Aigües de Ribes, quina en porten de cap?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Aigües de Ribes, quina en porten de cap?

Post by liniadelRipollés »

això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
victorcasta
N10
N10

Re: Aigües de Ribes, quina en porten de cap?

Post by victorcasta »

liniadelRipollés wrote:això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.
eing?
visir5704
N5
N5

Post by visir5704 »

Em penso que deu voler dir que ha vist un cartell d'adif a l'estació amb el nom de l'estació, aquesta estació està donada d'alta a tots els efectes per l'adif, apareix als sistemes de venda, llibres d'itineraris...l'Adif ha incorporat la seva senyalètica, ara falta veure si l'operadora farà que els seus trens hi tinguin parada comercial, que molt em temo que serà que no.
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
visir_5713
N3
N3

Post by visir_5713 »

liniadelRipolles se riefiere a que la nueva cartelería verde de Adif ha sido colocada en el "apeadero" de Aigües de Ribes
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
metring
Administrador

Post by metring »

liniadelRipollés wrote:això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.
Homeeee, explica't una mica més!!! :x
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Jo crec que voldra dir aixó, però no se jo si tornaran a parar els trens en aquesta estació, sera un error d'Adif, dic jo.

Xavi
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

La senyalització d'Adif és la mostra sobre el terreny de que el baixador segueix donat d'alta. I per tant, tornaran a parar trens quan alguna operadora decideixi fer-ho. O explicant-ho d'una altra manera, si us munteu la vostra propia operadora o demaneu el vostre propi tren charter serà totalment reglamentari que l'Adif us concedeixi un itinerari de marxa amb parada tècnica o per a passatgers en aquesta dependència.

El mateix passa amb Taradell-Mont-rodon, Sant Ildefons de Cornellà, Montcada i Reixac-Sant Joan, Olesa de Montserrat, Castellgalí, Els Comdals, Vallcarca, Llerona... pero a aquestes no crec que se les doti de senyalètica Adif doncs estan dins de l'àmbit del nucli de Rodalies i les questions d'imatge dependen dels convenis entre Rodalies Renfe i Adif.

Caldrà veure si han senyalitzat Queixans, que està en la mateixa situació que Aïgues de Ribes. En quant a Urtx-Alp, Borgonyà i alguna més és possible que la seva imatge sigui transferida a Rodalies Renfe.
tren250

Post by tren250 »

Queixans porta pràcticament des del 89 amb la mateixa senyalització... Ara, als treballadors d'aigual de ribes ja els hi aniria bé que paressin els trens :D i al propietari de l'hotel. Fa un temps que vaig parlar amb ell, i li aagradaria, és clar, que els trens i tornessin a parar. Mira, uno que se une :D .
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però l'hotel aquest no estava tancat?
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Suposo que es refereix als treballadors de la planta embotelladora d'aigua.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home, de fet en les imatges que tens tu a la pàgina referents a aquesta parada, l'andana estava empantanegada, com que hi havien obres per allà. Pot ser que tingués alguna cosa a veure-hi més enllà de la reforma del tram Ripoll - Ribes?

I d'altra banda...
Watermark wrote:El mateix passa amb (...) Montcada i Reixac-Sant Joan
Què passarà amb aquest baixador en cas de que es decideixin finalment a desdoblar la línia de Puigcerdà fins a Vic? El clausuraran definitivament, o s'hi farà alguna altra cosa?
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

El baixador de Montcada i Reixac-Sant Joan, ja porta clausurat des de fa ja bastants anys. Em van comentar que amb el desdoblament de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà l'enderrocaran.

Salutacions
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

El que no entenc és perquè no van ficar el baixador just al seu pas per damunt de Montcada i Reixac Manresa i com a enllaç amb la línia de Lleida. Potser no en van veure la necessitat perquè al cap de poc les dues línies s'ajunten, però mentre que a Montcada i Reixac Manresa, s'hi aturen els trens Regionals que van a Lleida, normalment ni aquests mateixos, ni els "Rodalies" a Puigcerdà i/o La Tor de Querol s'aturen a Montcada Bifurcació.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Jordi Freixas wrote:El que no entenc és perquè no van ficar el baixador just al seu pas per damunt de Montcada i Reixac Manresa i com a enllaç amb la línia de Lleida. Potser no en van veure la necessitat perquè al cap de poc les dues línies s'ajunten, però mentre que a Montcada i Reixac Manresa, s'hi aturen els trens Regionals que van a Lleida, normalment ni aquests mateixos, ni els "Rodalies" a Puigcerdà i/o La Tor de Querol s'aturen a Montcada Bifurcació.
Encara que poc tingui a veure amb el tema, puntualitzar que els regionals a Lleida per Manresa si s'aturen a Montcada-Bifurcació des del darrer canvi d'horaris.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Perdona però... jo he agafat unes quantes vegades a Montcada i Reixac Manresa algun del Regionals que van a Lleida, i t'asseguro que no és a partir de l'últm canvi d'horaris.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Jordi Freixas wrote:Perdona però... jo he agafat unes quantes vegades a Montcada i Reixac Manresa algun del Regionals que van a Lleida, i t'asseguro que no és a partir de l'últm canvi d'horaris.
Pere wrote:Encara que poc tingui a veure amb el tema, puntualitzar que els regionals a Lleida per Manresa si s'aturen a Montcada-Bifurcació des del darrer canvi d'horaris.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Aps... estic a la parra. Ho sento.
solde13
N5
N5
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet

Post by solde13 »

algú te fotografies de l'estació amb la nova senyalètica?

salutacions
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

No té senyalètica

Post by UT440_132M »

solde13 wrote:algú te fotografies de l'estació amb la nova senyalètica?

salutacions
Aquest baixador, a dia d'avui segueix clausurat, i no té senyalètica. El que si que té, és un panell d'ADIF, amb les inversions previstes a la línia. I Mont-Rodon, tampoc té senyalètica.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”