TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by aim »

Quants 4000 reformats circulen normalment? És que amb les vegades que agafo la L1 ni tan sols n'he aconseguit veure un encara...
Instagram: Ferrocarril | Aviació
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Només n'hi ha dos de remodelats que circulin.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by oriolp13 »

Vist ahir i avui el 4048 (diria, no estic segur, aquest era em lavo de cua em penso) a Universitat cap a les 7:43 aprox. Torn 116. És el segon dia que passo a aquesta hora i agafo el 4000R amb el torn 116
Salutacions,

Oriol
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by aim »

En tot aquest temps no havia aconseguit veure cap 4000R, i avui partida doble. A les 10:30 he agafat a Navas el 4064 (crec) que duia el torn 104 i al tornar, cap a les 14:00 se m'ha escapat per poc un altre (torn 116).
Instagram: Ferrocarril | Aviació
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Tercer 4000R

Post by traveller »

El tercer 4000 reformat (4005-4008) ja fa un parell de setmanes que és a Sta Eulàlia, no obstant encara li falten ajustos que retrassaran la seva circulació comercial.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ferroviario_catalan »

Hola buenas noches a todos, refloto el tema,porque hoy he tenido la "suerte" de subirme en el 10º 6000, el 6610R, turno 111.
Siempre que he ido en la L1 nunca ni siquiera he tenido la suerte de verlo, y hoy he viajado en el.
Pues me ha llamado la atencion 2 cositas de el, la 1ª,que seguia oliendo a nuevo,cosa de extrayar con el tiempo que lleva,y la 2ª, que al acelerar-frenar, a cierta velocidad, suena distinto a los demas 6000, me ha recordado mucho el ruido de los 2 "CIVIA CAF".
Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

ferroviario_catalan wrote: Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
Sí, esa unidad es la primera que viene con motor CAF, los 9 anteriores son motor Mitsubishi; no obstante ese tren solo corre cuando va personal de CAF acompañando al motorista (por petición de TMB, dado a los problemas que ha dado en el poco tiempo k ha corrido).
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ferroviario_catalan »

Pues la maquinista iba mas sola que la una, no habia nadie de caf ni en la cabina, ni en el interior del tren...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Mercat Nou per l'Abril del 2009

Post by Miquel »

He llegit al diari Qué!, que la reforma de l'estació de Mercat Nou, acabarà a l'Abril del 2009.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by BRILL 18 »

Aquesta tarde he agafat la lInea 1, no tinc costum de baixar gaire a Barcelona, a Pza Espanya he perdut un 4000R, i en direccio contraria venia un 6000, pero la meva sorpresa, es que darrera del 6000, un altre i darrera un altre, llogicament amb la frecuencia normal, Pregunto , es habitual que tots els 6000 circulin en trons seguits o es casualitat?
Mes que res per curiositat
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

victorcasta wrote:Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
Ahir el 122, 123, 124 i 101 eren 6000, normalment el 124 es 4000. Per cert, a L1 la oferta es plana durant el dia, de 7 a.m. a 10 p.m, vol dir, no hi ha increment de trens a l'hora punta, per tant tot el dia corren els mateixos 6000, uns 8 (ahir 9)
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

Bones! El 3er 4000 reformat avui ja ha funcionat en horari comercial amb passatge. Com vaig dir és el 4005-4008, i avui anava de 106. Ha sortit a mig matí i ha tingut un problema menor de monitorització d'avis PMR, no sé si l'hauran solucionat en línia o ha hagut de retirar-se. La cosa es que ja corre, ja us el podeu trobar espatllant-se per la línia, les tradicions són les tradicions!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

(Sembla que aquest post sigui només meu! XD)
Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

És pels bancs...

Post by Guigui »

traveller wrote:Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
És la maledicció dels bancs incòmodes! :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

Sembla que cometen els mateixos errors técnics que als 3000 reformats.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

En la meva opinió la reforma els queda millor a les 3000 que a les 4000, potser per la seva amplada.

Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

I sense ATP.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

Així anavem l'altre dia en algún punt ente Universitat i Rocafort que va fer pendre una corva com si fos en Fernando Alonso :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

Vox wrote: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”