TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

Millor que segueixin amb Manual, que així els motoristes fan tota la feina, i trigues menys temps a fer la línia sencera.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

traveller wrote:
Vox wrote: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...
Per tant els 9000 de la L4 sense ATO però amb ATP, i les 6000 sense ATO ni ATP, no?

A la L3 que hi havia ja, ATP,no?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Vox wrote:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
A la L3, ATP-ATO.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

victorcasta wrote:
Vox wrote:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
A la L3, ATP-ATO.
Però el que no fa massa que hi es es l'ATO, oi? Ho dic perque fins fa no massa a la L3 pencaven estil L1 i ara els noto més regulats.

Per tant ja tenim 3 linees de TMB amb ATP/ATO: L2, L3 i L5. O quatre, que suposo que la L11 tambè.

L4 sense ATO i L1 sense ATP i sense ATO.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
El metro de Barcelona amb motoristes!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Miquel wrote:L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
Aviam, caldria puntualitzar això, perquè l'ATP és un sistema de seguretat i l'ATO un de conducció. Per tant, si classifiquem sistemes de seguretat:

L1: Tren-Stop
L2: ATP (FM)
L3: ATP (FM)
L4: ATP (AM)
L5: ATP (FM)
L11: ATP (FM)

I si classifiquem sistemes de conducció...

L1: Manual
L2: ATO
L3: ATO (excepte de Canyelles a Trinitat Nova, manual)
L4: Manual
L5: ATO
L11: ATO
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ferroviario_catalan »

Refloto el tema, esta tarde he estado en los talleres de Sagrera,por motivos laborales, y comunicaros que el proximo 4000 reformado que entrara en brebe a hacer pruebas en carrusel, sera el 4309 (coche remolque).
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ferroviario_catalan »

Y por chivatazo de mi queridisa primita mia, ha visto sobre las 11:15 de esta mañana el 4309 (coche R) reformado, ya haciendo pruebas con el carrusel de línea 1.
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Jordi Reverter
N2
N2
Posts: 15
Joined: Tuesday 03/02/2009 21:19

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Jordi Reverter »

Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Anarquia megafònica

Post by Guigui »

Jordi Reverter wrote:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Des d'aquesta setmana que ve, el carrusel de la L1 passarà de 24 a 26 trens, ja que comença a funcionar l'ATP en alguns dels trens.
User avatar
automotorserie 436
N7
N7
Posts: 557
Joined: Sunday 17/08/2008 20:47

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by automotorserie 436 »

Guigui wrote:
Jordi Reverter wrote:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...
La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No sols formalismes

Post by Guigui »

automotorserie 436 wrote:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

Home, a mi en fà molta gràcia, que cada sèrie tingui la seua propia veu, em vaig enfadar moltissim quan vaig escoltar la nova veu dels 3000, d'altra banda als 4000 els hi ha de mantenir l'estil, però renovar-la.

Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
El metro de Barcelona amb motoristes!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Proastiakos »

victorcasta wrote:
Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:
Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!
Però un aficionat també pot tenir el reglament de circulació... :)
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:
Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!
Aixó vol dir que s'ha acabat veure trens a 80Km/h (o més) entre aquell tram, i d'ençà, calculo que es pot trigar entre 5 i 10 segons més a fer el trajecte, a més suposo que limitaràn també les entrades a les parades i ara ho farà a 45-50 Km/h en comptes de 50-55-60 Km/h.
Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

Miquel wrote: Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
Sí, avui mateix (a hora punta només). A més a Hospital de Bellvitge els trens entren per via 2 i fan el canvi de testera a la maniobra.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Torn 125 en circulació

Post by Guigui »

Miquel wrote:Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
Aquesta tarda (vora les 14 hores) he agafat el 125 entre Catalunya i Glòries. Un 6000, per cert.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”