bajas de 80, en 5ª, el coche se ahoga, tengo un clio 1.9D del 94.automotorserie 436 wrote:Cuando me enseñaron a conducir el profesor siempre me insisitia sobre tener siempre el coche vivo.
Señores, en 5ª a 80 Km/h mi coche, 64 caballos, está muerto.
Contaminaré lo mismo, mi seguridad va por delante, el coche debe ir mínimo a 2500rpm y a 80 en quinta yo no llego, tendré que poner 4ª y además iré más lento.
Los límites de velocidad a 80 Km/h en vías rápidas son absurdos a no ser que una mano negra tenga no sé que extraños intereses.
Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Doncs el meu aguanta en 5ª a 60 km/h (és un Mercedes 2.5 del 87).UT440_132M wrote:Te pasa como en el mio, que si bajas de 80, en 5ª, el coche se ahoga, tengo un clio 1.9D del 94.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Cuidado, que una cosa és aguantar (de fet aguanta) i l'altra cosa és passar de 60 a 80 en menys de 30 segonsJaMiRo! wrote:Doncs el meu aguanta en 5ª a 60 km/h (és un Mercedes 2.5 del 87).UT440_132M wrote:Te pasa como en el mio, que si bajas de 80, en 5ª, el coche se ahoga, tengo un clio 1.9D del 94.
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Correcte Joan, jo parlava d'aguantar. Per accelerar en 5ª de 60 a 80 es tira 20-30 segons com bé indiques. Però bé a la Ronda poques vegades baixo a 4ª (a no ser que estigui davant d'una pujada).megapauer wrote:Cuidado, que una cosa és aguantar (de fet aguanta) i l'altra cosa és passar de 60 a 80 en menys de 30 segons
Igualment, és un cotxe lentot, li costa moltíssim assolir 100-120 a autopista, pobret. I no és per l'edat, és que són molts kgs de pes i molt poca potència (poc més de 70 CV).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Dons jo vaig posar el meu l'altre dia a 140 XD, tot i tenir 14 anys, encara "vola", ho vaig fer entre les sortides de Tona Centre i Tona Nord de la C17, uns 1500 metres, llavors ja vaig aixecar el peu, i vaig anar a 100, no fos cas que em fessin una foto. I avui he fet un experiment, i he posat 5a quan anava a 50 per un carrer del poble, el cotxe anava a 1000 i poques revolucions, ofegat.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Velocitat variable des de gener
Notícia de La Malla:
La velocitat variable s'aplicarà des del gener als accessos a Barcelona
La velocitat màxima s'adaptarà en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques
LAMALLA.CAT / EFE
El Servei Català del Trànsit començarà a aplicar de forma gradual des del gener la velocitat variable als accessos a Barcelona, tant a la primera com a la segona corona metropolitana, amb l'objectiu de minimitzar l'impacte de les congestions i garantir la màxima fluïdesa. En una entrevista amb l'agència Efe el director del servei, Josep Pérez-Moya, ha destacat que aquest nou model permetrà adaptar la velocitat màxima en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques.
La velocitat variable és un model que s'utilitza des de fa anys en ciutats de països com Alemanya, Holanda i Anglaterra, i permet adequar la velocitat en funció de diferents situacions del trànsit, de manera que en un mateix dia el mateix tram pot tenir diferents velocitats màximes.
A la primera corona de Barcelona, integrada per 16 municipis en els quals des de l'1 de gener passat regeix la limitació de la velocitat a 80 quilòmetres per hora, hi haurà trams en els quals, en funció de les circumstàncies, el límit permès baixarà temporalment fins als 70, els 60 o els 50, però mai excedirà els 80 per hora. En la segona corona metropolitana, que abraça uns altres 24 municipis, es mantindrà el límit màxim actual -que en alguns trams és de 120 quilòmetres per hora-, i a partir d'aquí s'anirà reduint quan les necessitats del trànsit així ho requereixin.
Al gener es començarà a aplicar en alguns trams i en període de proves la nova metodologia de la velocitat variable, que s'anirà estenent de mica en mica sobre el territori de la primera i segona corona. Segons Pérez-Moya, aquest procés es farà gradualment i perquè sigui efectiu precisa d'una gran inversió tecnològica, ja que a més de cobrir els trams afectats amb pòrtics lluminosos -com a mínim un a cada quilòmetre de via-, també s'hauran d'instal·lar senyals lluminosos en totes les incorporacions a les vies afectades.
Combinació algorítmica
La limitació de la velocitat s'establirà a partir d'una combinació algorítmica basada en els resultats 'en línia' d'uns sensors instal·lats per captar el pas de vehicles i de les càmeres de seguretat, així com de la decisió "humana" en funció de si hi ha hagut accidents, si hi ha una gran congestió o si les condicions meteorològiques o de contaminació així ho recomanen. L'objectiu fonamental d'aquesta mesura és garantir al màxim la fluïdesa en el trànsit, sota la premissa, segons Pérez-Moya, que malgrat que en algun tram se circuli a menor velocitat, s'acaba arribant més ràpid si no s'ha de parar a causa d'embussos.
Segons diferents estudis dels quals disposa el Servei Català de Trànsit la velocitat que permet que hi hagi menys congestió, ja que permet una major capacitat d'absorció de vehicles, és entre 70 i 80 quilòmetres per hora. Per això, quan hi hagi un punt conflictiu per un embús o per un accident, per exemple, es produirà un efecte dominó en els trams previs, en què es reduirà la velocitat de forma progressiva per intentar evitar la congestió.
D'aquesta forma, es pot donar la situació que en hora punta i en un dia amb dificultats per al trànsit (congestió, pluja...), a partir de peatge de Martorell (on ara el límit és 120), es prohibeixi anar a més de cent per hora, que al Papiol (ara el màxim és 100) es faci anar els conductors a menys de 80 i que a Sant Joan Despí (ara el màxim és 80), s'estableixi un límit de 60. Això no obstant, Pérez-Moya ha insistit que en la major part del dia, el límit de velocitat serà l'actualment establert.
Trams afectats
En total, els trams afectats abraçaran els 16 municipis de la primera corona metropolitana, que són Barcelona, Badalona, L'Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Castelldefels, Cornellà de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Gavà, Molins de Rei, el Prat de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans.
També, la segona corona agrupa els municipis de Martorell, El Papiol, Pallejà, Sant Andreu de la Barca, Badia del Vallès, Castellbisbal, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Terrassa, Granollers, La Llagosta, Martorelles, Mollet del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, Parets del Vallès i Sant Fost de Campsentelles.
Publicat 18/10/2008 10:51h
La velocitat variable s'aplicarà des del gener als accessos a Barcelona
La velocitat màxima s'adaptarà en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques
LAMALLA.CAT / EFE
El Servei Català del Trànsit començarà a aplicar de forma gradual des del gener la velocitat variable als accessos a Barcelona, tant a la primera com a la segona corona metropolitana, amb l'objectiu de minimitzar l'impacte de les congestions i garantir la màxima fluïdesa. En una entrevista amb l'agència Efe el director del servei, Josep Pérez-Moya, ha destacat que aquest nou model permetrà adaptar la velocitat màxima en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques.
La velocitat variable és un model que s'utilitza des de fa anys en ciutats de països com Alemanya, Holanda i Anglaterra, i permet adequar la velocitat en funció de diferents situacions del trànsit, de manera que en un mateix dia el mateix tram pot tenir diferents velocitats màximes.
A la primera corona de Barcelona, integrada per 16 municipis en els quals des de l'1 de gener passat regeix la limitació de la velocitat a 80 quilòmetres per hora, hi haurà trams en els quals, en funció de les circumstàncies, el límit permès baixarà temporalment fins als 70, els 60 o els 50, però mai excedirà els 80 per hora. En la segona corona metropolitana, que abraça uns altres 24 municipis, es mantindrà el límit màxim actual -que en alguns trams és de 120 quilòmetres per hora-, i a partir d'aquí s'anirà reduint quan les necessitats del trànsit així ho requereixin.
Al gener es començarà a aplicar en alguns trams i en període de proves la nova metodologia de la velocitat variable, que s'anirà estenent de mica en mica sobre el territori de la primera i segona corona. Segons Pérez-Moya, aquest procés es farà gradualment i perquè sigui efectiu precisa d'una gran inversió tecnològica, ja que a més de cobrir els trams afectats amb pòrtics lluminosos -com a mínim un a cada quilòmetre de via-, també s'hauran d'instal·lar senyals lluminosos en totes les incorporacions a les vies afectades.
Combinació algorítmica
La limitació de la velocitat s'establirà a partir d'una combinació algorítmica basada en els resultats 'en línia' d'uns sensors instal·lats per captar el pas de vehicles i de les càmeres de seguretat, així com de la decisió "humana" en funció de si hi ha hagut accidents, si hi ha una gran congestió o si les condicions meteorològiques o de contaminació així ho recomanen. L'objectiu fonamental d'aquesta mesura és garantir al màxim la fluïdesa en el trànsit, sota la premissa, segons Pérez-Moya, que malgrat que en algun tram se circuli a menor velocitat, s'acaba arribant més ràpid si no s'ha de parar a causa d'embussos.
Segons diferents estudis dels quals disposa el Servei Català de Trànsit la velocitat que permet que hi hagi menys congestió, ja que permet una major capacitat d'absorció de vehicles, és entre 70 i 80 quilòmetres per hora. Per això, quan hi hagi un punt conflictiu per un embús o per un accident, per exemple, es produirà un efecte dominó en els trams previs, en què es reduirà la velocitat de forma progressiva per intentar evitar la congestió.
D'aquesta forma, es pot donar la situació que en hora punta i en un dia amb dificultats per al trànsit (congestió, pluja...), a partir de peatge de Martorell (on ara el límit és 120), es prohibeixi anar a més de cent per hora, que al Papiol (ara el màxim és 100) es faci anar els conductors a menys de 80 i que a Sant Joan Despí (ara el màxim és 80), s'estableixi un límit de 60. Això no obstant, Pérez-Moya ha insistit que en la major part del dia, el límit de velocitat serà l'actualment establert.
Trams afectats
En total, els trams afectats abraçaran els 16 municipis de la primera corona metropolitana, que són Barcelona, Badalona, L'Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Castelldefels, Cornellà de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Gavà, Molins de Rei, el Prat de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans.
També, la segona corona agrupa els municipis de Martorell, El Papiol, Pallejà, Sant Andreu de la Barca, Badia del Vallès, Castellbisbal, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Terrassa, Granollers, La Llagosta, Martorelles, Mollet del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, Parets del Vallès i Sant Fost de Campsentelles.
Publicat 18/10/2008 10:51h
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 593Dromedario
- N6
- Posts: 225
- Joined: Monday 21/04/2008 19:29
- Location: BCN Sant Andreu
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
El pla aparenta bo, però:
-En què quedarà? En què s'acabarà corrompent i no es farà així. Aleshores, amb una mica de sort, els límits quedaran tal com estan ara, si no, tocaran una mica més els nassos a la gent.
-Si s'apliqués, com s'hauria de reclamar una multa per anar a 100 km/h el dia que s'hi podia anar??
-En què quedarà? En què s'acabarà corrompent i no es farà així. Aleshores, amb una mica de sort, els límits quedaran tal com estan ara, si no, tocaran una mica més els nassos a la gent.
-Si s'apliqués, com s'hauria de reclamar una multa per anar a 100 km/h el dia que s'hi podia anar??
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Horror, terror y pavor.
A menys de 60??? I què passa si el sistema em fa anar a 60 sense trànsit??!! Mare de Déu senyor si un s'adorm a 80 per hora per una zona on abans era 120...
Si us plau, que algú tregui als ideòlegs d'aquestes barbaritats. JA.
A menys de 60??? I què passa si el sistema em fa anar a 60 sense trànsit??!! Mare de Déu senyor si un s'adorm a 80 per hora per una zona on abans era 120...
Si us plau, que algú tregui als ideòlegs d'aquestes barbaritats. JA.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Velocitat variable des de gener
Cal ser molt burro per voler imposar un límit de 60 en cas de que la via estigui col·lapsada...D'aquesta forma, es pot donar la situació que en hora punta i en un dia amb dificultats per al trànsit (congestió, pluja...), a partir de peatge de Martorell (on ara el límit és 120), es prohibeixi anar a més de cent per hora, que al Papiol (ara el màxim és 100) es faci anar els conductors a menys de 80 i que a Sant Joan Despí (ara el màxim és 80), s'estableixi un límit de 60. Això no obstant, Pérez-Moya ha insistit que en la major part del dia, el límit de velocitat serà l'actualment establert.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Esto ya me parece de risa, al final los accidentes vendrán por estar mirando si cambian o no las señales que limitan la velocidad, si, si, esas blancas con el borde rojo y un número dentro. Como serán ¿de led's?...
Francamente, no saben que hacer para justificar una limitación que nuestros queridos responsables de tráfico impusieron y que a dia de hoy ronda el insuficiente pues no consigue el aprobado por más que lo intenten.
Y por no hablar de las multas que se impondrán, todo un festival. Felicidades.
La idea como tal no me parece descabellada, lo que me parece un total despropósito es la aplicación, el cambio constante en los límites, y querer culpar a la velocidad de todos los males que afectan al tránsito, al medio ambiente, a la calidad de vida.
Quizás hubiera sido mejor empezar por aquí manteniendo los límites de velocidad y bajandolos cuando el algoritmo, las cámaras y el responsable humano lo aconsejen.
Francamente, no saben que hacer para justificar una limitación que nuestros queridos responsables de tráfico impusieron y que a dia de hoy ronda el insuficiente pues no consigue el aprobado por más que lo intenten.
Y por no hablar de las multas que se impondrán, todo un festival. Felicidades.
La idea como tal no me parece descabellada, lo que me parece un total despropósito es la aplicación, el cambio constante en los límites, y querer culpar a la velocidad de todos los males que afectan al tránsito, al medio ambiente, a la calidad de vida.
Quizás hubiera sido mejor empezar por aquí manteniendo los límites de velocidad y bajandolos cuando el algoritmo, las cámaras y el responsable humano lo aconsejen.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Yo tengo un ibiza 1.4 de octubre de 2006, tiene 80cv, y cuando hago mi trayecto semi-habitual Olesa-Cornella por la A2,y entro en la limitacion de 80... aparte de ponerme de los nervios(por ir tan lento) el coche me responde mal, pongo 4ª, pero el coche pide mas...
Y yo ahora pa 2009 que saldra el nuevo ibiza cupra,tegno pensado comrarmelo(180cv... ) pero a veces pienso, para que? Si a 80 km/h puedo ir hasta con una jog!!!
Y yo ahora pa 2009 que saldra el nuevo ibiza cupra,tegno pensado comrarmelo(180cv... ) pero a veces pienso, para que? Si a 80 km/h puedo ir hasta con una jog!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Multas límite 80 km/h... ¿en qué se emplea este dinero? ¿en transporte público o en pagar trampas y coches tuneados del Govern?
Hola,
Noticias varias...
http://www.20minutos.es/noticia/436016/0/
http://www.avui.cat/article/tec_ciencia ... a/kmh.html
¿En qué se emplea el dinero que sacan por multar indiscriminadamente a la gente con la excusa de la contaminación que ya se ha demostrado que es FALSA y que NO es tal?
Saludos,
Sergio
Hola,
Noticias varias...
http://www.20minutos.es/noticia/436016/0/
http://www.avui.cat/article/tec_ciencia ... a/kmh.html
¿En qué se emplea el dinero que sacan por multar indiscriminadamente a la gente con la excusa de la contaminación que ya se ha demostrado que es FALSA y que NO es tal?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Hola,
Pues por lo visto recaudan poco con esos 3,2 M€ que salen a unos 10.000 € al día y van a colocar e implantar el sistema de "velocidad variable" para ir cambiando sobre la marcha los paneles de velocidad.
A ver si así multamos un poquito más, que se ve que han recaudado poco... y me sigo preguntando, ¿en qué se emplea ese dinero? ¿se audita eso? ¿se emplea en transporte público o en mejorar la circulación?
Saludos,
Sergio
Pues por lo visto recaudan poco con esos 3,2 M€ que salen a unos 10.000 € al día y van a colocar e implantar el sistema de "velocidad variable" para ir cambiando sobre la marcha los paneles de velocidad.
A ver si así multamos un poquito más, que se ve que han recaudado poco... y me sigo preguntando, ¿en qué se emplea ese dinero? ¿se audita eso? ¿se emplea en transporte público o en mejorar la circulación?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ingressos alternatius
Ara que baixen els ingressos per tot allò derivat de les immobiliàries, han de trobar fonts alternatives.
Mireu que veia un cert sentit a la limitació a 80 km/h, però amb el que pretenen ara se'ls veu massa el llautó. Anant a 60 es gasta més.
Mireu que veia un cert sentit a la limitació a 80 km/h, però amb el que pretenen ara se'ls veu massa el llautó. Anant a 60 es gasta més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Hola,
Y le rascas más a las marchas y te hacen consumir más combustible para gastar más, con lo que le hacemos el juego a ellos con las multas, a las petroleras consumiendo más y al medio ambiente destrozándolo más.
¡Qué seres supremos más inteligentes quienes nos gestionan y gobiernan!
Saludos,
Sergio
Y le rascas más a las marchas y te hacen consumir más combustible para gastar más, con lo que le hacemos el juego a ellos con las multas, a las petroleras consumiendo más y al medio ambiente destrozándolo más.
¡Qué seres supremos más inteligentes quienes nos gestionan y gobiernan!
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
Hola,
Atención, gráfico adjunto con la explicación del nuevo sistema de recaudar dinero y de multar a los usuarios de la forma que sea.
Saludos,
Sergio
Atención, gráfico adjunto con la explicación del nuevo sistema de recaudar dinero y de multar a los usuarios de la forma que sea.
Saludos,
Sergio
- Attachments
-
- radar velocidad.pdf
- R€caudación
- (98.71 KiB) Downloaded 150 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
A 40 km/h...Mare de Déu Senyor...Montilla and Friends s'han tornat majaretas...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
És ilegal
Però segon el codi de circulació, la velocitat mínima a les autopistes i autovies és de 60 Km/h, per tant també multaran als que vagin a menys de 60? Ho trobo absurd de debò, a aquest pas, vaig més depressa jo a peu o bicicleta. Si es pensen que evitaran embussos i milloraran a frenar l'efecte hivernacle estan totalment equivocats, ens al contrari, contribuiran a embussar encara més els accessos per carretera a l'àrea metropolitana, i contaminaran molt més del que es contamina ara amb el límit de 80. Sincerament, felicito al Saura, perquè aviat podrà estrenar un despatx més gran i un Audi A8 nou de trinca amb tots els extres, a costa de les multes que s'imposaran als pobres conductors que utilitzin aquestes vies. És una vergonya.JaMiRo! wrote:A 40 km/h...Mare de Déu Senyor...Montilla and Friends s'han tornat majaretas...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Velocitat mínima
No exactament. La velocitat mínima és de 60 en autopistes i altres vies on la velocitat màxima permesa és de 120. Però si hi ha un límit (fins i tot temporal) de 40, la mínima passa a ser de 20.UT440_132M wrote:Però segon el codi de circulació, la velocitat mínima a les autopistes i autovies és de 60 Km/h, per tant també multaran als que vagin a menys de 60?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Limitaran a 80 km/h totes les vies metropolitanes de BCN
No entenc aquesta defensa tan aferrissada del cotxe que alguns feu des del Fòrum del Transport Català, amb arguments demagògics, quan diria que més aviat la majoria estem per defensar el transport públic.
Això dels 40 km/h de velocitat màxima a moltes hores del dia crec que ja molts firmarien per poder anar a aquesta velocitat en moments de col·lapse i no haver d'arribar a parar en lloc d'anar a 120 km/h i anar parant constantment. Si es va a velocitat més uniforme s'augmenta la capacitat de les vies i s'eviten les retencions. A més, ha de ser prioritari una política de reducció de contaminació d'accidents i no aquesta mena de cosa que encara hi ha avui dia de posar el vehicle privat per davant de tot. Hem de recordar que la contaminació que ve fonamentalment dels vehicles privats s'estima que provoca la mort prematurament a moltíssima gent i que perquè triguem 5 minuts a fer un trajecte si així podem reduir ni que sigui una mica la contaminació i evitar algun accident doncs benvingut sigui. I el fet que hi hagi radars i es multi doncs per desgràcia en aquest país per bona fe ningú fa cas de les coses i no queda més remei que fer-ho així, sancionant.
Això dels 40 km/h de velocitat màxima a moltes hores del dia crec que ja molts firmarien per poder anar a aquesta velocitat en moments de col·lapse i no haver d'arribar a parar en lloc d'anar a 120 km/h i anar parant constantment. Si es va a velocitat més uniforme s'augmenta la capacitat de les vies i s'eviten les retencions. A més, ha de ser prioritari una política de reducció de contaminació d'accidents i no aquesta mena de cosa que encara hi ha avui dia de posar el vehicle privat per davant de tot. Hem de recordar que la contaminació que ve fonamentalment dels vehicles privats s'estima que provoca la mort prematurament a moltíssima gent i que perquè triguem 5 minuts a fer un trajecte si així podem reduir ni que sigui una mica la contaminació i evitar algun accident doncs benvingut sigui. I el fet que hi hagi radars i es multi doncs per desgràcia en aquest país per bona fe ningú fa cas de les coses i no queda més remei que fer-ho així, sancionant.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat