Segurament seria per aixó.Miquel wrote:Potser algún tren havia d'entrar a la cotxera de Sant Genis, i per aixó s'hi ha format una cua de trens, que acostuma a durar fins Vall d'Hebron o Montbau.
Xavi
Segurament seria per aixó.Miquel wrote:Potser algún tren havia d'entrar a la cotxera de Sant Genis, i per aixó s'hi ha format una cua de trens, que acostuma a durar fins Vall d'Hebron o Montbau.
Considerant que és molt poc habitual que els metros de TMB es quedin aturats al túnel i la distància que hi ha entre Llucmajor i Maragall, no m'estranyaria que fos aquí on s'hagin quedat aturades.canalcole wrote:UNES AMIGUES M'HO HAN CONFIRMAT, JA QUE ELLES S'HAN QUEDAT ENTRE 5-10 M. EN UN TUNEL, AIXÒ SI, NO SE E QUINA.
Crec que no, quan vam fer la visita al CCM, ens van dir que si una persona es trobaba malament suposant que no es valgi per si sol en aquell moment, no se la pot moure, suposo que potser s'haurà desmaiat o haurà passat alguna cosa més greu, s'haurà donat algun cop fort per exemple, si no hagués sortit sol del tren.Guigui wrote:Considerant que és molt poc habitual que els metros de TMB es quedin aturats al túnel i la distància que hi ha entre Llucmajor i Maragall, no m'estranyaria que fos aquí on s'hagin quedat aturades.canalcole wrote:UNES AMIGUES M'HO HAN CONFIRMAT, JA QUE ELLES S'HAN QUEDAT ENTRE 5-10 M. EN UN TUNEL, AIXÒ SI, NO SE E QUINA.
Una cosa que no entenc: si es tracta d'una "indisposició", no podien atendre la passatgera a l'andana i fer que el servei continués amb normalitat? Per què han hagut d'aturar-lo una hora llarga?
off-topic: Quan aprendran els periodistes que el metro és un metropolitano.... el suburbano són els mateixos Ferrocarrils.El Periódico wrote:[...]Los infractores en los Ferrocarrils triplican a los del suburbano[...]
Ara m'aventuraré a fer diagnòstics sense estar molt ficat en el tema, però el traçat entre Urquinaona i Pg. de Gràcia, que és on va passar l'avaria, no sembla massa apte per a trens fets per anar per traçats més suaus. Allò és la quinta essència del nyap que és la L4 en el seu conjunt!Miquel wrote:Al diari Qué, posava que era un 9000, visca la tecnologia moderna.