Retards, avaries i deficiències a FGC
Algu sap que ha passat aquest mati a la linia dels Catalans? Els trens portaven un retard aprox. de 15 minuts. A més del caos en les sortides d'Espanya, S8 per la via 4, S7 per la 3, ... Anuciant de cop un S8 quan havuia de sortir el S7... Vaia...
per cert quina gracia veure un 211 en doble a la via 4. jejej
per cert quina gracia veure un 211 en doble a la via 4. jejej
Segons m'ha arribat, aquest dimecres per una incidència es tallà tant la carretera com la via ferroviària a l'alçada de Piera, cap a les vuit del vespre. Incidència al pas a nivell?
Per altra banda, ahir a a tres quarts de tres de la tarda s'informava per megafonia que la línia 1 del Metro estava interrompuda "a causa d'una actuació incívica". L'esmentada incidència només durà anunciada uns escassos cinc minuts.
Per altra banda, ahir a a tres quarts de tres de la tarda s'informava per megafonia que la línia 1 del Metro estava interrompuda "a causa d'una actuació incívica". L'esmentada incidència només durà anunciada uns escassos cinc minuts.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Avui al matí (a les 7, i fins a les 8 com a mínim) no anava el Funicular de Vallvidrera. El servei alternatiu era realitzat amb taxis
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Agresión en FGC
Hola,
¿Qué opinais de la seguridad en los trenes de cercanías?
(y que conste que no estoy diferenciando entre RENFE o FGC, ya que estos hechos podrían pasar en cualquier sitio, solamente digo que a ver quién va a viajar en nada que no sea su coche si estas cositas pasan por ahí y nadie dice ni hace nada)
Saludos,
Sergio
LEER ARTÍCULOAgressió als FGC
SANTIAGO MARCH - 00:00 horas - 07/12/2005
La matinada del passat diumenge, unes noies van ser agredides brutalment en els ferrocarrils per una colla de vuit indesitjables d´ambdós sexes (elles agredien mentre ells reien), amb l´absoluta indiferència dels viatgers i dels empleats. Les provocacions, l´acorralament i les agressions van començar a la andana de l´estació Sabadell-sud, i van continuar en el tren, per a acarnissar-se amb elles, colpejant-les amb objectes contundents, amb puntades de peu i trepitjades, tirant-les pel terra i saltant sobre d´elles, a més de robarlos jaquetes, mòbils i el que van voler. A Sant Quirze, van aconseguir accionar l´alarma. El conductor es va limitar a desactivar el dispositiu per reprendre la marxa del tren, sense donar avís a la policia.
A l´estació de Sant Cugat, els agressors van marxar permetent-se el luxe d´amenaçar-les ( "No aviséis a la policía, nos hemos quedado con vuestras caras"). De les lesions van haver de ser ateses al Clínic, hi ha denúncia dels fets davant els Mossos d´Esquadra, uns informes mèdics i la reclamació a la companyia de ferrocarrils. A les estacions hi ha càmeres de vigilància. Els Mossos van dir que no poden comprovar-les sense un manament judicial. Davant de tant d´interès, s´ha posat una nova denúncia a la comissaria de policia de Sant Cugat, que ha començat les investigacions.
Volem preguntar a la consellera que recomana als joves que vagin en transport públic quan surten de festa, quina classe de seguretat ofereixen els trens que gestiona el seu mateix Govern, i quina policia disposarem d´ara en endavant.
Volem preguntar a FGC quina mena de gent tenen contractada i per què serveixen les càmeres. I volem preguntar a la societat quina mena de gent som que assistim a una agressió com qui mira una pel·lícula.
¿Qué opinais de la seguridad en los trenes de cercanías?
(y que conste que no estoy diferenciando entre RENFE o FGC, ya que estos hechos podrían pasar en cualquier sitio, solamente digo que a ver quién va a viajar en nada que no sea su coche si estas cositas pasan por ahí y nadie dice ni hace nada)
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Realment lamentable
lamentable per part de la gent que estava al tren i no va fer res. lamentable per FGC que demostra la meva teoria que les càmeres no se les mira ningú i lamentable pel conductor que directament li suda.
POLICIA FERROVIARIA JA. (o de transports) no més seguratas que es creuen deus i que són racistes i incompetents
ja n'hi ha prou de destrosses, d'agressions i de gent fumant i rient-se de la resta dels passatgers. Si sabeu anglés us recomano la seguent pagina
http://www.btp.police.uk/
POLICIA FERROVIARIA JA. (o de transports) no més seguratas que es creuen deus i que són racistes i incompetents
ja n'hi ha prou de destrosses, d'agressions i de gent fumant i rient-se de la resta dels passatgers. Si sabeu anglés us recomano la seguent pagina
http://www.btp.police.uk/
Hola
Soc usuari de trens de diumenge pel mati al tornar de festa. Normalmente agafo el que surt de Mataro a les 6, y hi han uns segurates, que la veritat sigui dita, potser es van passar un pel, pero crec que esta be. Algun cop ha passat alguna cosa, pero que no te ni punt de comparacio amb el que ha passat a FCG. Esperem que no torni a pasar, a cap lloc.
Soc usuari de trens de diumenge pel mati al tornar de festa. Normalmente agafo el que surt de Mataro a les 6, y hi han uns segurates, que la veritat sigui dita, potser es van passar un pel, pero crec que esta be. Algun cop ha passat alguna cosa, pero que no te ni punt de comparacio amb el que ha passat a FCG. Esperem que no torni a pasar, a cap lloc.
Re: Agresión en FGC
Sergio, si no te importa colgaré este link en el foro de Catalunya de skyscrapercity. Creo que cuanta más gente lea esto, mejor.Santfeliuenc wrote:Hola,
LEER ARTÍCULOAgressió als FGC
SANTIAGO MARCH - 00:00 horas - 07/12/2005
La matinada del passat diumenge, unes noies van ser agredides brutalment en els ferrocarrils per una colla de vuit indesitjables d´ambdós sexes (elles agredien mentre ells reien), amb l´absoluta indiferència dels viatgers i dels empleats. Les provocacions, l´acorralament i les agressions van començar a la andana de l´estació Sabadell-sud, i van continuar en el tren, per a acarnissar-se amb elles, colpejant-les amb objectes contundents, amb puntades de peu i trepitjades, tirant-les pel terra i saltant sobre d´elles, a més de robarlos jaquetes, mòbils i el que van voler. A Sant Quirze, van aconseguir accionar l´alarma. El conductor es va limitar a desactivar el dispositiu per reprendre la marxa del tren, sense donar avís a la policia.
A l´estació de Sant Cugat, els agressors van marxar permetent-se el luxe d´amenaçar-les ( "No aviséis a la policía, nos hemos quedado con vuestras caras"). De les lesions van haver de ser ateses al Clínic, hi ha denúncia dels fets davant els Mossos d´Esquadra, uns informes mèdics i la reclamació a la companyia de ferrocarrils. A les estacions hi ha càmeres de vigilància. Els Mossos van dir que no poden comprovar-les sense un manament judicial. Davant de tant d´interès, s´ha posat una nova denúncia a la comissaria de policia de Sant Cugat, que ha començat les investigacions.
Volem preguntar a la consellera que recomana als joves que vagin en transport públic quan surten de festa, quina classe de seguretat ofereixen els trens que gestiona el seu mateix Govern, i quina policia disposarem d´ara en endavant.
Volem preguntar a FGC quina mena de gent tenen contractada i per què serveixen les càmeres. I volem preguntar a la societat quina mena de gent som que assistim a una agressió com qui mira una pel·lícula.
¿Qué opinais de la seguridad en los trenes de cercanías?
(y que conste que no estoy diferenciando entre RENFE o FGC, ya que estos hechos podrían pasar en cualquier sitio, solamente digo que a ver quién va a viajar en nada que no sea su coche si estas cositas pasan por ahí y nadie dice ni hace nada)
Saludos,
Sergio
Me pregunto lo mismo, es tan difícil controlar eso? No se podría crear una sección sólo para el transporte?
Vox
Re: Agresión en FGC
Aah, la documentació periodística...Agressió als FGC
[...] les agressions van començar a la andana de l´estació Sabadell-sud
LA VANGUARDIA 18/12/05
Detenida una joven por presunta agresión y robo a viajeros de Ferrocarrils
El ataque, que causó heridas leves a las víctimas, se produjo de noche, hace tres semanas, entre las estaciones de Sabadell y Sant Cugat
ÓSCAR MUÑOZ - 18/12/2005
BARCELONA
Judith F. V., de 18 años, fue detenida el pasado jueves como presunta autora de una agresión física y robo a varios viajeros de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), según confirmaron ayer fuentes policiales. Los hechos ocurrieron la madrugada del domingo 27 de noviembre cuando, según el relato de las víctimas - cuatro mujeres jóvenes-, un grupo de unas ocho personas - cuatro hombres y cuatro mujeres, también jóvenes-, que las comenzó a increpar en el andén de la estación de Sabadell, acabó golpeándolas con objetos y con patadas e incluso saltando sobre ellas, tras lo cual les sustrajeron chaquetas y teléfonos móviles. Fuentes de la investigación han explicado a La Vanguardia que ya se ha identificado a otros integrantes de este grupo y que los próximos días podrían practicarse nuevas detenciones. También se intentarán recuperar todos los efectos robados. Algunos ya obran en poder de las víctimas.
En un primer momento, las víctimas - que sufrieron heridas leves- creyeron que sus denuncias, ante el servicio de atención al cliente de FGC y los Mossos d´Esquadra, habían caído en saco roto. En su opinión, el personal de la empresa ferroviaria no actuó cuando debía, una versión muy distinta de la de FGC, que asegura que en cuanto tuvo conocimiento de los hechos hizo todo lo que estaba en su mano para esclarecer los hechos. Se revisaron las imágenes captadas por las cámaras en las estaciones - ya que en el interior de los trenes no hay- hasta que dieron con las de los posibles autores del ataque.
Las víctimas fueron atendidas en el hospital Clínic y al día siguiente presentaron denuncia en la comisaría de Les Corts de los Mossos. Como los hechos sucedieron en una zona en la que la policía autonómica no está desplegada, las diligencias se trasladaron a la Policía Nacional. Paralelamente, los afectados presentaron otra denuncia en la comisaría de Sant Cugat de este último cuerpo. Los vigilantes de FGC reconocieron, el fin de semana siguiente, a dos de los sospechosos en la estación de Rubí. Efectivos del Cuerpo Nacional de la Policía los identificaron entonces. Y, a partir de ese momento, se cursaron las diligencias que han llevado a la primera detención. Tras prestar declaración, Judith F. V. fue puesta en libertad y se está a la espera de que el juez la cite.
Las fuentes consultadas descartan que este grupo violento actúe de manera habitual en la línea del Vallès de FGC. En este corredor no suelen producirse este tipo de actos. Los problemas son de índole menor, normalmente protagonizados por personas a las que se requiere el billete.
Detenida una joven por presunta agresión y robo a viajeros de Ferrocarrils
El ataque, que causó heridas leves a las víctimas, se produjo de noche, hace tres semanas, entre las estaciones de Sabadell y Sant Cugat
ÓSCAR MUÑOZ - 18/12/2005
BARCELONA
Judith F. V., de 18 años, fue detenida el pasado jueves como presunta autora de una agresión física y robo a varios viajeros de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), según confirmaron ayer fuentes policiales. Los hechos ocurrieron la madrugada del domingo 27 de noviembre cuando, según el relato de las víctimas - cuatro mujeres jóvenes-, un grupo de unas ocho personas - cuatro hombres y cuatro mujeres, también jóvenes-, que las comenzó a increpar en el andén de la estación de Sabadell, acabó golpeándolas con objetos y con patadas e incluso saltando sobre ellas, tras lo cual les sustrajeron chaquetas y teléfonos móviles. Fuentes de la investigación han explicado a La Vanguardia que ya se ha identificado a otros integrantes de este grupo y que los próximos días podrían practicarse nuevas detenciones. También se intentarán recuperar todos los efectos robados. Algunos ya obran en poder de las víctimas.
En un primer momento, las víctimas - que sufrieron heridas leves- creyeron que sus denuncias, ante el servicio de atención al cliente de FGC y los Mossos d´Esquadra, habían caído en saco roto. En su opinión, el personal de la empresa ferroviaria no actuó cuando debía, una versión muy distinta de la de FGC, que asegura que en cuanto tuvo conocimiento de los hechos hizo todo lo que estaba en su mano para esclarecer los hechos. Se revisaron las imágenes captadas por las cámaras en las estaciones - ya que en el interior de los trenes no hay- hasta que dieron con las de los posibles autores del ataque.
Las víctimas fueron atendidas en el hospital Clínic y al día siguiente presentaron denuncia en la comisaría de Les Corts de los Mossos. Como los hechos sucedieron en una zona en la que la policía autonómica no está desplegada, las diligencias se trasladaron a la Policía Nacional. Paralelamente, los afectados presentaron otra denuncia en la comisaría de Sant Cugat de este último cuerpo. Los vigilantes de FGC reconocieron, el fin de semana siguiente, a dos de los sospechosos en la estación de Rubí. Efectivos del Cuerpo Nacional de la Policía los identificaron entonces. Y, a partir de ese momento, se cursaron las diligencias que han llevado a la primera detención. Tras prestar declaración, Judith F. V. fue puesta en libertad y se está a la espera de que el juez la cite.
Las fuentes consultadas descartan que este grupo violento actúe de manera habitual en la línea del Vallès de FGC. En este corredor no suelen producirse este tipo de actos. Los problemas son de índole menor, normalmente protagonizados por personas a las que se requiere el billete.
En un dia feiner, un tren de la R6 (Bcn - Igualada), quan surt de Barcelona a les 20:06 arriba oficialment a Masquefa vora les 20.57.
Bé, això és cert. L'he agafat diverses vegades i sempre arriba a Masquefa a aquella hora, minut avall minut amunt.
Avui, com és normal, l'he agafat.
Tot anava bé, fins que el tren s'ha aturat a Sant Andreu de la Barca un parell de minuts...
Després a continuat, ha parat a la següent estació: Martorell-Enllaç. El tren s'hi ha estat entre set i deu minuts aturat. Al cap d'aquesta estona han dit, per megafonia, que el següent tren que passava per la via 2 no acceptava passatgers...
Ha passat el tren sense passatgers i el meu tren a continuat el viatge...
Fem recompte. Retard acumulat: uns 10 minuts...
Després ha continuat amb normalitat: Sant Esteve Sesrovires, La Beguda, Can Parellada... i Masquefa.
Ha arribat a Masquefa a les 21:17 (quan ho hauria d'haver fet a les 20:57)...
Retard acumulat: 20 minuts... fantasbulós...
Per cert, que quan m'he baixat a Masquefa, he vist que sortia de l'altra andana un tren en doble composició totalment buit. No ho havia vist mai això, a Masquefa, i a aquelles hores... No és corrent que dos trens s'encreuïn a Masquefa (normalment ho fan a Piera). Però el que és menys normal és que baixa un en doble compo i buit.
No sé quina una en portaven a cap els de FGC avui, però semblava com si hi haguès un èxode de trens buits baixant d'Igualada!!!
Bé, això és cert. L'he agafat diverses vegades i sempre arriba a Masquefa a aquella hora, minut avall minut amunt.
Avui, com és normal, l'he agafat.
Tot anava bé, fins que el tren s'ha aturat a Sant Andreu de la Barca un parell de minuts...
Després a continuat, ha parat a la següent estació: Martorell-Enllaç. El tren s'hi ha estat entre set i deu minuts aturat. Al cap d'aquesta estona han dit, per megafonia, que el següent tren que passava per la via 2 no acceptava passatgers...
Ha passat el tren sense passatgers i el meu tren a continuat el viatge...
Fem recompte. Retard acumulat: uns 10 minuts...
Després ha continuat amb normalitat: Sant Esteve Sesrovires, La Beguda, Can Parellada... i Masquefa.
Ha arribat a Masquefa a les 21:17 (quan ho hauria d'haver fet a les 20:57)...
Retard acumulat: 20 minuts... fantasbulós...
Per cert, que quan m'he baixat a Masquefa, he vist que sortia de l'altra andana un tren en doble composició totalment buit. No ho havia vist mai això, a Masquefa, i a aquelles hores... No és corrent que dos trens s'encreuïn a Masquefa (normalment ho fan a Piera). Però el que és menys normal és que baixa un en doble compo i buit.
No sé quina una en portaven a cap els de FGC avui, però semblava com si hi haguès un èxode de trens buits baixant d'Igualada!!!
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Hoy jueves 26/01/2006 el servicio de la S4 BARCELONA - OLESA que pasa por Magoria a las 10.10 con dos UT-213 acopladas al llegar a Ildefons Cerdà ha entrado a una velocidad considerable. Yo iba en la segunda UT, vagón de cola, es decir el sexto, concretamente la 213.20. Pues bien pasa la estación y pasa y pasa y cuando consigue frenar 4-5 vagones dentro del túnel. Tras unos minutos sin abrir puertas claro, viene un agente que supongo estaría en el vestíbulo ,se sube en cola y hace retroceder a toda la composición hasta la estación. La operación completa ha durado unos 6 minutos y la gente decía "aporreá las puertas" a ver si así nos abren desde fuera. Nosabían que los demás vagones estaban en túnel y era imposible abrir.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ahir tarda estava tot el parc motor dièsel de Manresa Alta amb els motors en marxa per si havien de sortir a línia.
entfe001 wrote:Restablert el servei a la línia d'Igualada després que un cable elèctric caigués sobre la via a l'alçada de la Pobla de Claramunt. S'establia servei parcial de Martorell a Vallbona d'Anoia.
Tot i així, FGC ha recomanat no fer servir la seva xarxa perquè amb la neu preveu més problemes.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
El parc motor dièsel de Manresa-A., no pot arrosegar trens amb passatge. l'enganxe no és el mateix (tindrien de possar, cadenes). Els motors en marxa deu tenir un altre significat que, pot ser la descongelació dels motors.liniadelRipollés wrote:Ahir tarda estava tot el parc motor dièsel de Manresa Alta amb els motors en marxa per si havien de sortir a línia.
entfe001 wrote:Restablert el servei a la línia d'Igualada després que un cable elèctric caigués sobre la via a l'alçada de la Pobla de Claramunt. S'establia servei parcial de Martorell a Vallbona d'Anoia.
Tot i així, FGC ha recomanat no fer servir la seva xarxa perquè amb la neu preveu més problemes.
De l'AVUI - 30-01-06
Carol Biosca/Joan Tort
Una esllavissada inhabilita els accessos a Montserrat
La carretera a la muntanya va quedar tallada durant el matí i el cremallera va estar tot el dia sense servei
Una esllavissada va inhabilitar ahir des de primera hora del matí els principals accessos a la muntanya de Montserrat per carretera i a través del cremallera, i durant unes hores l'accés al santuari i al monestir va quedar restringit al funicular aeri.
La pluja sumada a la neu fosa acumulada va provocar un despreniment de roques a quarts de vuit al Camí dels Degotalls, a uns 150 metres de la barrera, segons van informar fonts del monestir. Les pedres van rodolar del camí de muntanya fins a la carretera i posteriorment fins a la via del cremallera, i van causar notables desperfectes en tots dos accessos, que van quedar fora de servei.
L'accés per carretera va quedar restablert al cap d'unes quatre hores, si bé de forma restringida, ja que els danys a la via, segons les mateixes fonts, van ser "considerables". El servei del cremallera va estar sense funcionar durant tot el dia i tècnics dels Ferrocarrils de la Generalitat treballaven per avaluar els danys i solucionar el problema. No obstant això, els dos accessos quedaran tancats també durant tot el dia d'avui per facilitar-ne el condicionament, i només l'aeri funcionarà de les 10.15 a les 17.15 hores per pujar a la muntanya.
Aquest va ser l'incident més destacable del temporal d'ahir, en què la neu, que va continuar caient, sobretot de matinada, a la meitat sud del prelitoral i a les comarques de Ponent, va deixar pas al temporal de pluges.
Les comarques d'Osona, la Cerdanya, el Ripollès i la Garrotxa van ser les que van patir més els aiguats, amb acumulacions de més de 100 litres d'aigua per metre quadrat en algunes poblacions. Molló, al Ripollès, va registrar fins a 117 litres per metre quadrat, Sant Pau de Segúries, també al Ripollès, en va acumular 94, Viladrau (Osona) 103, Santa Pau (Garrotxa) 85, i Vic, que dissabte va llevar-se amb un pam de neu, ahir va acumular 59 litres d'aigua per metre quadrat.
Sortides dels Bombers
La pluja i la neu van motivar unes 350 sortides dels Bombers de la Generalitat, la majoria per retirar arbres i branques que havien caigut, i puntualment per assistència a vehicles atrapats a la neu, trasllat de personal sanitari i revisions preventives de rutes en zones afectades per la nevada i els aiguats.
Segons les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya, avui està previst que s'intensifiquin les pluges arreu del país, amb quantitats importants al litoral i prelitoral, que podrien tornar a acumular quantitats superiors als 100 litres per metre quadrat. Al temporal de pluges s'hi sumaran forts vents a tot el litoral i temporal marítim.
Carol Biosca/Joan Tort
Una esllavissada inhabilita els accessos a Montserrat
La carretera a la muntanya va quedar tallada durant el matí i el cremallera va estar tot el dia sense servei
Una esllavissada va inhabilitar ahir des de primera hora del matí els principals accessos a la muntanya de Montserrat per carretera i a través del cremallera, i durant unes hores l'accés al santuari i al monestir va quedar restringit al funicular aeri.
La pluja sumada a la neu fosa acumulada va provocar un despreniment de roques a quarts de vuit al Camí dels Degotalls, a uns 150 metres de la barrera, segons van informar fonts del monestir. Les pedres van rodolar del camí de muntanya fins a la carretera i posteriorment fins a la via del cremallera, i van causar notables desperfectes en tots dos accessos, que van quedar fora de servei.
L'accés per carretera va quedar restablert al cap d'unes quatre hores, si bé de forma restringida, ja que els danys a la via, segons les mateixes fonts, van ser "considerables". El servei del cremallera va estar sense funcionar durant tot el dia i tècnics dels Ferrocarrils de la Generalitat treballaven per avaluar els danys i solucionar el problema. No obstant això, els dos accessos quedaran tancats també durant tot el dia d'avui per facilitar-ne el condicionament, i només l'aeri funcionarà de les 10.15 a les 17.15 hores per pujar a la muntanya.
Aquest va ser l'incident més destacable del temporal d'ahir, en què la neu, que va continuar caient, sobretot de matinada, a la meitat sud del prelitoral i a les comarques de Ponent, va deixar pas al temporal de pluges.
Les comarques d'Osona, la Cerdanya, el Ripollès i la Garrotxa van ser les que van patir més els aiguats, amb acumulacions de més de 100 litres d'aigua per metre quadrat en algunes poblacions. Molló, al Ripollès, va registrar fins a 117 litres per metre quadrat, Sant Pau de Segúries, també al Ripollès, en va acumular 94, Viladrau (Osona) 103, Santa Pau (Garrotxa) 85, i Vic, que dissabte va llevar-se amb un pam de neu, ahir va acumular 59 litres d'aigua per metre quadrat.
Sortides dels Bombers
La pluja i la neu van motivar unes 350 sortides dels Bombers de la Generalitat, la majoria per retirar arbres i branques que havien caigut, i puntualment per assistència a vehicles atrapats a la neu, trasllat de personal sanitari i revisions preventives de rutes en zones afectades per la nevada i els aiguats.
Segons les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya, avui està previst que s'intensifiquin les pluges arreu del país, amb quantitats importants al litoral i prelitoral, que podrien tornar a acumular quantitats superiors als 100 litres per metre quadrat. Al temporal de pluges s'hi sumaran forts vents a tot el litoral i temporal marítim.