Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Sincerament,em poso content quan veig 447 amb destinació Mataró,Calella o Blanes,o procedent d'aquests,no sé per qué.
Tant demanar civies a crits i desprès tothom s'enfada,doncs que les retirin i posin tot de 447 i 440R, tots en pau
Tant demanar civies a crits i desprès tothom s'enfada,doncs que les retirin i posin tot de 447 i 440R, tots en pau
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Quan els vaig veure per primera vegada vaig pensar: "ostres, quina sort tenir aquests trens a la C1", però a mesura que anava passant el temps la gran majoria de viatgers de la C1 hem cambiat d'opinio per diverses i sinceres raons.
No us serveixen aquestes opinions? Aprofiteu les 447 dobles pel matí, que quan fiquin els 464+463 seure's serà un luxe
Salutacions
No us serveixen aquestes opinions? Aprofiteu les 447 dobles pel matí, que quan fiquin els 464+463 seure's serà un luxe
Salutacions
Baixador a Premià de Mar ja!
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Alguns matins el tren de les 7:52 es una 465 en simple. Absolutament plena. Que les posin a la C2 home!laura wrote:Quan els vaig veure per primera vegada vaig pensar: "ostres, quina sort tenir aquests trens a la C1", però a mesura que anava passant el temps la gran majoria de viatgers de la C1 hem cambiat d'opinio per diverses i sinceres raons.
No us serveixen aquestes opinions? Aprofiteu les 447 dobles pel matí, que quan fiquin els 464+463 seure's serà un luxe
Salutacions
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Per què?
Això mateix pregunto jo encara que m'ensumo que es un tema d'enveja que tampoc l'entenc, ja que si no hi haguès 447s a la C2 doncs encara, però no es el cas. El cas es que la C2 te altres problemes, i en quant als trens, el que hi desentona en tot cas son les 451 (les 440R son aprofitables però potser no per rodalies), però entre 447 o 46x no trovo altra diferencia que l'adaptació PMR (importantíssima però està clar que no es l'origen d'aquesta discusió). Les 447 son trens excel·lents, del millor d'Europa i això que ja tenen algunes 15 anys, d'altres però, només 6.Guigui wrote:Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...canalcole wrote:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
La 465-211 ja està en servei,peró ús informo que marauradament(ara diré aixó i em diràn aixó,ho sento peró vull civies a la C-2 i a la C-4 ja!,em moro de ganes de veure un civia amb teleindicador "TERRASSA",que flipeu ,circula a la C1,ha fet el Mataró-Molins de Rei de les 19.13 per Sants.
Destacar una altra cosa,i aixó va dirigit per algún usuari en concret,avui el rodalies L'Hospitalet-Mataró que surt de la primera a les 18.40 servida per simple de 447(reformada),doncs a Sants escolto un dient <<Que suerte nos haiga tocado estos trenes>>,conclusió,els usuaris de la C1 prefereixen les 447 que els Civia,ja renfe poria prendre nota i posar uns pocs civies a totes les línies de rodalies,i així a totes les línies tinguem algun tren apte per PMR,que em sembla una vergonya que nomès dues línies tinguin trens aptes per discapacitats,ja sé que tampoc són cap meravella els civies per PMR,peró són els únics,que hi farem.I bé hi ha una 447 apta per discapacitats.
A Birfucació hi havia també una 465,suposo que era la 465-212,peró començava a fer-se de nit i no he vist quin era.Peró a l'igual que la 465-211,tots sabem a quina línia aniràn,no sé que els hi costa posar-ho encara que sigui a la C7.
Destacar una altra cosa,i aixó va dirigit per algún usuari en concret,avui el rodalies L'Hospitalet-Mataró que surt de la primera a les 18.40 servida per simple de 447(reformada),doncs a Sants escolto un dient <<Que suerte nos haiga tocado estos trenes>>,conclusió,els usuaris de la C1 prefereixen les 447 que els Civia,ja renfe poria prendre nota i posar uns pocs civies a totes les línies de rodalies,i així a totes les línies tinguem algun tren apte per PMR,que em sembla una vergonya que nomès dues línies tinguin trens aptes per discapacitats,ja sé que tampoc són cap meravella els civies per PMR,peró són els únics,que hi farem.I bé hi ha una 447 apta per discapacitats.
A Birfucació hi havia també una 465,suposo que era la 465-212,peró començava a fer-se de nit i no he vist quin era.Peró a l'igual que la 465-211,tots sabem a quina línia aniràn,no sé que els hi costa posar-ho encara que sigui a la C7.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Ja ho sabem que a la majoria dels de la C-1 no estan contents de que hi hagin Civies, si no els volen que els porten cap aqui. A la C-2, C-3 i C-4 hi falten Civies!!
Xavi
Xavi
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Civies, per a què?
Mentre les estacions, particularment les andanes, no siguin adaptades a PMR, ja podeu cridar ous a vendre.Mako448 wrote:[...] renfe poria prendre nota i posar uns pocs civies a totes les línies de rodalies,i així a totes les línies tinguem algun tren apte per PMR,que em sembla una vergonya que nomès dues línies tinguin trens aptes per discapacitats,ja sé que tampoc són cap meravella els civies per PMR,peró són els únics,que hi farem.
Però és que encara ningú no m'ha contestat la pregunta: Per què?canalcole wrote:A la C-2, C-3 i C-4 hi falten Civies!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Sense adscriure'm a les tesis d' en mako i d' en canalcole, jo puc adduir el mateix raonament que tu, Guigui, per preguntar-te "i per què no?". Si no tenen res d' especial, no ho tenen ni en un sentit postitiu ni en un sentit negatiu.
Sota la meva opinió, si compres trens nous i pots fer-los funcionar a totes les línies, fes-ho. No hi hauria d' haver cap raó per posar-los a una línia concreta tret que fóssin causes tècniques específiques (per exemple, no posar 440's a la C1 perquè hi ha estacions molt pròximes).
Sota la meva opinió, si compres trens nous i pots fer-los funcionar a totes les línies, fes-ho. No hi hauria d' haver cap raó per posar-los a una línia concreta tret que fóssin causes tècniques específiques (per exemple, no posar 440's a la C1 perquè hi ha estacions molt pròximes).
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Però semblen especials
Exacte. Però els missatges tant d'en Mako448 com d'en canalcole, reclamant Civies amb insistència per les línies que no en tenen, fan pensar que tenen quelcom especial que no sé veure, i per això demano que m'ho expliquin.Busman wrote:Sense adscriure'm a les tesis d' en mako i d' en canalcole, jo puc adduir el mateix raonament que tu, Guigui, per preguntar-te "i per què no?". Si no tenen res d' especial, no ho tenen ni en un sentit postitiu ni en un sentit negatiu.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Són més lluminosos, moderns etc., però per exemple, te las ves y te las deseas per trobar la barra de les portes i agafar-la, perquè estan més amagades que ens altres trens. Jo crec que el gran problema de la C2 no és que hi hagin Cívies, 447, 450, o si m'apureu, una suïssa, etc, sino que la quantitat de rodalies és irrisoria, amb tanta llauna d'Euromeds, Talgos i regionals que hi passen, i que per culpa d'això, no es poden augmentar les freqüències de rodalies, i a més, quan aquests passen tard, els rodalies es queden relegats, i gairebé sempre passen amb retard, això si que no es pot aguantar, i no el fet que hagin o no Civies!!!!!!!!!!!!!!!! Això si que és un problema real!!!!!!!!!!!!!!!!
Uf, és que si no ho dic, exploto!
Uf, és que si no ho dic, exploto!
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Insisteixo en el què vaig dir un dia: des d'un punt de vista d'optimització de la gestió, el millor sol ser tenir el material el més unificat possible per a cada línia i cada servei. Si això significa que la R1 ha d'estar servida només per Cívies i la R4 per 447, o viceversa, que així sigui. Personalment no trobo que els Cívies tinguin un confort excessivament superior a les 447 (si no és que en alguns aspectes de fet són pitjors).
Una altra cosa és que com a aficionats estiguem legitimament farts de veure passar sempre els mateixos trens.
L'obligació de l'operadora, que per desgràcia sovint incompleix al nucli de Barcelona, és donar un bon servei, i aquest bon servei es pot donar tan amb 447 com amb Cívies.
Si per tenir només 447 prestant servei es considera que un té una línia de segona categoria, aleshores que vagi a Bilbao o a Málaga que la xarxa està servida només per 446 (sense lavabo), o Madrid, que té línies servides exclusivament per 446. I ja no diguem Santander o Donostia, on només tenen 440.
Una altra cosa és que com a aficionats estiguem legitimament farts de veure passar sempre els mateixos trens.
L'obligació de l'operadora, que per desgràcia sovint incompleix al nucli de Barcelona, és donar un bon servei, i aquest bon servei es pot donar tan amb 447 com amb Cívies.
Si per tenir només 447 prestant servei es considera que un té una línia de segona categoria, aleshores que vagi a Bilbao o a Málaga que la xarxa està servida només per 446 (sense lavabo), o Madrid, que té línies servides exclusivament per 446. I ja no diguem Santander o Donostia, on només tenen 440.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Completament d'acord amb tú, una cosa és el servei que necessitem com a usuaris, i una altre ben diferent, com a aficionats, que ens agrada veure molt de material, però no s'han de confondre una cosa amb l'altre.
Apart, seria molt important afegir al menys una via més, per donar servei als regionals, sense entorpir-se amb els rodalies.
Apart, seria molt important afegir al menys una via més, per donar servei als regionals, sense entorpir-se amb els rodalies.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
O a Múrcia-Alacant i determinades línies de València, que funcionen amb comfortables, silencioses, inodores i suaus 592 .Lluísbcn wrote:Insisteixo en el què vaig dir un dia: des d'un punt de vista d'optimització de la gestió, el millor sol ser tenir el material el més unificat possible per a cada línia i cada servei. Si això significa que la R1 ha d'estar servida només per Cívies i la R4 per 447, o viceversa, que així sigui. Personalment no trobo que els Cívies tinguin un confort excessivament superior a les 447 (si no és que en alguns aspectes de fet són pitjors).
Una altra cosa és que com a aficionats estiguem legitimament farts de veure passar sempre els mateixos trens.
L'obligació de l'operadora, que per desgràcia sovint incompleix al nucli de Barcelona, és donar un bon servei, i aquest bon servei es pot donar tan amb 447 com amb Cívies.
Si per tenir només 447 prestant servei es considera que un té una línia de segona categoria, aleshores que vagi a Bilbao o a Málaga que la xarxa està servida només per 446 (sense lavabo), o Madrid, que té línies servides exclusivament per 446. I ja no diguem Santander o Donostia, on només tenen 440.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posible civia en servicio en la R4!!!!
Eran al rededor de las 20:30,y pasaba yo por la ronda de dalt,en el tramo que cruza las vias de renfe entre L'hospitalet y la desaparecida estacion de Sant Ildefons, pues bien, en la via direccion barcelona, habia un civia 464+463, y unos metros detras, haciendo cola, un 465... Podria ser que uviera acabado de salir de los talleres de cornella uno de ellos, y el otro destino Mataro, pero lo mas raro,es que ambos trenes,llevaban el teleindicador encendido, y el 465 no pude fijarme si llevaba gente...
Saludos,Iván
Eran al rededor de las 20:30,y pasaba yo por la ronda de dalt,en el tramo que cruza las vias de renfe entre L'hospitalet y la desaparecida estacion de Sant Ildefons, pues bien, en la via direccion barcelona, habia un civia 464+463, y unos metros detras, haciendo cola, un 465... Podria ser que uviera acabado de salir de los talleres de cornella uno de ellos, y el otro destino Mataro, pero lo mas raro,es que ambos trenes,llevaban el teleindicador encendido, y el 465 no pude fijarme si llevaba gente...
Saludos,Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Suposo que la 465 venia dels tallers de Cornellà,i al arribar a L'Hospitalet el fan fer un Mataró o Blanes,ho dic perquççe alguns cops he vist una 440R que surt dels tallers de Cornellà i és dirigeix a L'Hospitalet,arriba a la vía 1 i el programen per un servei a Vic,s'atura alguns minuts per carregar passatgers,i al cap de poca estona se'n va cap a Vic.Potser la 465 faci alguna cosa similar.Aixó sí m'extranya també l'hora que l'has avistat,peró bueno,potser aniria amb retard,seria el rodalies que surt de Molins a les 20.13 i que hauria d'arribar a les 20.25 a L'Hospitalet,peró si a les 20.30 encara estava per Sant Ildefons,com no haguès anat amb retard,cosa típica a aquelles hores.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Les C4 i C2 necessiten millores en quant a modernitat, neteja i freqüència. La C4 necessita millores en neteja, bona imatge (que no modernitat), i freqüència. No estaria de més ficar algun que altre civia a la R4, encara que ara no és molt necessari, dintre d'uns anys ho serà, i ficar civies a la C2 per reemplaçar a les anodines 440R, que servirien molt a d'altres nuclis, però aquí queden una mica antiquades, o desplaçar-les a la C7. I no m'oblido de la C3: Part dels 447 que sobressin de la C4 I C7, podrien anar cap a la C3 per tal de desplaçar per complet la 440R d'allà. A partir de mitjanit, renfe acostuma a fer proves amb els seus trens en diverses línies, no seria extrany que circulés un civia en buit per aquelles hores fent proves. Els nuclis, he ficat altres vegades, estan mal repartits: A Saragossa és 100% civies, a Santander 440...
En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40 .
En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40 .
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
tren250 wrote: En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40 .
I llavors desprès de la 454-213 qué? Ens portaràn nous civies desde CAF,almenys de fer-ho desde Alstom?
Doncs quina rapidesa l'entrega de civies per part d'Alstom.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
No és que els nuclis estiguin mal repartits, sinó com ja ha dit algú, mirar de tenir el material més similar possible, ja que així és molt més fàcil de reparar-los (em suposo que cada tren necessitarà un tipus de manteniment diferent
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Queden bastants 463 per entregar......Mako448 wrote:tren250 wrote: En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40 .
I llavors desprès de la 454-213 qué? Ens portaràn nous civies desde CAF,almenys de fer-ho desde Alstom?
Doncs quina rapidesa l'entrega de civies per part d'Alstom.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Este lote de civias de alstom, ya finalizado??? pero sera el lote de civias III, ahora quedan los civia VI y los civia V no?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!