Fa diversos dies que veig que la gran majoria dels trens de la L1 de TMB circulen amb el "llum blau" (el que tenen al lateral els cotxes motors) encès.
Segons tinc entès, aquest llum indica que està desconnectat l'ATP.
Si l'ATP està desconnectat, i no hi ha ATO, això vol dir que els trens circulen sense sistemes de seguretat?
Igualment... algú té alguna idea sobre el per què d'aquest fet?
El llumet blau a la L1
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
El llumet blau a la L1
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Instal·lació ATP-ATO FMB L1
AAC wrote:A la L1 sempre s'ha conduit sense ATP i sense ATO.
Ara mateix s'està procedint a la instal·lació definitiva del sistema ATP i ATO a la linia roja.
Abans, la presència de llum blava indicava la inhibició que el Tren Stop (el sistema antirebassament de senyals pel qual s'amparava la circulació a la L1).
A partir d'uns dies, la llum blava indica ausència de ATP i ATO però no que s'hagi desconnectat el dispositiu del Tren Stop pel quan fins a la data d'avui la L1 ha dut el bloqueig dels trens.
Nota de l'administració: el missatge és d'un usuari no registrat en el fòrum, però que va publicar aquest missatge en el fòrum provisional.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: El llumet blau a la L1
Ok, gràcies. Confonia ATP amb Train Stop. Bona notícia que per fi s'estigui acabant la instal·lació (ja era hora), pas previ per l'increment de freqüències.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: El llumet blau a la L1
Ja queda poc per la reducció de vlocitat a 50 Km/h, m'hauré de fer una volta especial per comparar Velocitats, desastre.
El metro de Barcelona amb motoristes!