El que es veu a Lesseps des de fa cinc anys (tot i que l'Ajuntament s'entesta a dir que en fa tres) són les obres de remodelació de la plaça. Aprofitant que ja hi estan posats, ja han fet la feina a superfície per preparar l'estació de la L9, però és una part força petita de tot plegat.tren250 wrote:I a Lesseps, que sempre estaran iguals amb les obres de la L9? Fa cosa de 6 anys que les veig, i estan gairebé igual, amb poques variacions .
Seguiment de les obres de la L9
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Lesseps
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Molt bones!
Aprofitant els molts pocs moments de temps lliure ha anat fent un cartell (avuí en dia imaginari) de la línia 9 de tipus termòmetre. Os deixo unes fotos i em dieu que tal.
També n'estic fent de les altres linies de TMB, si a algú li interessen en parlem.
Salutacions!
Aprofitant els molts pocs moments de temps lliure ha anat fent un cartell (avuí en dia imaginari) de la línia 9 de tipus termòmetre. Os deixo unes fotos i em dieu que tal.
També n'estic fent de les altres linies de TMB, si a algú li interessen en parlem.
Salutacions!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Osti tú, quina currada!!!!
Me pido un termómetre del Transversal i un altre del Gran Metro!
Me pido un termómetre del Transversal i un altre del Gran Metro!
Re: Seguiment de les obres de la L9
I llavors les L3 i L5 amb quins trens es queden si posen a la L2 les 2000 i 5000?tren250 wrote: I la L2, quan se'n vagin els 9000, es ficaran els 5000 i 2000? perquè... la previsió no és un fort de TMB, precisament...
El que s'ha dit es que demanaran més 9000 i la L2 es quedaran amb 9000 tambè.
Vox
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Re: Seguiment de les obres de la L9
És més, la L2 i la L9/L10 es gestionaran des del mateix lloc, fet comprensible sabent que la L2 també arribarà a l'aeroport a través de la L9.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Hola,
Y así, dispondríamos de un tramo estratégico y esencial (el de llegada al aeropuerto) en el que operaría una única línea, la L2, que nos llevaría directamente a Paseo de Gracia (casi casi, junto a la Pza. Cataluña) en el centro de Barcelona sin dar vueltas.
El tramo interesante de la L9 para conectar con el aeropuerto sería hasta Zona Universitària y desde allí ya se tiene conexión bajando en L3 a Sants y cogiendo un cercanías. Más allá de la parada Zona Universitària de la L9/L10 los tiempos para aquellos que vayan al aeropuerto ya no son competitivos y les sale mejor tomar cualquier línea de metro vertical hasta cortar con algún intercambiador de cercanías. Por eso pienso yo que lo mejor en el futuro es que el ramal de metro del aeropuerto de la L9 pase definitivamente a ser operado solamente por la L2.
De esta forma, la L9/L10 sería exactamente la misma que siempre desde Badalona y Sta. Coloma hasta la estación de Gornal. Aquí introduciría yo mis cambios.
Plano Generalitat L9/L10:
http://www10.gencat.net/ptop/binaris/me ... -44173.jpg
Lo que yo haría en el futuro sería seguir con la L9/L10 de Gornal en adelante hasta el Polígono Pratenc. La línea 2 vendría desde Montjuïc y pasando por Foc-Cisell llegaría a Parc Logístic, desde donde enlazaría con el tramo hasta el aeropuerto. Para mi ese tramo sería para la L2. Y finalmente nos quedaría un tramo entre Gornal y Fira pasando por Amadeu Torner. Este tramo podría ser un tramo independiente, podría ser un tramo de pruebas, podría ser un tramo temporal solamente en servicio cuando hubiese Fira... y podría ser el final del ramal de la L9. Si fuese el final del ramal de la L9, lógicamente terminaría en Parc Logístic para poder tener correspondencia con la L2.
Saludos,
Sergio
Sigo pensando que para el futuro y ya que será posible que la L2 llegue al aeropuerto a trevés del ramal de la L9... debería ser la L2 y en solitario la que llegue al recinto del Prat y propiciar así unas mejores frecuencias en el tramo dejando a la L9 terminar en Parc Logístic, en Foc-Cisell o alguna estación del entorno. Si además lo hacemos de tal manera que haya cocheras en esa estación final de la L9 de la zona, pues mejor que mejor.victorcasta wrote:És més, la L2 i la L9/L10 es gestionaran des del mateix lloc, fet comprensible sabent que la L2 també arribarà a l'aeroport a través de la L9.
Y así, dispondríamos de un tramo estratégico y esencial (el de llegada al aeropuerto) en el que operaría una única línea, la L2, que nos llevaría directamente a Paseo de Gracia (casi casi, junto a la Pza. Cataluña) en el centro de Barcelona sin dar vueltas.
El tramo interesante de la L9 para conectar con el aeropuerto sería hasta Zona Universitària y desde allí ya se tiene conexión bajando en L3 a Sants y cogiendo un cercanías. Más allá de la parada Zona Universitària de la L9/L10 los tiempos para aquellos que vayan al aeropuerto ya no son competitivos y les sale mejor tomar cualquier línea de metro vertical hasta cortar con algún intercambiador de cercanías. Por eso pienso yo que lo mejor en el futuro es que el ramal de metro del aeropuerto de la L9 pase definitivamente a ser operado solamente por la L2.
De esta forma, la L9/L10 sería exactamente la misma que siempre desde Badalona y Sta. Coloma hasta la estación de Gornal. Aquí introduciría yo mis cambios.
Plano Generalitat L9/L10:
http://www10.gencat.net/ptop/binaris/me ... -44173.jpg
Lo que yo haría en el futuro sería seguir con la L9/L10 de Gornal en adelante hasta el Polígono Pratenc. La línea 2 vendría desde Montjuïc y pasando por Foc-Cisell llegaría a Parc Logístic, desde donde enlazaría con el tramo hasta el aeropuerto. Para mi ese tramo sería para la L2. Y finalmente nos quedaría un tramo entre Gornal y Fira pasando por Amadeu Torner. Este tramo podría ser un tramo independiente, podría ser un tramo de pruebas, podría ser un tramo temporal solamente en servicio cuando hubiese Fira... y podría ser el final del ramal de la L9. Si fuese el final del ramal de la L9, lógicamente terminaría en Parc Logístic para poder tener correspondencia con la L2.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
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En metro, només a la Fira
La veritat és que l'únic lloc de gran afluència pel qual interessarà agafar el metro des de l'aeroport és la Fira. Per la resta, serà molt més ràpid agafar rodalia, però cal que funcioni, evidentment.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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Re: En metro, només a la Fira
També el metro serà útil:Guigui wrote:La veritat és que l'únic lloc de gran afluència pel qual interessarà agafar el metro des de l'aeroport és la Fira. Per la resta, serà molt més ràpid agafar rodalia, però cal que funcioni, evidentment.
- per anar de la Terminal 1 (coneguda com a Sud) a la Terminal 2 (actuals ABC)
- per a connectar l'aeroport amb tot el municipi del prat (futura ciutat aeroportuària i tots els barris d'aquest municipi on molta gent que hi viu treballa a l'aeroport)
- per a enllaçar de la R2 a les Terminals sense haver d'esperar a un tren que passa cada 30min que a sobre son petits i venen saturats a més que estan absolutament inadaptats a les necessitats dels passatgers que van a l'aeroport (cal pujar escales per a accedir als trens i en algunes estacions aquestes són molt pronunciades.).
Per a la resta de connexions la L9 serà un nyap per la volta que fa al Prat clar està. Però be... jo crec que molta gent per comoditat i fiabilitat agafarà el metro per a arribar a l'aeroport.
(proximitat a casa d'aquesta línia i enllaç directe sense transbords, una gran part de la població de Catalunya tindrà a prop una estació de la L9 o L2)
(puntualitat, temps de trajecte fix, temps d'espera nul) que Renfe no ofereix
- Guigui
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Més pràctic millorar Renfe
Surt molt més a compte exigir a Renfomentadif de manera vinculant que milori el seu servei, duplicant via i permetent intervals de pas de 10 o 15 minuts. Això milloraria molt més la connexió de l'aeroport amb Barcelona, més que fer-hi arribar la L9, que interessaria més per arribar a barris del Prat o al Mas Blau.EUKibo wrote:També el metro serà útil:
- per anar de la Terminal 1 (coneguda com a Sud) a la Terminal 2 (actuals ABC)
- per a connectar l'aeroport amb tot el municipi del prat (futura ciutat aeroportuària i tots els barris d'aquest municipi on molta gent que hi viu treballa a l'aeroport)
- per a enllaçar de la R2 a les Terminals sense haver d'esperar a un tren que passa cada 30min que a sobre son petits i venen saturats a més que estan absolutament inadaptats a les necessitats dels passatgers que van a l'aeroport (cal pujar escales per a accedir als trens i en algunes estacions aquestes són molt pronunciades.).
Per a la resta de connexions la L9 serà un nyap per la volta que fa al Prat clar està. Però be... jo crec que molta gent per comoditat i fiabilitat agafarà el metro per a arribar a l'aeroport.
(proximitat a casa d'aquesta línia i enllaç directe sense transbords, una gran part de la població de Catalunya tindrà a prop una estació de la L9 o L2)
(puntualitat, temps de trajecte fix, temps d'espera nul) que Renfe no ofereix
I sí, a mi em caurà força a prop una estació de la L9, però preferiré arribar-m'hi amb la L2. I, el dia que funcioni, hi aniré en tren.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Hola,
Es evidente que al aeropuerto una vez que lleguen todos los medios de transporte que han de llegar, lo más cómodo será ir en cercanías. Aun así y aunque eso sea lo más cómodo, la infraestructura de metro ha de llegar y ha de ser de tal manera que sea cómod o al usuario.
Ya es un triunfo que lo que antes se iba a quedar simplemente en la llegada del ramal de la L9, ahora ya se contemple como un tramo compartido entre la L9 y la L2. Espero que quienes siempre defendimos este punto en este foro muchísimo antes de que oficialmente esto se contemplase, hayamos tenido que ver en ello y hayamos sido decisivos, que creo que sí, en esta reconsideración. Y del mismo modo, espero que en el futuro, el que este tramo compartido se convierta simplemente en un tramo de la L2, sea también una realidad.
Lo que en cuanto a cercanías se tendría que contemplar como una opción, es el reconsiderar la línea ferroviaria al aeropuerto del Prat. Los trenes actuales y el material rodante que tenemos ahora mismo no son unidades pensadas para las necesidades que tienen los usuarios del avión, como se ha dicho anteriormente, son trenes de cercanías que para nada tienen en cuenta a usuarios con maletas, con prisas por coger su vuelo, con equipajes por facturar, etc.
Este es un servicio que se debería de refundar y que se debería de reconsiderar. La línea 10 de cercanías tal y como ahora se rehizo no está mal pensada, saliendo de la Estación de Francia debería contar con un material rodante específicamente diseñado para el servicio que tiene que ofrecer y se debería encargar al fabricante un diseño específico para usuarios del aeropuerto y gente con maletas. En este punto no se tendría que pensar en que material rodante de esta línea podría servir también para reforzar otros servicios cuando hubiese problemas sino que la línea del aeropuerto tendría que tener un cierto caracter especial e independiente que no tiene en la actualidad.
La línea del aeropuerto es especial y es un servicio que siempre se necesita. Se ha venido diciendo que la frecuencia de cercanías con la apertura de la nueva terminal entre pistas iba a ser de trenes cada 6 minutos. Esperemos que esto sea así y que realmente sea esta su frecuencia final. Ahora bien, conectar esta línea a cualquiera de las líneas de cercanías que se comenta, como la línea de Terrassa y Manresa o a la línea del Maresme es un error. Para mi tendría que ser simplemente una línea que conectase las instalaciones aeroportuarias con el centro de Barcelona, y entendiendo este centro de Barcelona como las estaciones de Sants y la Sagrera o la propia estación de Francia, pero por su especificidad, sin ir más allá.
El material rodante, por lo tanto ha de ser especial y muy particular, debe ser diseñado exclusivamente para esta línea por lo que se deben encargar el número exacto de unidades que le hagan falta a la línea para su servicio correcto y algunas más de repuesto por si acaso funcionando la línea con un caracter diferenciado e independiente. Es por ello por lo que seguir hasta Manresa y hasta Mataró o más allá no lo encuentro apropiado.
El metro en su L2 y llegando también al centro es algo que lógicamente también es necesario. No entiendo tampoco ni nunca entenderé la política de vueltas y vueltas innecesarias que las autoridades tienden a darle a este medio de transporte y creo un gravísimo error las vueltas que en el núcleo urbano del Prat va a dar la L9. Lo más lógico hubiese sido combinar la llegada a ese punto de las cercanías, el AVE, la L1 y la L9 para evitar todo ese montón de curvas, vueltas, etc. que habrá allí. Y es que si la L1 iba a ir a Sant Boi pasando por el Prat, bien podría esta línea haber cubierto la zona norte y enlazado con la estación de RENFE y del AVE para haber venido luego el ramal L2/L9 y haber cubierto la zona sur sin tener por qué haber dado toda esa vuelta al Prat.
El error desde el principio ha sido que se consideró a la estación del Prat como el punto desde donde saldrían lanzaderas de alta velocidad al aeropuerto, pero cuando esta idea se destierra y ya se establece que en la nueva terminal va a haber una estación ferroviaria de alta velocidad, la existencia de una conexión entre el AVE y la L9 en la estación de tren del Prat es algo completamente irrelevante, con lo cual la curva de la L9 para que pase por esa estación ferroviaria del Prat es completamente innecesaria. El metro, claro que es interesante que llegue, pero si se va a ampliar la L1 desde la estación de Hospital de Bellvitge y la idea es que llegue a Sant Boi... pues hay que ser un poco obtuso para no darse cuenta de que esa es la línea que ya queda perfecta para servir tanto a la estación ferroviaria como a toda la zona norte del Prat sin tener razón alguna para obligar a la L9 y a sus usuarios a dar esa indigna vuelta por el Prat de Llobregat. Y más aún cuando la L2 irá del aeropuerto al centro de forma más o menos directa.
Saludos,
Sergio
Es evidente que al aeropuerto una vez que lleguen todos los medios de transporte que han de llegar, lo más cómodo será ir en cercanías. Aun así y aunque eso sea lo más cómodo, la infraestructura de metro ha de llegar y ha de ser de tal manera que sea cómod o al usuario.
Ya es un triunfo que lo que antes se iba a quedar simplemente en la llegada del ramal de la L9, ahora ya se contemple como un tramo compartido entre la L9 y la L2. Espero que quienes siempre defendimos este punto en este foro muchísimo antes de que oficialmente esto se contemplase, hayamos tenido que ver en ello y hayamos sido decisivos, que creo que sí, en esta reconsideración. Y del mismo modo, espero que en el futuro, el que este tramo compartido se convierta simplemente en un tramo de la L2, sea también una realidad.
Lo que en cuanto a cercanías se tendría que contemplar como una opción, es el reconsiderar la línea ferroviaria al aeropuerto del Prat. Los trenes actuales y el material rodante que tenemos ahora mismo no son unidades pensadas para las necesidades que tienen los usuarios del avión, como se ha dicho anteriormente, son trenes de cercanías que para nada tienen en cuenta a usuarios con maletas, con prisas por coger su vuelo, con equipajes por facturar, etc.
Este es un servicio que se debería de refundar y que se debería de reconsiderar. La línea 10 de cercanías tal y como ahora se rehizo no está mal pensada, saliendo de la Estación de Francia debería contar con un material rodante específicamente diseñado para el servicio que tiene que ofrecer y se debería encargar al fabricante un diseño específico para usuarios del aeropuerto y gente con maletas. En este punto no se tendría que pensar en que material rodante de esta línea podría servir también para reforzar otros servicios cuando hubiese problemas sino que la línea del aeropuerto tendría que tener un cierto caracter especial e independiente que no tiene en la actualidad.
La línea del aeropuerto es especial y es un servicio que siempre se necesita. Se ha venido diciendo que la frecuencia de cercanías con la apertura de la nueva terminal entre pistas iba a ser de trenes cada 6 minutos. Esperemos que esto sea así y que realmente sea esta su frecuencia final. Ahora bien, conectar esta línea a cualquiera de las líneas de cercanías que se comenta, como la línea de Terrassa y Manresa o a la línea del Maresme es un error. Para mi tendría que ser simplemente una línea que conectase las instalaciones aeroportuarias con el centro de Barcelona, y entendiendo este centro de Barcelona como las estaciones de Sants y la Sagrera o la propia estación de Francia, pero por su especificidad, sin ir más allá.
El material rodante, por lo tanto ha de ser especial y muy particular, debe ser diseñado exclusivamente para esta línea por lo que se deben encargar el número exacto de unidades que le hagan falta a la línea para su servicio correcto y algunas más de repuesto por si acaso funcionando la línea con un caracter diferenciado e independiente. Es por ello por lo que seguir hasta Manresa y hasta Mataró o más allá no lo encuentro apropiado.
El metro en su L2 y llegando también al centro es algo que lógicamente también es necesario. No entiendo tampoco ni nunca entenderé la política de vueltas y vueltas innecesarias que las autoridades tienden a darle a este medio de transporte y creo un gravísimo error las vueltas que en el núcleo urbano del Prat va a dar la L9. Lo más lógico hubiese sido combinar la llegada a ese punto de las cercanías, el AVE, la L1 y la L9 para evitar todo ese montón de curvas, vueltas, etc. que habrá allí. Y es que si la L1 iba a ir a Sant Boi pasando por el Prat, bien podría esta línea haber cubierto la zona norte y enlazado con la estación de RENFE y del AVE para haber venido luego el ramal L2/L9 y haber cubierto la zona sur sin tener por qué haber dado toda esa vuelta al Prat.
El error desde el principio ha sido que se consideró a la estación del Prat como el punto desde donde saldrían lanzaderas de alta velocidad al aeropuerto, pero cuando esta idea se destierra y ya se establece que en la nueva terminal va a haber una estación ferroviaria de alta velocidad, la existencia de una conexión entre el AVE y la L9 en la estación de tren del Prat es algo completamente irrelevante, con lo cual la curva de la L9 para que pase por esa estación ferroviaria del Prat es completamente innecesaria. El metro, claro que es interesante que llegue, pero si se va a ampliar la L1 desde la estación de Hospital de Bellvitge y la idea es que llegue a Sant Boi... pues hay que ser un poco obtuso para no darse cuenta de que esa es la línea que ya queda perfecta para servir tanto a la estación ferroviaria como a toda la zona norte del Prat sin tener razón alguna para obligar a la L9 y a sus usuarios a dar esa indigna vuelta por el Prat de Llobregat. Y más aún cuando la L2 irá del aeropuerto al centro de forma más o menos directa.
Saludos,
Sergio
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- Guigui
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Rodalia i "Aeroport Exprés"
Jo sí que crec que és perfectament compatible un servei a l'aeroport amb material rodant especial i integrar aquest servei a línies ja existents, com la R1 i la R4. Al capdavall, es tracta d'habilitar-hi espais per l'equipatge, i se suposa que, amb la remodelació d'estacions completa, la xarxa estigui prou adaptada per aquests serveis.Santfeliuenc wrote:La línea del aeropuerto es especial y es un servicio que siempre se necesita. Se ha venido diciendo que la frecuencia de cercanías con la apertura de la nueva terminal entre pistas iba a ser de trenes cada 6 minutos. Esperemos que esto sea así y que realmente sea esta su frecuencia final. Ahora bien, conectar esta línea a cualquiera de las líneas de cercanías que se comenta, como la línea de Terrassa y Manresa o a la línea del Maresme es un error. Para mi tendría que ser simplemente una línea que conectase las instalaciones aeroportuarias con el centro de Barcelona, y entendiendo este centro de Barcelona como las estaciones de Sants y la Sagrera o la propia estación de Francia, pero por su especificidad, sin ir más allá.
Per la gent que vulgui un servei més "especial", amb mostradors de facturació inclosos al centre, es pot habilitar un sistema com a Viena, on el servei d'S-Bahn normal comparteix via amb una connexió directa entre el centre i l'aeroport. A Barcelona, aquest "Aeroport Exprés" podria fer serveis Sagrera-Sants-Aeroport, amb mostradors de facturació a les dues estacions barcelonines, que tindrien prou espai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Londres té exactament el mateix, serveis de regionals que arriben als aeroports i despres els expres, un per a cada aeroport. Amb trens preparats per portar maletes,... A més els bitllets els pots comprara des de companyes aeres directament; Tant per web com a dlat de l'avió.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Estaria bé que ho fesin aqui aixó, seria un bona idea.
Xavi
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Re: Més pràctic millorar Renfe
Vols dir que és factible fer arribar un rodalies RENFE a l'areoport cada 10 minuts?, si ADIF es va carregar viesGuigui wrote:
Surt molt més a compte exigir a Renfomentadif de manera vinculant que milori el seu servei, duplicant via i permetent intervals de pas de 10 o 15 minuts. Això milloraria molt més la connexió de l'aeroport amb Barcelona, més que fer-hi arribar la L9, que interessaria més per arribar a barris del Prat o al Mas Blau.
de tren convencional en l'entrada sud de Sants Estació!. Si afegim, la línia de Rodalies prevista St Boi-Castelldefels,
la sobresaturació de Rodalies està garantida, i per tant serà impossible incrementar la freqüència de pas
de la C10, C4 i C2. A menys, que es crei una nova línia de rodalies que no pasi per Sants. Potser canviant
"L'AVE pel Litoral" per "Rodalies per Litoral" serà possible tenir una bona xarxa de rodalies al segle XXII
(cal pensar en les futures generacions )
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S'hi han de posar, és clar
És clar que, en la configuració actual, Renfomentadif està a punt de petar per les costures. Però hi ha sistemes que permeten el pas de trens cada dos minuts (no cal anar gaire lluny per trobar-ne exemples). Per altra banda, ja s'ha dit molt sovint que una quadruplicació de les entrades de Barcelona serà, a la llarga, inevitable.RodalinesCatalanes wrote:Vols dir que és factible fer arribar un rodalies RENFE a l'areoport cada 10 minuts?, si ADIF es va carregar vies de tren convencional en l'entrada sud de Sants Estació!. Si afegim, la línia de Rodalies prevista St Boi-Castelldefels, la sobresaturació de Rodalies està garantida, i per tant serà impossible incrementar la freqüència de pas
de la C10, C4 i C2. A menys, que es crei una nova línia de rodalies que no pasi per Sants. Potser canviant "L'AVE pel Litoral" per "Rodalies per Litoral" serà possible tenir una bona xarxa de rodalies al segle XXII (cal pensar en les futures generacions )
I el calaix de sastre (ai no, de Sants) durarà menys que el tambor de Glòries. Les "autoritats" es cobriran precisament d'això, de glòria. I, de pas, també de la runa que estan causant i causaran encara més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Com algú de per aquí ja ha ficat, seria molt més òptim desviar una part del tràfic per la gran via o per altres parts de Barcelona, i l'altra meitat per l'actual, amb un millor estat que els blocs de ciment, grafits i altres coses del desgavell que hi ha per allà i per Sagrera-Meridiana, la L9 cada dia està més fet i foradat, o sigui que tampoc estan tan retrasades actualment les obres. Ara, també hi ha punts on ni s'han començat .
Re: Seguiment de les obres de la L9
De la Vanguardia en paper d'avui:
La Travessera de les Corts se cortará al tráfico por las obras de la L9
BARCELONA - Redacción
La Travessera de las Corts de Barcelona se cortará al tráfico a partir de mañana jueves y hasta el próximo domingo, entre la calle Pintor Tapiró y la carretera de Collblanc, por las obras de construcción de la nueva estación de la línea 9 del metro, según informó la Generalitat. Para facilitar el desplazamiento de los vehículos, se señalizará un itinerario alternativo que discurre por las calle Arístides Maillol y Cardenal Reig, hasta la carretera de Collblanc. Las paradas de autobús ubicadas en el tramo afectado por las obras se trasladarán hasta Arístides Maillol, entre la Travessera y Cardenal Reig. Se verán afectadas las líneas 15, 54, 57, 153, 157 y 158, mientras que el acceso para los vecinos y los vehículos de la obra se mantendrá hasta la altura de Pintor Tapiró.
Desde el pasado diciembre se trabaja en la construcción del pozo de la futura estación y a partir de mañana empezarán los trabajos de cobertura de esta. Una vez completada esa labor, se continuará con la extracción de tierras del interior del intercambiador de las líneas 5 y 9 del metro, lo que permitirá abrir al tráfico uno de los tres carriles de Travessera, manteniendo el itinerario alternativo.
La Travessera de les Corts se cortará al tráfico por las obras de la L9
BARCELONA - Redacción
La Travessera de las Corts de Barcelona se cortará al tráfico a partir de mañana jueves y hasta el próximo domingo, entre la calle Pintor Tapiró y la carretera de Collblanc, por las obras de construcción de la nueva estación de la línea 9 del metro, según informó la Generalitat. Para facilitar el desplazamiento de los vehículos, se señalizará un itinerario alternativo que discurre por las calle Arístides Maillol y Cardenal Reig, hasta la carretera de Collblanc. Las paradas de autobús ubicadas en el tramo afectado por las obras se trasladarán hasta Arístides Maillol, entre la Travessera y Cardenal Reig. Se verán afectadas las líneas 15, 54, 57, 153, 157 y 158, mientras que el acceso para los vecinos y los vehículos de la obra se mantendrá hasta la altura de Pintor Tapiró.
Desde el pasado diciembre se trabaja en la construcción del pozo de la futura estación y a partir de mañana empezarán los trabajos de cobertura de esta. Una vez completada esa labor, se continuará con la extracción de tierras del interior del intercambiador de las líneas 5 y 9 del metro, lo que permitirá abrir al tráfico uno de los tres carriles de Travessera, manteniendo el itinerario alternativo.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Trobo que és molt més complicat fer arribar l'L2 per Montjuic de Paral·lel a la zona franca, que no pas fer arribar la L1 fins al Prat de Llobregat estació intermodal i d'allí tram compartit amb l'L9 fins l'Aeroport...
A més, al ritme que anem, podem tenir l'L2 a l'Aeroport pel 2020 o més tard...
A més, al ritme que anem, podem tenir l'L2 a l'Aeroport pel 2020 o més tard...
- Guigui
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L2 útil, i arribarà abans
Però com que igualment cal fer un enllaç directe entre els dos recintes firals i el centre, la L2 ja queda a tir. Per altra banda, qui et diu que la L9 no hi arribi abans? Pensa que perllongar la L2 de St. Antoni a Parc Logístic són sis estacions.uriol108 wrote:Trobo que és molt més complicat fer arribar l'L2 per Montjuic de Paral·lel a la zona franca, que no pas fer arribar la L1 fins al Prat de Llobregat estació intermodal i d'allí tram compartit amb l'L9 fins l'Aeroport...
A més, al ritme que anem, podem tenir l'L2 a l'Aeroport pel 2020 o més tard...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
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- uriol108
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Re: Seguiment de les obres de la L9
http://beta.districtes.info/node/2858Tenim les obres de la L9 a la porta de casa
Dll, 03/11/2008 - 19:51 — laura
Els veïns i comerciants de la Sagrera reclamen més diàleg amb GISA i amb l'Ajuntament
Els veïns i comerciants del barri de la Sagrera conviuen des de fa més de 3 anys amb la pols, les vibracions i el soroll provocats per les obres de la L9 del metro. Des del juny però, els veïns de la zona compresa entre els carrers d'Hondures, Sant Antoni Maria Claret i l'Avinguda Meridiana pateixen més intensament aquestes molèsties.
Fins i tot hi ha hagut comerciants que han hagut de traspassar el negoci. Tot plegat ens ho explica la Susana Bareche, comerciant, i alhora veïna, de la Sagrera. Tal i com va anunciar el districte de Sant Andreu dijous passat, aquesta setmana ja s'han començat a desmantellar les màquines més sorolloses. Els veïns de la zona reclamen a l'Ajuntament, però, més senyalització i informació sobre les properes actuacions. Els comerciants, en canvi, necessiten mesures urgents i eficaces per pal·liar les pèrdues que, diuen, arriben ja al 30%.