No, desde 9.30 del matí fins a les 12.15 que he estat a la estació de Segur de Calafell (C-2) tot eren 447 en doble i alguna 451Mako448 wrote: I a sobre avui hi havien moltes 440R a la C2,serà que s'han confòs els civia amb 440R?
Xavi
No, desde 9.30 del matí fins a les 12.15 que he estat a la estació de Segur de Calafell (C-2) tot eren 447 en doble i alguna 451Mako448 wrote: I a sobre avui hi havien moltes 440R a la C2,serà que s'han confòs els civia amb 440R?
Trobo perfecte que és posin composicions de 8 cotxes a la C1 pels L'H-Blanes/Maçanet.Peró trobo lamentable que a la C2 nomès ho posin en simple de 465,no diré que treguin les dobles de 464+464 o 465+463 de la C1,aixó seria una bestiessa,peró sí que a la C2 també pugui tenir trens així.Ah,i no fa falta que siguin pels Sant Celoni-VIlanova,també poden ser pels SAC-SVC,que no se si habràs vist com està les 450 per les tardes que van a SVC.Petada de gent de dalt a baix.laura wrote:
Clar, si fiquen 464+464 o 465+463 a la C2 per fer trajectes Sant Celoni - Vilanova cap problema no? És més té que ser per obligació. Ara bé, els fiquen a un servei l'Hospitalet - Blanes / Maçanet-Massanes, i tots a queixar-se.
M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.laura wrote: De debò, no entenc com et pot afectar tan...
canalcole wrote:No, desde 9.30 del matí fins a les 12.15 que he estat a la estació de Segur de Calafell (C-2) tot eren 447 en doble i alguna 451Mako448 wrote: I a sobre avui hi havien moltes 440R a la C2,serà que s'han confòs els civia amb 440R?
Xavi
En això estic totalment d'acord, a mi també m'afecta molt que Renfe margini a la resta de línies, preocupant-se només per una. Per una altra part, estic molt decebut, perqué ens van dir que els Civies tornarien avui i no han tornat pas.Mako448 wrote:M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.laura wrote: De debò, no entenc com et pot afectar tan...
Em pensaba que aquí es debatia el tema dels Civies no pas els horaris de RENFE.Mako448 wrote:Trobo perfecte que és posin composicions de 8 cotxes a la C1 pels L'H-Blanes/Maçanet.Peró trobo lamentable que a la C2 nomès ho posin en simple de 465,no diré que treguin les dobles de 464+464 o 465+463 de la C1,aixó seria una bestiessa,peró sí que a la C2 també pugui tenir trens així.Ah,i no fa falta que siguin pels Sant Celoni-VIlanova,també poden ser pels SAC-SVC,que no se si habràs vist com està les 450 per les tardes que van a SVC.Petada de gent de dalt a baix.laura wrote:
Clar, si fiquen 464+464 o 465+463 a la C2 per fer trajectes Sant Celoni - Vilanova cap problema no? És més té que ser per obligació. Ara bé, els fiquen a un servei l'Hospitalet - Blanes / Maçanet-Massanes, i tots a queixar-se.
Potser em passi dient que la C1 està massa mimada i aixó,peró reconec també que la C1 no és una línia perfecta,mijor que la resta sí,peró encara té errors com els Calella de la tarda que ara posen simple de 447(abans posaven civia o doble de 447),o a ls caps de setmana d'estiu hauria d'haver-hi un tren cada 15 minuts com a mínim fins a Calella.Peró tú compares el servei de la C1 amb la resta de línies,i la C1 és paradis,peró no vol dir que sigui perfecte.Si poguès,et pagaria un pis de lloguer a Vilafranca,Manresa,El Vendrell,Sant Celoni,Granollers,Calafell,Hoslaric,etc..i a veure que opines del servei en aquests llocs,o sigui,posar-te a la pell d'aquests usuaris que ho tenen molt pitjor que els de la C1..Igualment una altra cosa,per qué a la C1 no hi ha trens sense repolçacaps?A la C2 i a la C3 mès de la meitat dels trens amb repolçacaps.
M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.laura wrote: De debò, no entenc com et pot afectar tan...
Ara s'entregarà(o suposo que s'entregarà)uns quants civies a la C2,jo crec que desprès de la C2 vindrà la C4,a la C2 també li fa falta civies,peró en doble si us plau,no en simple.És una vergonya el que fa renfe amb les línies de rodalies que no siguin la seva estimada C1.Pe Jorba wrote:Tal com deia Mako-440, a mi també m'agradaria veure Cívies a Terrassa, a Manresa, a R-4 en definitiva. I m'agradaria saber també si s'ha seguit algun criteri -presentable- per ajornar l'"adjudicació" de Cívies en aquesta línia de Rodalies.
Les 447 a Salou les posen a vegades als pobres de Tortosa quan no tenen més material MD.wertymetrotren wrote:jo e vist civies a girona i ut 447 a salou
Jo les vegades que les he vist baixar han tornat a pujar, i també dubto que després vagin a fer aquests serveis a València, ja que seria traspassar UT's de nuclis de rodalia, i que jo sàpiga, això no es fa cada dos per tres.wertymetrotren wrote:saps que les ut 447 baixen a tortosa pero una cosa ke no saps despres sen van cap a valencia a fer el servei de les linies c1 c2 c6
Quan escriguis o editis el missatge, busca la casella de sota, per adjuntar arxius.wertymetrotren wrote:ups com es poosa una foto aqui