Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
1,3 i 4, amb retards de al menys 15 minuts, i la 7 no he sentit bé a on acaba, segons Rac 1. Sembla que ès a causa d'una avaria a l'estació de l'Hospitalet.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ara potser, el Sol, ha cremat la catenària i l'ha trencat, o el forat d'un cuc de terra, hi ha provocat un petit esvoranc.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
I ara que s'inventaran?
La R7 segur que acaba a Montcada Bifurcació, com sempre que hi ha una avaria. I seguint el tema de l'excusa més penosa que he sentit mai de Renfomentadif, si a Barcelona ja fa fred, i segons diuen, aquest és la causa del trencament d'uns cables, no vull imaginar-me què podria passar al Transpirinenc... o aqui mateix a la plana de Vic, on a l'hivern és normal baixar de 0º. Realment, és trist i penós que treguin aquesta mena d'excuses de mal pagador.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Retards en les línies C-4 i C-7 per un problema en un canvi d'agulles a Montcada Bifurcació
Retards en les línies C-4 i C-7 per un problema en un canvi d'agulles a Montcada Bifurcació
Tot i que la incidència s'ha pogut resoldre a les 8.30 hores, els retards en les dues línies s'han allargat fins a les 9.00 hores2 opinions
21" 0 vots
imprimir enviar corregir laTafanera Meneame Del.icio.us EUROPA PRESS
Montcada i ReixacUlt. Act. 19.11.2008 - 12:54 hs
Les línies C-4 (Sant Vicenç/Vilafranca-Manresa) i C-7 (l'Hospitalet-Cerdanyola Universitat/Martorell) de Rodalies de Renfe han acumulat aquest matí durant una hora retards d'uns 15 minuts per una incidència en un canvi d'agulles a l'estació de Montcada Bifurcació.
Segons ha informat Adif, la incidència ha estat a les 7.30 hores i ha pogut solucionar-se a les 8.30, tot i que els retards en les dues línies s'han allargat fins a les 9.00 hores.
Xavi
Retards en les línies C-4 i C-7 per un problema en un canvi d'agulles a Montcada Bifurcació
Tot i que la incidència s'ha pogut resoldre a les 8.30 hores, els retards en les dues línies s'han allargat fins a les 9.00 hores2 opinions
21" 0 vots
imprimir enviar corregir laTafanera Meneame Del.icio.us EUROPA PRESS
Montcada i ReixacUlt. Act. 19.11.2008 - 12:54 hs
Les línies C-4 (Sant Vicenç/Vilafranca-Manresa) i C-7 (l'Hospitalet-Cerdanyola Universitat/Martorell) de Rodalies de Renfe han acumulat aquest matí durant una hora retards d'uns 15 minuts per una incidència en un canvi d'agulles a l'estació de Montcada Bifurcació.
Segons ha informat Adif, la incidència ha estat a les 7.30 hores i ha pogut solucionar-se a les 8.30, tot i que els retards en les dues línies s'han allargat fins a les 9.00 hores.
Xavi
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Resposta a l'article del Punt 15/11/08
metring wrote:Aquí surt la notícia:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=3066191
divendres, 14 de novembre de 2008
Un tren passa de llarg les estacions de Gavà i Castelldefels i part del passatge baixa a la via
X.M.. Barcelona.
Un tren de la línia C2 de rodalies dilluns va passar de llarg les estacions de Gavà i Castelldefels, probablement per una confusió del maquinista, i, quan ja havia estat avisat des del comandament de trànsit, un passatger va accionar la maneta d'emergència i el comboi es va aturar. Part del passatge va baixar i va caminar per la via fins que va trobar una obertura a la tanca. Quan el tren va continuar, va aturar-se a Garraf, els passatgers van canviar de comboi i el maquinista va ser rellevat. Renfe ha obert un expedient informatiu per esbrinar què va passar, però sembla ser que es descarta qualsevol imprudència del maquinista més enllà d'haver-se confós. El tren va sortir de les Franqueses-Granollers Nord.
Tren que no es va aturar a 2 estacions el 10-11-08
16/11/2008
En resposta a l'article publicat a El Punt el dia 15-11-08
Aquesta és la rèplica a l'article publicat a El Punt, el passat dissabte 15/11/08 (http://tinyurl.com/5q6pkp). Aquí explico el que va passar fa uns dies: http://tinyurl.com/5vbcc4)
Sembla que la culpa acaba sent del passatger que va activar l'emergència. Pobret el maquinista i que poc comprensius els viatgers...
Doncs bé, segons l'article del Xavier Miró al Punt, el tren circulava a una velocitat normal per a un tren que no s'atura a les estacions. Però recordem que resulta que nosaltres viatjàvem en un tren que, suposadament, sí que s'havia d'aturar. Així que la velocitat a la que circulava (ja deixant de banda que no s'havia aturat a dues estacions), lògicament NO ENS VA SEMBLAR NORMAL.
Imagino que la persona que va activar l'emergència devia estar espantada i sense explicació per al que estava passant.
Fins quan havíem d’esperar?? Nosaltres no sabíem què estava passant però estava clar que no era un viatge normal.
Què hi ha d’estrany en activar l’emergència? No era una situació d’emergència? També em fa molta gràcia que, segons l’article, Renfe havia donat l’ordre d’aturada a la propera estació i que el maquinista ho anava a fer. Però qui ens va informar a nosaltres d’això? Tant costava dir pels altaveus que s’aturaria a la propera estació? Resignats, com sempre, haguéssim esperat assegudets als nostres seients.
I d’això, què és el que em produeix més neguit? Que no s'hagi dit ni una paraula del tema. Com és que es va saber res d’aquest incident en 3 dies???
Si tota la informació es tracta de la mateixa manera...no vull ni pensar-ho.
El tren va sortir de les Franqueses-Granollers Nord
Ara m'adono que surten trens de les Franqueses - Granollers Nord, quan em pensava que sortien de Granollers Centre...
http://www.3cat24.cat/elmeu3cat24/text/ ... l-10-11-08
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"A la cama no te irás..."
És que amb aquests fantàstics mitjans de comunicació que tenim, mai deixarem d'aprendre'n...UT440_132M wrote:El tren va sortir de les Franqueses-Granollers Nord
Ara m'adono que surten trens de les Franqueses - Granollers Nord, quan em pensava que sortien de Granollers Centre...
http://www.3cat24.cat/elmeu3cat24/text/ ... l-10-11-08
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Retards d'aproximadament 10 minuts a la C-2 direcció BCN.
Xavi
Xavi
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
canalcole wrote:Retards d'aproximadament 10 minuts a la C-2 direcció BCN.
Xavi
és, més, que ho he viscut a les meves carns. Al menys, 15.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Retards que augmenten
En lloc de millorar, empitjoren. Marca de la casa.metring wrote:canalcole wrote:Retards d'aproximadament 10 minuts a la C-2 direcció BCN.
Xavi
és, més, que ho he viscut a les meves carns. Al menys, 15.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N1
- Posts: 2
- Joined: Wednesday 19/11/2008 19:17
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo tb 15 minuts tard quan he arribat a Manresa.
He volgut reclamar el bitllet, però la taquilla posava "fora de servei". Quina gracia m'ha fet.
He enviat un e-mail a Renfe amb els passos que posa a la devolució express a la web de la renfe, nose si em faran cas
He volgut reclamar el bitllet, però la taquilla posava "fora de servei". Quina gracia m'ha fet.
He enviat un e-mail a Renfe amb els passos que posa a la devolució express a la web de la renfe, nose si em faran cas
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una versió càustica del refredat de Renfomentadif
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=3071892
dimecres, 19 de novembre de 2008
Foment culpa ara les baixes temperatures de l'enèsim desgavell a la xarxa de rodalies
Una avaria en el sistema de senyalització provoca retards de 30 minuts de mitjana a les línies C1, C3, C4 i C7
P. MERCADÉ L. ARCAL. Barcelona
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) –ens que depèn del Ministeri de Foment i que és responsable del manteniment de la xarxa de Renfe– va explicar l'enèsima avaria a rodalies «per una davallada de les temperatures». El fred va ser ahir, doncs, responsable que fallés el sistema de senyalització entre l'Hospitalet i Sants. Aquesta incidència va obligar a modificar el servei de la C1 i C7 i va fer que les línies C3 i C4 acumulessin retards de fins a trenta minuts, segons els càlculs de Renfe. Els còmputs dels usuaris eren uns altres. Algun passatger assegurava que el retard havia estat de fins a dues hores. L'avaria es va detectar passats dos quarts de nou del matí i Adif no la va arreglar fins a les deu. Els retards es van perllongar fins a dos quarts de dotze del migdia.
L'any passat, les repetides avaries a rodalies s'explicaven principalment, segons Adif, perquè la xarxa convencional havia de conviure amb les obres del TAV a l'entrada de Barcelona. No sempre eren les màquines que treballaven en la línia d'alta velocitat les que malmetien les de rodalies. La llista de les causes que han provocat incidències a la xarxa és llarga: una tempesta elèctrica, forts vents, pluges intenses, material obsolet o sabotatges. Fins i tot el director d'Adif, Antonio González Marín, no s'ho va pensar dues vegades a l'hora de culpar «la mala sort» per explicar els motius d'una incidència múltiple que va afectar milers d'usuaris el mes d'agost de l'any passat. A aquest reguitzell de raons se n'hi afegeix una altra: el fred. «La davallada de temperatures» –deia ahir Adif– «va provocar que fallés el sistema de senyalització entre l'Hospitalet i Sants.» Una justificació que CiU va qualificar de «surrealista».
L'avaria va ser detectada quan passaven vuit minuts de dos quarts de nou del matí, i a partir d'aquell moment van començar els retards i les modificacions de servei a quatre de les sis línies de rodalies. Com altres vegades, els trens de la C1 que iniciaven o finalitzaven el seu servei a Molins de Rei, tenien l'estació de França com a parada d'origen i destinació. Els trens de la C7 començaven i finalitzaven el trajecte a Sant Andreu Arenal, on els passatgers que havien de continuar el trajecte havien d'enllaçar amb els combois de la C4, que com els de la C1 i C3 anaven amb retards «de 30 minuts de mitjana», segons Renfe. Una vegada més, la realitat superava les expectatives de la companyia ferroviària. Un passatger que sortia de l'estació de Plaça Catalunya a dos quarts de deu del matí no va arribar a Mataró fins a dos quarts de dotze. Aquest trajecte, si no hi ha cap incidència, dura 45 minuts. Passats vuit minuts de les deu, Adif havia solucionat la incidència. La modificació del servei va acabar llavors, i mitja hora més tard els retards es van reduir a quinze minuts, segons Renfe. Les demores, però, van afectar puntualment alguns trens fins a dos quarts de dotze del migdia.
Com altres vegades, Adif diu què ha provocat l'avaria, però mai entra en més detalls en les explicacions. La incidència d'ahir va ser pel fred, però no va concretar quant han de baixar les temperatures perquè la davallada afecti la infraestructura. Les previsions són que les temperatures baixaran sis graus aquest cap de setmana.
dimecres, 19 de novembre de 2008
Foment culpa ara les baixes temperatures de l'enèsim desgavell a la xarxa de rodalies
Una avaria en el sistema de senyalització provoca retards de 30 minuts de mitjana a les línies C1, C3, C4 i C7
P. MERCADÉ L. ARCAL. Barcelona
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) –ens que depèn del Ministeri de Foment i que és responsable del manteniment de la xarxa de Renfe– va explicar l'enèsima avaria a rodalies «per una davallada de les temperatures». El fred va ser ahir, doncs, responsable que fallés el sistema de senyalització entre l'Hospitalet i Sants. Aquesta incidència va obligar a modificar el servei de la C1 i C7 i va fer que les línies C3 i C4 acumulessin retards de fins a trenta minuts, segons els càlculs de Renfe. Els còmputs dels usuaris eren uns altres. Algun passatger assegurava que el retard havia estat de fins a dues hores. L'avaria es va detectar passats dos quarts de nou del matí i Adif no la va arreglar fins a les deu. Els retards es van perllongar fins a dos quarts de dotze del migdia.
L'any passat, les repetides avaries a rodalies s'explicaven principalment, segons Adif, perquè la xarxa convencional havia de conviure amb les obres del TAV a l'entrada de Barcelona. No sempre eren les màquines que treballaven en la línia d'alta velocitat les que malmetien les de rodalies. La llista de les causes que han provocat incidències a la xarxa és llarga: una tempesta elèctrica, forts vents, pluges intenses, material obsolet o sabotatges. Fins i tot el director d'Adif, Antonio González Marín, no s'ho va pensar dues vegades a l'hora de culpar «la mala sort» per explicar els motius d'una incidència múltiple que va afectar milers d'usuaris el mes d'agost de l'any passat. A aquest reguitzell de raons se n'hi afegeix una altra: el fred. «La davallada de temperatures» –deia ahir Adif– «va provocar que fallés el sistema de senyalització entre l'Hospitalet i Sants.» Una justificació que CiU va qualificar de «surrealista».
L'avaria va ser detectada quan passaven vuit minuts de dos quarts de nou del matí, i a partir d'aquell moment van començar els retards i les modificacions de servei a quatre de les sis línies de rodalies. Com altres vegades, els trens de la C1 que iniciaven o finalitzaven el seu servei a Molins de Rei, tenien l'estació de França com a parada d'origen i destinació. Els trens de la C7 començaven i finalitzaven el trajecte a Sant Andreu Arenal, on els passatgers que havien de continuar el trajecte havien d'enllaçar amb els combois de la C4, que com els de la C1 i C3 anaven amb retards «de 30 minuts de mitjana», segons Renfe. Una vegada més, la realitat superava les expectatives de la companyia ferroviària. Un passatger que sortia de l'estació de Plaça Catalunya a dos quarts de deu del matí no va arribar a Mataró fins a dos quarts de dotze. Aquest trajecte, si no hi ha cap incidència, dura 45 minuts. Passats vuit minuts de les deu, Adif havia solucionat la incidència. La modificació del servei va acabar llavors, i mitja hora més tard els retards es van reduir a quinze minuts, segons Renfe. Les demores, però, van afectar puntualment alguns trens fins a dos quarts de dotze del migdia.
Com altres vegades, Adif diu què ha provocat l'avaria, però mai entra en més detalls en les explicacions. La incidència d'ahir va ser pel fred, però no va concretar quant han de baixar les temperatures perquè la davallada afecti la infraestructura. Les previsions són que les temperatures baixaran sis graus aquest cap de setmana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Otra perla de El Periodico
Extraído de la edición digital de El Periodico 19/11/2008
Una avería ha obligado al corte parcial de la línea C-7 de Cercanías de Barcelona durante dos horas
• La incidencia, ya resuelta según Renfe, ha causado 15 minutos de retraso en la C-1, C-3 y C-4
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una incidencia en la infraestructura ha obligado este mediodía al corte parcial durante unas dos horas del servicio de la línea C-7 de Cercanías de Barcelona y ha causado retrasos de unos 15 minutos de media en la C-1, C-3 y C-4. Al lugar de la incidencia se han trasladado técnicos de Adif.
Según ha informado Renfe, desde las 14.12 horas, una avería ocurrida en L'Hospitalet de Llobregat ha afectado a las líneas C-1 --Molins de Rei-Mataró-Maçanet--, C-3 --L'Hospitalet-Vic-- y C-4 --Manresa-El Vendrell--.
Para reducir la afectación, la línea 7 --L'Hospitalet-Cerdanyola-Castellbisbal-- empezaba y acababa en Sant Andreu Arenal, donde los pasajeros podían continuar en trenes de la línea C-4. A las 16.10 horas la incidencia ha quedado resuelta, según han explicado fuentes de Renfe.
Hombre pues sí El Vendrell - Manresa C4, por no decir que va de Lavern a Vilafranca no??? Lo digo por soltar tonterías. Tanto cuesta coger un planito y ver que es Sant Vicenç de Calders. nada hombre cogemos el teletipo de Europa Press y COPY/PASTE. Y la C7 acabando en Castellbisbal, nose sabe nada de la desaparición en un agujero negro de Martorell.
Una avería ha obligado al corte parcial de la línea C-7 de Cercanías de Barcelona durante dos horas
• La incidencia, ya resuelta según Renfe, ha causado 15 minutos de retraso en la C-1, C-3 y C-4
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una incidencia en la infraestructura ha obligado este mediodía al corte parcial durante unas dos horas del servicio de la línea C-7 de Cercanías de Barcelona y ha causado retrasos de unos 15 minutos de media en la C-1, C-3 y C-4. Al lugar de la incidencia se han trasladado técnicos de Adif.
Según ha informado Renfe, desde las 14.12 horas, una avería ocurrida en L'Hospitalet de Llobregat ha afectado a las líneas C-1 --Molins de Rei-Mataró-Maçanet--, C-3 --L'Hospitalet-Vic-- y C-4 --Manresa-El Vendrell--.
Para reducir la afectación, la línea 7 --L'Hospitalet-Cerdanyola-Castellbisbal-- empezaba y acababa en Sant Andreu Arenal, donde los pasajeros podían continuar en trenes de la línea C-4. A las 16.10 horas la incidencia ha quedado resuelta, según han explicado fuentes de Renfe.
Hombre pues sí El Vendrell - Manresa C4, por no decir que va de Lavern a Vilafranca no??? Lo digo por soltar tonterías. Tanto cuesta coger un planito y ver que es Sant Vicenç de Calders. nada hombre cogemos el teletipo de Europa Press y COPY/PASTE. Y la C7 acabando en Castellbisbal, nose sabe nada de la desaparición en un agujero negro de Martorell.
Frenadol pa Renfe
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=3073455
ijous, 20 de novembre de 2008
Rodalies «Frenadol»
l'apunt
FERRAN ESPADA.
Les avaries han tornat a la xarxa ferroviària de Rodalies. Que els responsables de la xarxa, l'Adif, hagin atribuït ara la causa dels problemes a la baixada de temperatures és poc més que un despropòsit. La ministra de Foment, Magdalena Álvarez, va prometre una bona medicina per sortir del pas de l'última tongada d'avaries, desgavells i retards. Una inversió multimilionària per millorar la infraestructura de Rodalies. Entremig hi ha hagut eleccions, i Álvarez va ser confirmada en la cartera de Foment. Però la medicina no ha arribat i ara els trens de Renfe no van a l'hora perquè es constipen. Una alternativa podria ser teixir bufandes gegants per veure si la cosa es pot millorar. Perquè la que sí que ha quedat congelada de veritat és la promesa de traspàs de Rodalies que va fer Zapatero al Congrés.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
També els hi podrien ficar estufes o mantes.
Xavi
Xavi
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Aturats abans de Figaró
Us en porto una de fresca, aquesta tarda, el tren amb destinació Ripoll que surt d'Hospitalet a les 16:08, ja per començar anava 10 minuts tard quan ha passat per Les Franqueses, llavors, abans d'arribar a Figaró, just sobre el pont que passa per sobre la N152A, el maquinista frena de cop, hem estat uns 5/7 minuts ben bons aturats, mentres el maquinista baixa, i movil en mà, inspecciona els baixos de la part esquerra de la cabina motor, alguna roda o alguna cosa no funcionava bé, llavors tornem a reemprendre la marxa, arribant 13 minuts tard a Balenyà - Tona - Seva, que és on he baixat. El tren en qüestió era la 440 224M 214R 223C, núm. de tren 25389. I no s'acaba aquí, avui gairebé tota la tarda els trens procedents d'Hospitalet portaven un retard com a mínim de 10 minuts.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Hi ha vegades que a les 440R es frenen de cop per les rodes, devia ser per això i el maquinista no sabia que fer.
Xavi
Xavi
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ja ens podem anar preparant per els propers dies .
Si les temperatures han de baixar tant com porten anunciant tot el cap de setmana, els problemes amb el cablejat de Renfe per culpa del fred estan assegurats .
Aix... si es que aquesta gent es pensa que els usuaris som tontos... .
Si les temperatures han de baixar tant com porten anunciant tot el cap de setmana, els problemes amb el cablejat de Renfe per culpa del fred estan assegurats .
Aix... si es que aquesta gent es pensa que els usuaris som tontos... .
A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Desde les 21, retards de 25 minuts a la C1, C3, C4 y C7 per un tren avariat a Arc de triomf
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo anava en el tren següent al tren afectat, després d'haver-nos aturat a l'entrada de la Bifurcació Vilanova durant més de 30 minuts i davant de l'impossibilitat de retirar el tren aturat a l'Arc de Triomf hem retrocedit fins a Sant Andreu Arenal on hem estacionat a la via 3, quan hem arribat ja havia quedat expedita la via i els trens han començat a circular cap a l'Arc de Triomf havent estat els primers en haver-hi anat i els últims en tornar-hi, a la bifurcació també hi havia un Civia aturat fent un servei Mataró Molins de Rei que també ha retrocedit, amb tot això, una hora de retard en el nostre tren.
Alex_C4 wrote:Desde les 21, retards de 25 minuts a la C1, C3, C4 y C7 per un tren avariat a Arc de triomf
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
A la C-2 retards d'entre 5 i 10 minuts en les 2 direccions.
Xavi
Xavi