Autobusos de Lleida
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Un dels autocars ja us vam facilitar la matricula i numero era 3258 i amb matricula 3703DKD
I posats a demanar que l'articulat sigui el Mercedes CapaCity. Déu meu quin monstre d'autobus!!! I és estèticament impressionant.Glac58 wrote:No crec que el tregon els lletreros verds, pero suposo que cara a les proximes compres ho tindran en compte, tindrien de comprar mes citaros com a 10 o 15 busos i retirar a partir del 4114 fins al 4126 dels curts i comprar 1 citaro articulat
-
- N7
Per cert, una pregunta, quina numeració tenen els Mercedes O405N2 VOVII de Lleida? Per entendre'ns, els que tenen el "cul pla".
Suposo que et deus referir als 4122, 4123 i 4124.Altaria_Trianilla wrote:Per cert, una pregunta, quina numeració tenen els Mercedes O405N2 VOVII de Lleida? Per entendre'ns, els que tenen el "cul pla".
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Tinc una foto de un d'aquets soposo que deu ser el que diu el erbuki us penjo la foto
- Attachments
-
- BUS 4123 DE AUTOBUSOS DE LLEIDA 1.jpg
- (45.85 KiB) Downloaded 206 times
- Glac58
- N8
Avui he vist un altre autocar de sarbus de moment he vist el 3882 i el 3258 si dieu que ens han manat 5 faltaran 3, el capaCity es una vestia o girarien ni a la Bordeta ni a Pardinyes sol el podrien posar a la L14 o la LCC, fa temps van portar un bus de sarbus de 3 eixos per proval aveure si girava i si gires be ens aguessin comprat dels rigits de 3 eixos pero com no va girar no en van comprar, vaig veure que feien les proves a Pardinyes i al final va tindre de tirar marxa enrrere perque no girava:)
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
A la foto que has posat glac posa que es un scania quan a Lleida sempre s'han comprat mercedes o ivecos o algun man avui us han fotut un a la L17 era el 4124 pobre cacharro esta mes trinxat li pasaen tots els busos davant a la rambla de Arago no pasa de 40 km/h patetic i una escandalera que li fan els vidres de dintre i quan els xofers el revolucionen fa un escandol, a vegades se n'escapa algun a la L11 i no vegos amb quin mal de cap acaba un
El 3882 no existeix. No seria el 3282, un Iveco midirider noge Touring? o potser el 3288 Volvo Sunsundegui Sideral2000?Glac58 wrote:Avui he vist un altre autocar de sarbus de moment he vist el 3882 i el 3258 si dieu que ens han manat 5 faltaran 3, el capaCity es una vestia o girarien ni a la Bordeta ni a Pardinyes sol el podrien posar a la L14 o la LCC, fa temps van portar un bus de sarbus de 3 eixos per proval aveure si girava i si gires be ens aguessin comprat dels rigits de 3 eixos pero com no va girar no en van comprar, vaig veure que feien les proves a Pardinyes i al final va tindre de tirar marxa enrrere perque no girava:)
sag470
- Glac58
- N8
Es veritat feia el primer de la L17 pasa a 2 carrers i sel sen vidre una escandalera, moltes vegades vec que alguns xofers tenen un mal habit, agafen i no els deixen pasar de 2 o tercera perque corron mes rapid, aixi estan alguns canvis de alguns cotxes aquesta practica la vec molt amb els mercedes de l'any 2003 o els de la remesa del 4122 al 4124. Segons alguns xofers deuen que es per treureli la carbonilla, pero jo se que es per reventar els cotxes
El 4123, sempre fidel i fixe a la L8. Primerament era fixe a la L2 Ronda i amb la reforma de linies va passar a la L8, i segueix rodant.
Passarà a la història de la L8 junt amb el 4113 i l'antic 103.
Passarà a la història de la L8 junt amb el 4113 i l'antic 103.
Per cert cap alla a les 2 del migdia he passat per Estació d'Autobusos i he vist com canviaven el 4127 pel 4136 a la L7. No sé per quin motiu s'haurà espatllat però com segueixin aixi acabaràn molt malament aquests autobusos.
També comentar que avui el 4149 feie la LP, i el 4134 estava a cotxeres amb el rètol de la LCC.
També comentar que avui el 4149 feie la LP, i el 4134 estava a cotxeres amb el rètol de la LCC.
- Glac58
- N8
Nosaltres teniem a la L5 el 4137, tambe m'he pasat per les cotxeres i he vist 2 citaros parats el 4153 i el 4155 i una de les barques (el 4125) tambe he vist el 4150 a la L7 a Balafia quins cotxes tenieu?
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Efectivament al matí he vist el 4134 fent la LCC. A la L10 estava com no el 4115. el 4128 i el 4154. A la L2 nomes me fixat en el 4135. Si el 4153 estava a les cotxeres vol dir que la L2 portava tots mercedes, segurament també el de la publicitat de Sitgetana
Per cert? no pensen treure mai la publicitat de "Gana WIi" a part de que es una mica hortera esta ja descolorida de tans mesos
Per cert? no pensen treure mai la publicitat de "Gana WIi" a part de que es una mica hortera esta ja descolorida de tans mesos
- Glac58
- N8
Es tan cutre, es una estafa com una casa, tens de enviar un sms per una wii, heu vist la propaganda que porta el 4056 esta mes pasada es de la uni si no m'equivoco
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Si la publicitat de la uni porta. A mes si t'hi fixes a la part de darrera falta la meitat, concretament la que va pegada sobre el vidre. Dic jo que la empresa encarregada podria tenir mes cura. No se quins criteris segueixen per ficar la publicitat en uns busos i en latres no. Als citaro de moment encara no han ficat mai. Tambe si mires el 4127 te d'alguna vegada que han portat publicitat la pintura aixecada.
En un altre ordre de coses air que vay nar per la NII direccio Alcarras vay veure que els pals de parada de la L11 q es veuen quan passes per la carretara ja estan canviat i son nous a excepcio d'aquell que hi ha quan vas cap a Butsenit gairebe davant de Nayandei que continua sent dels antics al igual que molts altres del centre de Lleida. No se perqe no segueixen un ordre per canviar-los i van fen un d'aqui i un d'allà.
Quantes coses hi ha sense sentit
En un altre ordre de coses air que vay nar per la NII direccio Alcarras vay veure que els pals de parada de la L11 q es veuen quan passes per la carretara ja estan canviat i son nous a excepcio d'aquell que hi ha quan vas cap a Butsenit gairebe davant de Nayandei que continua sent dels antics al igual que molts altres del centre de Lleida. No se perqe no segueixen un ordre per canviar-los i van fen un d'aqui i un d'allà.
Quantes coses hi ha sense sentit
- Glac58
- N8
lo el 4056 es per culpa dels mecanics que li van aixecar la trampilla del motor i van arrencar un trocet de propaganda, parlant de pals L'altre dia va dir la eva que esta un pal tocat a la parada mossen salvador, el vaig veure i esta el pobre, pel que es veu si va encastrar un cotxe
- Glac58
- N8
Pel tema dels autocars dema em paso per la estacio de autobusos i mirare si m'he equivocat en algun numero dema intentare donar mes numeros, aqui Lleida sol tenim man i mercedes crec dema aclaro dubtes
Bè, tot podría ser pero el 3282 es el bus urbà de Begur i es el cotxe que pot fer per la seva longitud curta las curvas amb pendent que porten a Aiguablava. Allá el vaig veure aquet estiu, llástima no haberli fet foto pero no estaba bè per fer-li
Salutacions
Salutacions
Avui a Balàfia tenim el 4123, 4124 i 4148. Em sobra el 4124 que hauria d'estar a cotxeres per fer de substitut i en el seu lloc posar un Mercedes del 2003.
- Glac58
- N8
No et queixos que almenos teniu de pis baix tots els busos de la L8 , avui malauradament em començat amb mal peu amb la averia del 4145 a la L17 i l'esta sustituint el 4139 aqui us penjo una foto.
- Attachments
-
- 1.jpg (63.23 KiB) Viewed 4067 times