Pel que fa al material mòbil d'aquesta línia i que ja sigui de FGC és una cosa que està prevista però no està decidida, sembla difícil trobar el material adequat i de moment es prefereix utilitzar el de Renfe, cal tenir en compte que els trens que es comprin condicionaran qualsevol decisió que es prengui sobre la línia durant 30 anys, a més a més els automotors de tipus lleuger que se solen utilitzar en aquest tipus de línies podrien donar mal resultat ja que si bé són ideals per un recorregut més amunt de Balaguer, la majoria d'expedicions entre Lleida i Balaguer tenen una demanda significativament superior a la d'un automotor que quedaria desbordat, i automotors en doble no interessen ja que es necessita el tren totalment comunicat per permetre l'eficaç feina de l'interventor, la única solució seria incrementar el nombre de circulacions, cosa que tampoc sembla que sigui l'objectiu de l'empresa,
D'altra banda encara que es depengui del material de Renfe, és una situació que convé a les dues empreses, doncs una necessita trens per prestar servei a la línia i l'altra necessita una línia on amortitzar els seus trens, per tant és una situació que es pot perllongar durant força temps
ferroviario_catalan wrote:Hay algun documento o informacion de si se pretende electrificar la linea, y si F.G.C. tiene previsto comprar trenes propios para esa linea y asi dejar de depender del material de renfe?
SALUDOS, Iván