Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Jajaja, el deuen haver camviat perque perdria volta, aquesta tarda he vist al Vanhool a la L12 potser han fet un camvi, algu ha vist quin cotxe tenia la L4 a la tarda?
- Glac58
- N8
Ara tinc 4 numeros de autocars que he anat veient si dienu que en tenim 5 ens faltara 1, els numeros son els seguents:3257, 3258, 2882, 2883 i faltaria un altre que ja us ho direm quan el vegem que potser esta a les cotxeres
Dons moltes gràcies Glac58, efectivament falta un.
I per lo que veig ara per ara hi ha empat tècnic, dos Sarfa i dos Sarbus
Salutacions
I per lo que veig ara per ara hi ha empat tècnic, dos Sarfa i dos Sarbus
Salutacions
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Vaja quin canvi de coloracio que ha donat el bus. Nos embla el mateix. RAa segur que veientlo circular el soroll del motor es el mateix Per cert MiquelS crec que tu ets membre del grup socbus de yahoo. vay enviar la peticio per formar part pero sempre es queda pendent o es cancela. No hi ha manera d'entrar-hi
Bè Sergi,
Tot i que pertany a SocBus et diré que yo soc practicament co-fundador del grup buses-y-autocares grup creat fará aviat set anys i on serás benvingut i on podrás participar cuan ho creguis convenient i com el nom diu tracta de busos y autocars
Per donar-te d'alta envía un correo a aquesta adressa i digues que amb coneixes.
buses-y-autocares-subscribe@yahoogroups.com
Per la meva part li pasaré un avís al moderador perque et tingui en compte si et sembla bè
Ya mab dirás
Salutacions
Tot i que pertany a SocBus et diré que yo soc practicament co-fundador del grup buses-y-autocares grup creat fará aviat set anys i on serás benvingut i on podrás participar cuan ho creguis convenient i com el nom diu tracta de busos y autocars
Per donar-te d'alta envía un correo a aquesta adressa i digues que amb coneixes.
buses-y-autocares-subscribe@yahoogroups.com
Per la meva part li pasaré un avís al moderador perque et tingui en compte si et sembla bè
Ya mab dirás
Salutacions
- Glac58
- N8
Quin camvi el recordava que estava tocat del paraxocs i les portes del davant no encaixaven del tot i els Daf encara els teniu pasans una foto porfa
-
- N7
Moltes gracies Miquel. Ja me subscrit al buses-y-autocares. Ara a esperar que pugui entrar en pocs dies tant aquest com a l'altre.
Salutacions
Salutacions
Moltes gràcies a tú Sergi,
Ya li he pasat el avis al moderador (Alfredo) de b-y-a perque et tingui amb compte.
Ya m'avisarás cuant estiguis d'alta
Salutacions
Ya li he pasat el avis al moderador (Alfredo) de b-y-a perque et tingui amb compte.
Ya m'avisarás cuant estiguis d'alta
Salutacions
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Ja ens contareu si hi ha algun tema de autobusos de Lleida, algun dia potser em paso per Barcelona aveure si vec als autobusos.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Una pegatina de la ATM Lleida? una pregunta perque els rotulen de transports publics de catalunya algu m'ho sabria dir
-
- N7
Si sembla una pegatina de l'ATM Algun record de Lleida a mes de la matricula havia de tenir.
- Danilleida
- N7
D'aui poquet veuran el 4114 i 4115 circulant amb sarbus a Barcelona 2 anyets que es es la mitja amb la que solen renovar cotxes i el 4055 o el 4125 i 4126 esperem que no tingui cap accident
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Jo espero que vaigon tots al desguas aviat sobretot el 4125 i 4126 i el 4055 que son els que mes cascadets estan, aveure si amb una mica de sort compren mes busos sobretot algun microbus
- Danilleida
- N7
Ens podriem posar d'acord i mirar de montar algun video de autobusos de Lleida que encara no hi ha cap
- Glac58
- N8
La linia L6 avui feia el servei normal de cada dissabte amb 1 bus era el 4131 potser dema fan algo perque jo recordo que l'any pasat van posar 2 busos amb dissabte per aquestes dates a partir de dilluns el reforç sera segur
-
- N7
Es extrany que no hagin ficat reforç perque es el darrer cap de setmana abans de tots sants. No obstant normalment ho anunciaven a la web de la paeria el servei especial de bus al cementiri. Articulats citaro no crec que posin perque si ha d'entrar a magraners l'articulat xungo esta la cosa. Ara potser un citaro estandar cau.
Avui a la L10 el 4154i el 4137 i a Ronda el 4153 el 4139 i segurament el 4135.
Avui a la L10 el 4154i el 4137 i a Ronda el 4153 el 4139 i segurament el 4135.
A la L8 tenim el 4123. Això mentre hi ha CityClass y Citaros aparcats a cotxeres. Que baixi Déu i m'ho expliqui, perquè jo no entenc res.
- Glac58
- N8
Alguna vegada havia vist el 4056 fent la L6 pero et parlo de 3 anys enrrere i segons em va dir el jefe de taller no el posaven ja perque ja es començava a fer vell, els cotxes de la L2 son correctes Ells miren de posar lo mes nou que tenen pero els autobusos tambe tenen de parar, dema segur que cau algun cityclass a la L8.