Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Aquest alcalde sap quedar be amb tothom pero encara falten moltes coses per fer i nomes es dedica a dir llarges, enfi es un politic i per lo menos si fesin ara un encarrec de autobusos tardarien lo menos 3 o 4 mesos i fins que no pason 2 anys no el faran, perque es el promitg amb el que solen renovar
^^ Sí... Jo de fet ja m'imaginava el que em contestaria.
De tota manera suposo que no se li pot demanar gaire més en un "xat".
De tota manera suposo que no se li pot demanar gaire més en un "xat".
Fa un parell d'anys (pocs mesos abans de les eleccions municipals) l'alcalde va venir al meu institut a donar una xarrada sobre el funcionament de la Paeria, i en el torn de precs i preguntes el vam fotre ben calent alguns. Preguntes directes, i amb torn de rèplica. Allí sí que no tenia cap escapatòria.
Qüestions com el Parc de les Basses, el Gurugú, els grans centres comercials o la problemàtica de la L8 en aquell moment van ser els temes estrella. Feie anys que esparava aquell moment per discutir amb ell cara a cara sobre transport públic M'ho vaig passar força bé xDD
Qüestions com el Parc de les Basses, el Gurugú, els grans centres comercials o la problemàtica de la L8 en aquell moment van ser els temes estrella. Feie anys que esparava aquell moment per discutir amb ell cara a cara sobre transport públic M'ho vaig passar força bé xDD
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Quan diu ampliarem la linia de Montcada per a que arrivi a Guald, es refereix a la L17? Si es aixi ja poden ficar un vehicle mes peruqe sino la volta sera de mes d'un hora.
- Glac58
- N8
La L17 ja de per si els dies de cada dia ja va justa imagineu-vos si la allargen mes pero quina tonteria que volen fer de fer-lo pujar a Gualda ja puja la L8, amb aquet pas pujara tambe a Torrefarrera i segur que deixaran els horaris igual, esque son un cas
Potser si fan això és possible que la L8 no puji a Gualda. Perquè trobo una tonteria fer passar 2 línies per Gualda, amb la poca demanda que hi ha per aquella partida (excepte en hores punta)
- Glac58
- N8
Deu ser per cobrir la demanda de Gualda, no vas comentar un dia que la L8 anava plena a les hores punta suposo que es quedaran les 2
Sisi correcte, sobretot per cobrir la demanda de l'institut Manel de Montsuar. El bus de la L8 que puja a Gualda a les 8:40 va ple, igual que el que baixa a les 17:00. No hi cap ni una agulla. Cap a les 20:20 també baixa amb força gent, la majoria treballadors del polígon de Torrefarrera. Però la resta del dia hi puje ben poca gent a Gualda, i si no fos perquè ara va a Torrefarrera pujarie i baixarie pràcticament buit.Glac58 wrote:Deu ser per cobrir la demanda de Gualda, no vas comentar un dia que la L8 anava plena a les hores punta suposo que es quedaran les 2
Jo també trobo una tonteria fer passar la L17 per Gualda. Per fer passar dues línies per alli millor que es quedi la L8 millorant freqüències o que crein una línia amb un sol bus exclusivament per pujar a Gualda i Torrefarrera, tipus L14 amb Agrònoms.
A veure com monten finalment aquest tema...
- Glac58
- N8
jajaja, que heu vist els vehicles de la L7 al A anava el 4115 al B el 4124 i al C el 4151 ja era hora que hi toques algun potarro a la L7 que sempre el portava la L8 o la L10, tambe he vist que la furgona de la L11 torna a circular, aveure com dura
Per fi!!Glac58 wrote:jajaja, que heu vist els vehicles de la L7 al A anava el 4115 al B el 4124 i al C el 4151 ja era hora que hi toques algun potarro a la L7 que sempre el portava la L8 o la L10, tambe he vist que la furgona de la L11 torna a circular, aveure com dura
Avui a la L8 tenim el 4147, 4137 i 4123.
- Glac58
- N8
Te dic el ordre amb que estaven posats els cotxes al taller 4137, 4123 i 4147.
El 4127 va tindre un accident fa uns dies i es trova a la Carrosseria i la industria S.L pendent de ser reparat
El 4127 va tindre un accident fa uns dies i es trova a la Carrosseria i la industria S.L pendent de ser reparat
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Que heu vist els cotxes de la L3 avui anava el 4055 i a sigut camviat pel 4128 i al B i anava el 4122
Per cert, no us he contat que jo visc a l'Av. d'Alacant i tinc vistes privilegiades a les cotxes d'Autobusos de Lleida.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Alguna cosa ens vas contar, per cert aquesta tarda tinc que anar a buscar un amic a les 6 que viu amb aquest carrer viu al numero 4 tu deus viure a sobre del lavadero oi
- Glac58
- N8
Segur que deu viure alla o a sobre del videoclub jaja, al mati et despertaran els autobusos amb el soroll que fan
A la L6 he vist un Mercedes Habit, però no he pogut veure el número.
També he vist el 4128 a la L3. Si aquest està a Pardinyes, quin bus hi ha a la L10? De moment només li he pogut veure un CityClass.
També he vist el 4128 a la L3. Si aquest està a Pardinyes, quin bus hi ha a la L10? De moment només li he pogut veure un CityClass.
- Glac58
- N8
de moment he vist el 4148 a la L10 aquesta nit teu dire quins cotxes el fan companyia, el de la L6 deria ser el 4136, 4142 o 4143 aquestos son els posibles candidats i el 4131 segur que tambe esta a la L6
No, però quasi.Glac58 wrote:Segur que deu viure alla o a sobre del videoclub jaja, al mati et despertaran els autobusos amb el soroll que fan
La veritat és que el pas dels busos mai no m'han causat la més mínima molèstia... Serà que ja dec estar acostumadíssim.
Finalment avistats a la L10 el 4148, 4149 i 4154. Deu ni do.
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
El 4148 a la L10?? Si jo le vist al migdia fent la L13 que inclus m'he quedat sorpres que Cappont tingues un Cityclass