La línea de metro más querida por ti
- automotorserie 436
- N7
La línea de metro más querida por ti
Dejando de lado cuestiones técnicas, de frecuencia, rapidez, necesidad de uso personales y estaciones más bonitas,¿ que línea te hace sentir más a gusto?, o ¿por cual tienes debilidad?
Para mi no hay duda, la azul, sólo en élla tienes:
puedes "transbordar" cruzando un anden (Vilapicina),
sales al exterior (Can Boixeres),
con estación fantasma (Gaudí),
porque es azul,
porque es el segundo transversal y salió "de churo",
por los 1000
¿Cual es la tuya?
Para mi no hay duda, la azul, sólo en élla tienes:
porque es azul,
por los 1000
¿Cual es la tuya?
Last edited by automotorserie 436 on Sunday 19/10/2008 12:34, edited 1 time in total.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: La línea de metro más querida por ti
Para mi la L2, ya que es la primera que cogí y dónde me llevo mi abuelo, que es quién me ha hecho sentir passión por el mundo ferroviario
Porcierto, en la encuesta falta la L11
Porcierto, en la encuesta falta la L11
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
Opció no existent
Falta una opció a l'enquesta: cap. És la que marcaria.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- automotorserie 436
- N7
Gracias Guigui y oriol, se ve que tenía hambre cuando escribí la encuesta.
Al hacerla nueva faltan 3 votos, 2 a la roja y uno a la morada, volver a votar porfavor
Disculpad
Al hacerla nueva faltan 3 votos, 2 a la roja y uno a la morada, volver a votar porfavor
Disculpad
He votat per la linea 5, ja que ha estat la meva linea als anys que vaig viure a Barcelona, per que te molts elements que la fa unica
Hola,
jo he votat la línia 5 ja que la conec desde ben petit, per els 1000 amb el seu so inconfusible,
per el color, i simplement perquè m'agrada aquesta línia va ser la primera que vaig conéixer.
Salutacions
jo he votat la línia 5 ja que la conec desde ben petit, per els 1000 amb el seu so inconfusible,
per el color, i simplement perquè m'agrada aquesta línia va ser la primera que vaig conéixer.
Salutacions
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
per mi la 4 ja que es la línia que sempre he agafat, i tenia els 1100, que algun cop eren verds i granes per dintre, i altres cops blanc i negres. I de fora tan podien ser blaus (n'hi havien de un blau més intens i ltres de un mes clar) com blancs. A més te "Correos", "Banco", i formava part del tram inicial del GMB.
-
- N10
A la vermella, és on guardo els records d'infància. Estacions amb 3 andanes, trens enormes com els 200 i 400 on podies mirar pel frontal, l'estació d'Espanya, també surt a l'exterior...
La L4 quan arribava a Badalona amb els 1100 i tenies una bona estona fins al centre de Barcelona (Urquinaona)...Quins records...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Potser la L4 perque es la que arribava a Badalona (tot i que proximitat utilitzava més la Renfe) desde 1985 fins 2002 i pel tram Ciutadella-Passeig de Gracia, que m'agrada molt. Per les 1100.
Però tambè les L1 i L3 que son les linees que més feia servir els primers cops que anava a Barcelona, sobre tot la L1. Perque tenen les "olímpiques" 3000 i 4000.
Vox
Però tambè les L1 i L3 que son les linees que més feia servir els primers cops que anava a Barcelona, sobre tot la L1. Perque tenen les "olímpiques" 3000 i 4000.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Per mi la L1, josóc dels que anava a agafar el metro desde L'H centre fins a l'antiga Sta.Eulàlia i anava mirant-ho tot, arribara Bordeta, aquelles estacions "de luxe" que em semblaven a mi com Espanya. O arribar a Barcelona, llavors per mi era anar a Barcelona que era Catalunya.
Si bé he de dir que Can Boixeres L5 tenia quelcom d'especial, jo mirava de que els meus pares m'enduguessin de passeig a "aquella estación descapotable que se ven los metros nuevos" (eren els 1000).
Si bé he de dir que Can Boixeres L5 tenia quelcom d'especial, jo mirava de que els meus pares m'enduguessin de passeig a "aquella estación descapotable que se ven los metros nuevos" (eren els 1000).
La mía es la L1:automotorserie 436 wrote: Para mi no hay duda, la azul, sólo en élla tienes:
porque es azul,
por los 1000
¿Cual es la tuya?
puedes "transbordar" cruzando un andén (Bordeta),
sales al exterior (Mercat Nou-Santa Eulàlia),
con estación fantasma (Bordeta),
porque es roja,
porque es el primer transversal (aunque no sé qué es un "churo"),
por los 400 (ya que hablamos de series desaparecidas...)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- automotorserie 436
- N7
Platanito,
Me comí una letra, churo=churro.
Y digo churro porque el tramo actual de la línea 5 de Horta a Sagrada Familia más el tramo de la L2 de Sagrada Familia a Sant Antoni debía conformar la L2 en antiguos planes de metro.
Saludos y felicidades por tu elección de la L1, me encantaban los 400, siempre estaba en el primer vagón mirando, esos trenes que les faltaba un ojo.
Me comí una letra, churo=churro.
Y digo churro porque el tramo actual de la línea 5 de Horta a Sagrada Familia más el tramo de la L2 de Sagrada Familia a Sant Antoni debía conformar la L2 en antiguos planes de metro.
Saludos y felicidades por tu elección de la L1, me encantaban los 400, siempre estaba en el primer vagón mirando, esos trenes que les faltaba un ojo.
Recordeu que a la linea 5 tambe va haber un epoca en que es podia veure la via, quan circulavan els 600 (també els hi faltava un ull), o els 300
Queda clar que cadascú escombrará cap a casa seva jo voto per la L5, ja que me l'he rapassat de dalt a baix i per què l'he agafat molts cops a cornellà centre, no ho sé, per carinyo
- Santfeliuenc
- N10
Hola,
La línea más "querida" por mi y por todos los habitantes de Sant Feliu, además de un gran número de ciudadanos del Baix Llobregat, es sin duda alguna, la L3.
A ver si llega pronto de tanto que la queremos VER por aquí.
Saludos,
Sergio
PD: Paradójicamente seguro que es una de las líneas menos usadas por los "baixllobregatinos" en toda su existencia, ya que la más cercana es la L5 en Cornellà y para llegar a Sants lo que se ha utilizado desde siempre es cercanías (algunos dirían que como ya hay cercanías que quitemos el tramo de metro entre Z. Universitaria y Sants... ¿qué hacemos, lo quitamos porque ya hay TRAM y cercanías?).
La línea más "querida" por mi y por todos los habitantes de Sant Feliu, además de un gran número de ciudadanos del Baix Llobregat, es sin duda alguna, la L3.
A ver si llega pronto de tanto que la queremos VER por aquí.
Saludos,
Sergio
PD: Paradójicamente seguro que es una de las líneas menos usadas por los "baixllobregatinos" en toda su existencia, ya que la más cercana es la L5 en Cornellà y para llegar a Sants lo que se ha utilizado desde siempre es cercanías (algunos dirían que como ya hay cercanías que quitemos el tramo de metro entre Z. Universitaria y Sants... ¿qué hacemos, lo quitamos porque ya hay TRAM y cercanías?).
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Dos, la 5 perquè és la primera que vaig pujar, per el fantasma dels 1000, per Can Boixeres... i la 4 per les seves grans restes arqueològiques i per le seu traçat peculiar, almenys per mi. Quina, doncs? La 5 .
Per mi la línia de metro més estimada és la L3, perquè l'agafo molt des de quan tenia 5 anys, i va ser la que em va ensenyar el món del ferrocarril.
Salutacions
Salutacions
- automotorserie 436
- N7
Observo que en el foro se contestan poco las encuestas, así que desde aquí ruego una reflexión a todos los participantes y a los responsables. Si somos unos 126 activos y respondemos 27, no llega al 25%, por lo que no puede considerarse representativo.
Comentar también que me he fijado que ocurre en la mayoria de encuestas.
Por mi parte propongo la creación de un subforo específico para encuestas.
Sobre la encuesta en cuestión me sorprendre la valoración conseguida por al L4 por exceso, pues para mi de largo es la peor en todos los sentidos, en los años 80 la sufrí mucho con sus cortes por inundaciones en el tramo Jaume I-Ciutadella. Por defecto la L7 y L8, 0 votos...
Desde aquí os animo a seguir votando.
Comentar también que me he fijado que ocurre en la mayoria de encuestas.
Por mi parte propongo la creación de un subforo específico para encuestas.
Sobre la encuesta en cuestión me sorprendre la valoración conseguida por al L4 por exceso, pues para mi de largo es la peor en todos los sentidos, en los años 80 la sufrí mucho con sus cortes por inundaciones en el tramo Jaume I-Ciutadella. Por defecto la L7 y L8, 0 votos...
Desde aquí os animo a seguir votando.
- Guigui
- Administrador
Enquesta
És que una cosa és la línia que hom consideri millor, i una altra és aquella a la qual hom hagi agafat afecte per qüestions sentimentals...automotorserie 436 wrote:Sobre la encuesta en cuestión me sorprendre la valoración conseguida por al L4 por exceso, pues para mi de largo es la peor en todos los sentidos, en los años 80 la sufrí mucho con sus cortes por inundaciones en el tramo Jaume I-Ciutadella. Por defecto la L7 y L8, 0 votos...
Altrament, una enquesta no és una votació obligada. Per tant, hi ha tantes respostes com usuaris amb una activitat considerable. Si mires qui respon molt, veuràs que formarà un nombre corresponent a la quantitat de vots que ha rebut l'enquesta. Pel que fa al meu cas, reitero que hi votaré quan hi aparegui l'opció "cap".
Tampoc crec que calgui fer un subfòrum només per a enquestes, ja que solen acompanyar un fil amb una temàtica relacionada amb un subfòrum determinat i en constitueixen sovint un complement.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.