Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Glac58
N8
N8
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Autobusos de Lleida

Post by Glac58 »

A la nit el 4056 fara Nayandei no crec que hi haigo cap reforç en principi aveure com va la nit ja us contare detalls ;)
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Glac58 wrote:A la nit el 4056 fara Nayandei no crec que hi haigo cap reforç en principi aveure com va la nit ja us contare detalls ;)
I a les 5 del matí ja t'hi veus per veure detalls del bus? :) :)

Nah, és broma :D . Aquesta tarda he vist l'articulat de la L2 i anava força ple. Eren les 20:30 aproximadament i passava per l'altura de Rovira Roure. Trobo encertat aquest articulat perquè si hagués anat un estàndar al seu lloc no hi haguès capigut la gent que hi havia al bus en aquell moment.

Comprar un parell de Citaros articulats més no anirien malament...
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

La veritat es que no anirien res malament algun citaro mes pero per fer linies no per a reventals fent serveis de discoteques o senglar rock, etc... l'altre dia s'hem van posar els pels de punta al veure el 4057 a la Nayandei va acabar mes brut ;)
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Glac58 wrote:La veritat es que no anirien res malament algun citaro mes pero per fer linies no per a reventals fent serveis de discoteques o senglar rock, etc... l'altre dia s'hem van posar els pels de punta al veure el 4057 a la Nayandei va acabar mes brut ;)
Jo compraria un parell d'articulats més. Mantindría el 4055 a cotxeres perquè en cas d'extrema necessitat posar-lo a circular, i el 4056 quedarie a cotxeres per fer serveis especials tipus nayandei o senglar. Llavors posaria un articulat a la L3, i l'altre a la L14, però només a primeres hores del matí, ja que és hora punta. Allà a mig matí hi posaria un estándar a la L14 (com es feie fins ara) i el Citaro quedarie reservat per fer alguna substitució en cas d'avaria dels altres.

Penso que el servei quedarie més equilibrat.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Sarbus pel que he sentit te previst posar 1 cotxe mes a les linies L3,L4,L5,L9 i L14 pero de mement sol son rumors ;) pero si volen aplicar aquestes millores tindrien de conprar vehiles nous pero com tenim els que tenim no es poden fer totes :roll:
Al senglar no hi poden anar articulats perque el bus pasa per el exterior de les Basses i es un cami molt estret i de terra pel qual no hi poden pasar els articulats per aixo hi anaven cotxes com el 4125 o 4127 o cotxes per l'estil o algun dels cityclass el 4150 ;)
Al taller posava que dilluns comença una nova conductora fara la linia de L11Butsenit-Llivia aveure com sira :D a primera vista semblava molt alegre i molt dinamica :) primer li explicaran com van les linies i com es fan les fulles de servei i despres segons com vaigo la deixaran sola ;)
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Estaria be que es reforcessin les linies perque aixi ja no necesitarien els articulats a ecepcio de la nostra estimada L5 xD.
Llavors si entra aquesta noia als busos en tindrem ja 4 noies a Sarbus 2 ja son fixes i les altres dos encara no han fet els 2 anys per saver si es queden :roll:
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Evalleida wrote:Estaria be que es reforcessin les linies perque aixi ja no necesitarien els articulats a ecepcio de la nostra estimada L5 xD.
Llavors si entra aquesta noia als busos en tindrem ja 4 noies a Sarbus 2 ja son fixes i les altres dos encara no han fet els 2 anys per saver si es queden :roll:
De quant temps fa els primers contractes Sarbus als nous conductors?
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Pues primer tens 15 dies de prova en aquests dies vas coneixent la dinamica de la empresa i despres et poden fer contrates de un mes, de dos mesos o segons vegon ells fins arribar al tope de 2 anys i quan arriba aquet temps et tenen de dir si ets fixe o vas al paro ;) jo aconsello que els que entreu us oferiu a fer especials o serveis nocturns tipus Nayandei per guanyar mes punts :D
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

Ja estaria be que reforcesin linies: ara be s'haurien de comprar mes busos nous perque sino amb els actuals no dona per reforçar.

Per cert perque no canvien els pals de parada que encara son antics?
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

El tema pals antics es una cosa que durara un temps mes :roll: si la gent no es dediques a estampar-se contra els pals de parada ja estarien tots camviats, ells agafen i els van canviant conforme els i arriben els pals, pero ja queden pocs dels antics nop? que jo recordi n'hi ha a Balafia a Corts Catalanes, a l'estació de autobusos al auditori crec i 4 llocs mes ;) es qüestio de dies que sigon retirats ara no te se dir si aviat o va per a llarg ;)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Avui no hi ha cap refoç a la L6 Magraners estava solet el 4155 :D
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Una curiositat, per què ja ningú valida fent servir la cancel·ladora del conductor? Encara serveixen? :nose

Recordo que al principi no hi havia les del pal, però des que hi són tothom les utilitza... Ja que hi som potser seria interessant instal·lar una altra al pal de davant. Crec que a tots els busos de Barcelona n'hi ha dues en pals diferents.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Les maquines dels conductors algunes estan bloquejades la funcio de pasar les targetes esque sino era un caos es feia un apelotament de gent a la porta i estava un 3 dies per entrar al bus, per a que vols 2 maquines canceladores sky :) amb una ja fem i la maquina del conductor, no som tanta gent aqui Lleida si que es cert a certes hores del dia hi ha mes afluencia de gent als busos pero jo recordo que les maquines canceladores antiges aquelles que anaves amb un tiquet de cartro ti pasaves 2 hores, jo per sort tinc el bus gratuit xD
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Sí, ara recordo que fa unes setmanes ho vaig provar i el conductor va haver de prémer una tecla abans... :?

Ja no ho intentaré més. :D
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

jajaja, li vas bloquejar la maquina home :) encara sort que et va tocar un bon conductor que n'hi ha algun que tela la mala llet que gasten xD xD :riure
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

Us recordo que aquesta tarda a les 18h. hi ha una nova sessió del xat amb l'alcalde. Des de ja es poden enviar preguntes. Si algu li vol fer alguna sobre els busos endavant :D
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

sergilleida wrote:Us recordo que aquesta tarda a les 18h. hi ha una nova sessió del xat amb l'alcalde. Des de ja es poden enviar preguntes. Si algu li vol fer alguna sobre els busos endavant :D
ai carai! gràcies per recordar-ho!!

Si puc li preguntaré sobre l'afirmació que va fer quan es van adquirir els Citaro: Que tots els busos en circulació serien adaptats perquè els que no ho eren farien únicament substitucions i serveis especials.

Avui tornem a tenir el 4115 a la L8.

També li preguntaré si creu que hi ha un dèficit de busos a la ciutat.
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Jo quasi mai em perdo el xat, però aquest mes no sé què preguntar. :nose

Potser li preguntaré alguna cosa sobre el tema de les rodalies.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Upps, jo aquesta tarda treballo, li prodrieu preguntar sobre les noves cotxeres dels autobusos de Lleida o sobre les obres de la nova estacio de busos ;)
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Ja han publicat el xat. Copiaré totes les preguntes relacionades amb el transport públic. ;)

--

Francesc: Quan s'aprovarà el pla de l'estació?

Alcalde: Bona tarda francesc tot el tema del Pla de l'Estacio el vam aprovar el passat divendres al ple municipal.

--

Ivan: Vostè creu que el sistema de rodalia ferroviària de Lleida també hauria d'incloure els principals municipis de la Franja? O hauria de limitar-se a territori català?

Alcalde: Segur que si, Lleida té una influència important a la Franja i ens interessa potenciar-ho. Aquesta és també una de les raons que em fa parlar sempre que em pregunten de la importància d'arrivar a acords pel tema de l'Art Sacre. Crec que amb l'Aragó, amb Osca i amb la Franja, ens hem d'entendre sempre.

--

erbuki: Hola Alcalde! Tinc dues preguntes per vostè: Està prevista alguna nova compra d'autobusos donada la mancança d'aquests a la nostra ciutat? I la segona és: Hi ha prevista alguna modificació d'alguna linia? Quines? Quan es faràn? Gràcies i fins aviat!!

Alcalde: La nostra flota d'autobusos és de les més modernes, i la totalitat de la flota operativa regularment és accessible (el 90%). Els pocs autobusos no accessibles o adaptats, fan serveis de reforç o molt minoritaris. Cada hivern fem revisió de rutes, que posem en marxa a la primavera. Ho estem fent, però segur que fem una segona ruta al Polígon, i també ampliarem la de Montcada perquè arrivi a Gualda, entre altres millores.

--

Françes: soc conductor d`autobusos de lleida i lamento dirli que falta comunicaciò i recolçament per part de l`ajuntament cap els conductors i els problemes que tenim per poder desemvolupar la nostra feina amb condicions.

Alcalde: Francesc, jo tinc justament la percepció contrària, i crec recordar que quan heu tingut negociacions laborals, etc, he actuat directament, respectant la llibertat sindical i de l'empresa, quan les dues parts m'ho heu demanat. No dubtis que ho faré sempre.

--

Silvia: Bon dia!! Com va tot? Jo vull dir-li que em sento molt contenta de l'abanç que vosté a fet per lleida. Per una altuna cosa que crec molt és molt important per aquesta ciutat una nova estació d'autobusos. Gràcies per la seva atenció.

Alcalde: Moltes gràcies per la opinió, Silvia. La nova estació d'autobusos es fa al costat de l'' Estació de tren, entre Pp de Viana i Avda del Segre. A la vella caldrà fer-hi un equipament amb base comercial i cultural.

--

Françes: bona tarda alcalde. si no es fá una aposta clara i valenta per facilitar el transport public i no es penalitze l`us del cotxe no avamçarem res, per mols parquins soterrats que construim. no hu veieu aixi?

Alcalde: Crec que aquesta aposta la fem: peatonalitzant carrers, posant més autobusos, i crec que una mesura com la de bus gratuit fins als 16 anys, essent la primera ciutat del pais que ho fa, és una prova evident del que fem. Lo dels bus gratuit és una de les mesures de les que em sento més orgullos en els darrers anys, i que ara esta en debat a grans ciutats, que es plantejen arribar als 12 anys.

--

Françes: tolerancia cero amb la gent insolidaria que aparque al carril bus i a les parades bus , quan?

Alcalde: Estic d'acord amb tu. Aparcar al carril bus genera perills de caiguda sobretot per la gent gran, i aparcar al carril bici genera inseguretat als usuaris. La GU ho sap i ho sanciona. és cert que en aquests casos, i en l'excès de velocitat cal ser totalment estrictes.

--

La resta: http://xat.paeria.es/elog.php?id=57
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”