Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Re: Autobusos de Lleida

Post by Danilleida »

El glac58 te rao dema lo mes segur que s'escapara algun cityclass, tot va en funcio dels vehicles que tinguin disponibles ;)
MiquelS
N4
N4

Post by MiquelS »

sergilleida wrote:Moltes gracies Miquel. Ja me subscrit al buses-y-autocares. Ara a esperar que pugui entrar en pocs dies tant aquest com a l'altre.

Salutacions
Hola Sergi;

Amb comunica el moderador de b-y-a que ya t'ha donat d'alta al nostre grup. Esper-ho que hi disfrutis igual que ho fem al Fòrum del Transport Catalá i a altres llocs dons tot sigui per l'aficiò

Salutacions
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

Efectivament Miquel JA estic dins del grup de buses y autocares. Moltes gracies. Ara nomes em queda que m'acceptin la solicitud al socbus per estar el mes ben informat possible dins d'aquesta aficio :) Salutacions
Glac58
N8
N8
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Post by Glac58 »

El bus de la NAYANDEI canvia la seva parada habitual a la Nayandei i ara para al aparcament dels cotxes just davant de la porta de entrada, va de conya que paro el bus a la porta. El dijous hi haura un servei especial de bus a la NAYANDEI es reforçara durant les hores mes fortes degut a la festa de la castanyada i el divendres i dissabte a la nit tambe hi haura servei de bus ;)
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Es veriat i ara gira davant la Nayandei, quina poca vida li dono a la articulació del 4056, pasa a ras de terra, el que tindrien de fer es arreglar el paviment del terra amb condiccions i acondicionar-lo per a que el bus no li toco la articulació a terra i tambe arreglar-li la parada que te davant la porta de la Nayandei.
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

m'estas dient que el bus entra a l'aparcament de la Nayandei ple de pedres i para on ta la cua per entrar?Que volen matar al bus? :D

Per cert avui he nat al cementiri i la L6 nomesporta el 4131 pq a la parada cementiri 3 h havia cua per pujar i dins taven com a sardines en llauna. Crec que haurien de haver posat reforç ja aquest cap de setmana noa partir de dimecres o quan sigui
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Si el bus ara et dixa al aparcament de pedres ;) perque ara a la sala del fondo del tot crec que es deia revival hi ha el club zorex que ara s'ha instal-lat alla i si et deixes a on et deixava abanç seria com si et digueson entra al club zorex :D, esque no hi ha manera que posin un reforç els veins de Magraners no poden pujar al bus perque quan arriva alla ja va ple, espero que a partir de dema posin el reforç de la L6.
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Jo no li dono gaire vida amb aquell bus te anar fins al mitg de l'aparcament de pedres di despres gira i et deixa a la porta, pero si te que pasar el bus per alla que ho arreglin, quan plogi sera un caos :D. El que posa els cotxes tenia que preveir que pasaria aixo i haver posat un reforç o una linia independent pel cementiri com es feia avanç seria la solució perfecta per a que els veins de Magraners pujesin pujar i no es quedeson a terra ;)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

avui he vist el cinque autocar de sarbus a Lleida la cosa queda sarbus 3, sarfa 2 els numeros son el 3257, 3258, 2882, 2883 i el ultim vist avui el 2884 estava estacionat a Alcarras per aixo no el veia ;)
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Que be ja els tenim tots fixats ;) . L'altre dia vaig pujar al poligon del Segre i el que em va cridar la tensió esque els pals de les parades estan protegits amb pilones de ferro, es una bona solució pels camioners despistats que solen tirar abaix els pals de les parades, el pal de la parada Mossen Salvador ja l'han tret en els propers dies en col-locaran un de nou :D . Una altra cosa per a quan es desidiran de posar les pantalles de frecuencies de pas estan els pals des de meitats de Juny i encara no es veu res de nou :roll:
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Es una bona iniciativa per a no acabar amb els pals trencats ;) Aqui a al meu barri la Bordeta encara estem esperant tambe les pantalles esta el pal mort de riure i parlant de aquet tema la megafonia de avisament de les parades encara no esta del tot acabada del tot perque a vegades el bus esta a la Bordeta per la zona pla d'urgell i diu propera parada cavallers, algu li te de dir als senyors aquets que aixo no es cert :( i un altre comentari abans de acabar quan es decisidar a posar la megafonia als citaros, els que tenim a la Bordeta no la tenen instal-lada els altres me penso que tampoc la tenen :?
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Per cert, la concessió de la gestió d'Autobusos de Lleida a Sarbus acaba al 2012 no?

Ja m'agradaria veure què passaria si no la renoven...
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Si en principi acabara la concesio l'any 2012 ;) hi ha rumors que diuen que quan acabo Sarbus aqui Lleida l'agafara ALSA pero a mi personalment m'agradaria que es quedes Sarbus a Lleida perque amb Sarbus estem renovant vastants cotxes :D
Marcel Estadella
N6
N6

Post by Marcel Estadella »

Glac58 wrote:avui he vist el cinque autocar de sarbus a Lleida la cosa queda sarbus 3, sarfa 2 els numeros son el 3257, 3258, 2882, 2883 i el ultim vist avui el 2884 estava estacionat a Alcarras per aixo no el veia ;)
Em pensava que dormíen a les cotxeres de Sarbus a Lleida i no desparramats .

Salutacions

Marcel
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Tots solen dormir a les cotxeres de Sarbus de autobusos de Lleida, sera el unic deu dormir al carrer perque sempre els reposten a les cotxeres i els guarden alla ;) . Aveure si ens fan unes cotxeres noves amb tallers en condicions que les que tenim a Lleida semblen tercermindistes, amb uns tallers decents i no les fosses que tenim :|
sergilleida
N7
N7

Post by sergilleida »

Finalment l'autobus de reforç per la L6 comença a partir de dema i fins diumenge segosn fica ja a la web de la Paeria: "Entre el 28 d’octubre i el 2 de novembre, ambdós inclusos, el Cementiri Municipal mantindrà un horari d’obertura de 9 hores a 18:30 hores sense interrupcions. Alhora, Sarbus incrementarà amb un autobús el recorregut de la línia 6, que s’atura davant del cementiri, per tal d’incrementar la freqüència de pas i, per tant, escurçar els temps d’espera." Aixi que 3 cotxes per Magraners. A vere si cau algun Citaro que jo penso que si. Potser treuen el de la L10 i el posen alli i a la L10 torna el sempre estimat 4115 o 4114 :D
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Avui a la L14 hi havie el Citaro 4057. Ver para creer...

Quin bus tenieu avui fent companyia al 4058 a la L5?
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Ens han posat el 4056 a la Bordeta quin xasco amb lo be que s'anava amb els citaros ;) No durara gaire el citaro amb aquella linia :D vamos aixo espero :)
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Pobre citaro acabara amb 4 dies per larrastre a qui se li acut posar-lo a la L14 amb lo malament que estan les basses :D enfi espero que torno a la L5 lo mes aviat posible que es on te d'estar ;)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Aquesta tarda el citaro articulat 4058 s'ha averiat cap alla a les 17:15 de la tarda, llavors un mecanic ha portat al germa besso el 4057 i em pogut continuar la marxa el canvi de bus s'ha produit a la parada Pla d'Urgell :D
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”