UT 447-058M reformada!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Pe Jorba
N6
N6
Posts: 205
Joined: Friday 12/09/2008 14:29

Re: UT 447-058M reformada!

Post by Pe Jorba »

Potser seria hora que algú compensés els usuaris d'aquelles línies -com la 4- que no es beneficien -no ens beneficiem- del material més modern, més ben acondicionat, més avançat tecnològicament... Per què, pagant el mateix, alguns sectors d'usuaris hem de rebre -sistemàticament- un servei distint, de qualitat diferent?
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: UT 447-058M reformada!

Post by canalcole »

Jo dic el mateix per la linia que jo utilitzo la C-2, però la C-3 també es mereix un servei modern,comode,assequible,etc, i la 4, i la 7... O sigui, Renfe es té de cuidar de totes les linies ja sigui la 2,la 3,la 4, o la 125, però no només una.

Xavi
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Exagerat

Post by Guigui »

Pe Jorba wrote:Potser seria hora que algú compensés els usuaris d'aquelles línies -com la 4- que no es beneficien -no ens beneficiem- del material més modern, més ben acondicionat, més avançat tecnològicament... Per què, pagant el mateix, alguns sectors d'usuaris hem de rebre -sistemàticament- un servei distint, de qualitat diferent?
No creieu que en feu un gra massa? Una cosa és el propi servei, la puntualitat, la fiabilitat, la netedat, però reclamar una compensació per utilitzar material més antic que altres línies, em sembla exagerat. També trobaríeu el servei tan dolent si no hi hagués Civies a cap línia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: UT 447-058M reformada!

Post by Archie-250 »

- Interior de la 447-025:

Image
Image
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: UT 447-058M reformada!

Post by JaMiRo! »

Alguns sembleu talibans...La cosa és tenir un servei de qualitat: net, puntual i adaptat a totes les necessitats. Què collons tindrà a veure si es fa amb una 447, 446, 463...???
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: UT 447-058M reformada!

Post by UT440_132M »

Archie-250 wrote:- Interior de la 447-025:

Image
Un altre dia em talles més bé, i no per la meitat XD, (sóc el que du samarreta vermella a l'esquerra XD)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”