Los fantásticos 1000

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: Los fantásticos 1000

Post by aim »

Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora :D
Instagram: Ferrocarril | Aviació
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Los fantásticos 1000

Post by El LLOP »

la foto del xoc és del any 2002 o 2003. On si que haurien d'haver corregut es quan estaven aquí:


Image



Requiemcast In Pace
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Los fantásticos 1000

Post by El LLOP »

aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Image
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

Ospa, tapadets amb fusta, com una caixa de cava de Nadal! I és que eran com un regal :'(
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: Los fantásticos 1000

Post by aim »

Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

aim wrote:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

He unificat un tema que he trobat de les pàgines del principi de Ferrocarril àrea Barcelona amb aquest, per això hi han més missatges :D
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Los fantásticos 1000

Post by JaMiRo! »

El LLOP wrote:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Image

:o :o :o :o :o :o
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Los fantásticos 1000

Post by pol »

Tot el bon tracte que van rebre en el seu dia, i mira ara...

Maginfiques fotos el Llop!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

A wefer.com, a l'apartat dels 1000, hi ha una foto de l'antic interiorisme dels 1000.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Los fantásticos 1000

Post by victorcasta »

Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Re: Los fantásticos 1000

Post by BRILL 18 »

metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

victorcasta wrote:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho? :D
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Los fantásticos 1000

Post by pol »

Crec que es per que primer obrien une sportes per descarregar i despres les altres per carregar com a FGC Pl.Cat
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Los fantásticos 1000

Post by El LLOP »

BRILL 18 wrote:
metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Re: Los fantásticos 1000

Post by BRILL 18 »

El LLOP wrote:
BRILL 18 wrote:
metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre banda
Gracies
MetroBCN
N6
N6
Posts: 230
Joined: Sunday 28/09/2008 17:14
Location: Hospitalet - Can Boixeres

Re: Los fantásticos 1000

Post by MetroBCN »

Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Los fantásticos 1000

Post by metring »

MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Los fantásticos 1000

Post by Mortadel·lo »

metring wrote:
MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”