Autobusos de Lleida
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Ves a saver que li deu haver pasat, si es lo que deia el Glac58 sol es limiten a camviar bombetes i rodes, aixo els hi pasa per no tenir el vehicle al dia i l'altre dia el 4131 va tindre que ser remolcat esque ja es normal aixi aqui Lleida
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Avui he vist de nou el 4133 a la L12 i el 4121 fent la L11. Tornen els 2 minibusos a circular Suposos q a lo millor el 4146 devia porta'l la L4
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Jo tambe he vist als 2 busos el 4121 i el 4133 pero ja veureu com amb 4 dies tornen a estar espatllats ara pujare al de la Bordeta ja li preguntare al conductor aveure si a vist al 4146 mes tart teu dic
-
- N7
Sí, era aquests als que em referia, Lleida és un dels pocs llocs on la carrosseria exterior és la mateixa que als de Sabadell... els altres 405 que he vist, tenen variacions.Evalleida wrote:A la foto que has posat glac posa que es un scania quan a Lleida sempre s'han comprat mercedes o ivecos o algun man avui us han fotut un a la L17 era el 4124 pobre cacharro esta mes trinxat li pasaen tots els busos davant a la rambla de Arago no pasa de 40 km/h patetic i una escandalera que li fan els vidres de dintre i quan els xofers el revolucionen fa un escandol, a vegades se n'escapa algun a la L11 i no vegos amb quin mal de cap acaba un
No t'agraden quan van revolucionats els mercedes? Per a mi, és música celestial quan van apurant la marxa al tope, sempre que sigui canvi ZF...
Per cert, lo de Scania no és referit a l'autobús, és referit al company que va penjar la foto, que el seu nick és aquest, per cert, en el moment de la foto del 405, jo estava al seu costat
- Evalleida
- N7
ok, no ho savia , aqui la majoria tenen camvis voith o algo aixi tu veus normal que un bus de canvi automatic amb 4 marxes no el deixon pasar de la tercera marxa, aqui Lleida ja an petat algunes caixes de canvi per aquestes practiques.
- Evalleida
- N7
Confirmat m'ha dit el xofer de la L5 que el vanhool a estat fent la L4, a mi m'encanta quan van revolucionats la seria aquesta tot va sobre gustos
- Glac58
- N8
A mi m'agrade quan el revolucionen, pero quan es revoluciona no tira com diuen alguns castellans "mucho ruido i pocas nueces".
-
- N7
Llàstima del canvi Voith... aquí a Sabadell un 405N2 va petar la caixa de canvis... el cas es que encara que no apretessis el pedal a fons... el autobus no canviava de marxa fins que arribava al "tope" de revolucions... va estar així casi 2 mesos, i al juny el van arreglar. (per desgràcia meva )Evalleida wrote:ok, no ho savia , aqui la majoria tenen camvis voith o algo aixi tu veus normal que un bus de canvi automatic amb 4 marxes no el deixon pasar de la tercera marxa, aqui Lleida ja an petat algunes caixes de canvi per aquestes practiques.
Aquí us deixo uns "sunidus" de com sonen els 405N2 de Sabadell:
http://es.youtube.com/watch?v=H6ZavMHpwYQ
http://es.youtube.com/watch?v=crcTiGHuUUQ
http://es.youtube.com/watch?v=Nz-eQwPw1 ... re=related
- Glac58
- N8
Els que tenim aqui lleida foten mes soroll
- Evalleida
- N7
Quan era petita recordo que sol tenien 1 bus a la L9 Hospitals a 30 min. hi havia el 4124 i corria aquell cotxe que se les pelava, quan era nou pero ara esta el pobre mes cascadet van millor alguns mercedes que teniu que eren nostres que aquets cotxes o aixo deien els xofers, pero ja han perdut molta força.
Aquest so em recorda més als de la série 4127, 4128 i 4056 que als de cul plà, però m'encanta igualmentAltaria_Trianilla wrote:Llàstima del canvi Voith... aquí a Sabadell un 405N2 va petar la caixa de canvis... el cas es que encara que no apretessis el pedal a fons... el autobus no canviava de marxa fins que arribava al "tope" de revolucions... va estar així casi 2 mesos, i al juny el van arreglar. (per desgràcia meva )Evalleida wrote:ok, no ho savia , aqui la majoria tenen camvis voith o algo aixi tu veus normal que un bus de canvi automatic amb 4 marxes no el deixon pasar de la tercera marxa, aqui Lleida ja an petat algunes caixes de canvi per aquestes practiques.
Aquí us deixo uns "sunidus" de com sonen els 405N2 de Sabadell:
http://es.youtube.com/watch?v=H6ZavMHpwYQ
http://es.youtube.com/watch?v=crcTiGHuUUQ
http://es.youtube.com/watch?v=Nz-eQwPw1 ... re=related
Bè, mentres continuem esperant quins son el altres cuatre cotxes del Grup Sarbus destinats a la línia de Torres de Segre (de moment confirmat el 3258 de Sarfa) que us sembla si us envío el cotxe nº 46 d'Autobusos de Lleida.
Es tracta d'un Pegaso 5023 DL5 recarroçat Icarsa , matriculat el 2/01/1980 i es un dels vuit cotxes que Autobusos de Lleida va heredar dels antic consessionari ATSA.
Suposo que pocs de vosaltres el va arribar a veure. Esper-ho que us agradi
Salutacions
MiQuel
Es tracta d'un Pegaso 5023 DL5 recarroçat Icarsa , matriculat el 2/01/1980 i es un dels vuit cotxes que Autobusos de Lleida va heredar dels antic consessionari ATSA.
Salutacions
MiQuel
Espectacular foto!! Jo era petit en aquella època però hi vaig pujar algunes vegades a aquest bus!! I també als articulats! Per cert al costat hi ha l'antic 119 que feie la linia dels Jutjats. Quins records...MiquelS wrote:Bè, mentres continuem esperant quins son el altres cuatre cotxes del Grup Sarbus destinats a la línia de Torres de Segre (de moment confirmat el 3258 de Sarfa) que us sembla si us envío el cotxe nº 46 d'Autobusos de Lleida.
Salutacions
MiQuel
Jo recordo haver pujat a un Pegaso com aquest perquè el tenien per fer substitucions.
Al model articulat que anava a les Basses hi vaig pujar moltes vegades. Ara, no trobaré a faltar precisament els seus seients de fusta.
Al model articulat que anava a les Basses hi vaig pujar moltes vegades. Ara, no trobaré a faltar precisament els seus seients de fusta.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Quins recorda que tinc de aquets pegasos recordo que quan era petit feien la linia de la L5 recordo que portaven seients de tela o de fusta
-
- N7
Aquest és d'un amb el "cul rodó" :erbuki wrote: Aquest so em recorda més als de la série 4127, 4128 i 4056 que als de cul plà, però m'encanta igualment
http://es.youtube.com/watch?v=eauauNQEguw
Aquí a Sabadell es pot dir que tenim 4 sèries de O405N2...
del 62 al 69 (Cul plà, matrícula B-46XX-PK)
del 70 al 77 (Cul plà, matrícula B-7XXX-PY)
del 79 al 81 (Cul rodó, matrícula B-XXXX-ST)
del 82 al 84 (Cul rodó, matrícula B-XXXX-US)
A qui li agradin els O405N2... ja sap on venir.
Salutacions, del fan nº1 dels 405 )))3
- automotorserie 436
- N7
En Barcelona la empresa CASAS después AUTHOSA tenía 5 vehículos, mira la páginaDanilleida wrote:Quins recorda que tinc de aquets pegasos recordo que quan era petit feien la linia de la L5 recordo que portaven seients de tela o de fusta
http://cv.uoc.edu/~jmora/lineas/casas.html
Saludos
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Glac58
- N8
Aqui teniu 2 cotxes mes, les numeracions ara si que son correctes son el 2882 i 2883. Ara ens falten 2
- Evalleida
- N7
Estaria be que algun dia gravessim el soroll que fan els cotxes de la serie 4122 al 4124 aveure si algun usuari del bus de la L8 ens podria gravar el soroll que fan, sobretot entre el tram Gualda poligon de Torrefarrera i els sorollets que fan els vidres
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Avui a la L10 el primer es un cityclass el 4148, el segon es el 4127 i el tercer es el Citaro 4154. Per tant el 4115 vol dir que esta de nou a la L8? a la L2 dels tres que porta he vist 2 que son el el citaro 4154 i un mercedes el 4143.
Per cert m'he fixat avui que al vehicle 4142 que el porta avui la L1 li han ficat l'enganxina de "gracies per cedir el pas" que fins ara nomes portaven els nous citaro. Potser les aniran ficant a tots els vehicles.
Per cert m'he fixat avui que al vehicle 4142 que el porta avui la L1 li han ficat l'enganxina de "gracies per cedir el pas" que fins ara nomes portaven els nous citaro. Potser les aniran ficant a tots els vehicles.