Prova per a frikis metreros
Re: Prova per a frikis metreros
Aquest matí hem intentat trobar lo de la foto, però no hi ha hagut manera
- faristol
- N8
Estaria be que el traveller indiques si la foto es actual i que es o era exactament.
Sembla algun racó darrera d'alguna reforma.
Exacte, hem estat mirant, i a la sortida del carrer Argenteria, darrera les màquines expenedores de bitllets, queden rajoles com la que hi han a la foto, el que no sé és si la foto és actual, més aviat diria que és d'abans que fessin la darrera reforma al passadís d'enllaç de les dues andanes.faristol wrote:Estaria be que el traveller indiques si la foto es actual i que es o era exactament.
-
- N10
Aquests trasters es troben en el passadís que passa per sota de les vies.
Aquestes fotos estan fetes no fa ni 2 mesos; les escales estan darrere de dues portes mig amagades però amb pany situades al passadís inferior mirant diguem-ne direcció trinitat; la reforma del passadís simplement les va dissimular una mica, però dono fe de que hi son!!!metring wrote:Exacte, hem estat mirant, i a la sortida del carrer Argenteria, darrera les màquines expenedores de bitllets, queden rajoles com la que hi han a la foto, el que no sé és si la foto és actual, més aviat diria que és d'abans que fessin la darrera reforma al passadís d'enllaç de les dues andanes.faristol wrote:Estaria be que el traveller indiques si la foto es actual i que es o era exactament.
Aqui us posu una prova a veure . Qui sap on esta feta aquesta foto?
Vilapicina?
metring wrote:Vilapicina?
Noia m'has deixat de pedra, efectivament es el ramal d'unio entre l'estacio i els tallers de Vilapicina, pero a mitjans dels anys 60, hi havia un torç al descovert, just al punt anomenat LES BASSES, recordo de petit ,jo hi vivia al Turo de la Peira , travesar caminant per entre les Basses i veura a un costat al troç de via al aire lliure i algun tren de la serie 600 parat, De fet cap a finals dels 60 ja es va cobrir aquest tram amb l'urbanitzacio de la zona i la construccio dels tallers de TMB, avui tambe desapareguts
Brill, aquestes fotos son de la teva època.
antics tallers de Vilapicina
construcció tunel enllaç cotxeres-estació
xemeneia de la bòvila a Vilapicina
construcció de les cotxeres de Vilapicina
antics tallers de Vilapicina
construcció tunel enllaç cotxeres-estació
xemeneia de la bòvila a Vilapicina
construcció de les cotxeres de Vilapicina
i ara posso jo una: quina estació es aquesta??
Pot ser Universitat del transversal, abans de que es fes l'actual tunel de RENFE?
joo, tant depressa no s'hi val!!
Ha sigut una inspiració divina, perque no havia vist mai aquesta estació en aquesta epoca, pero el fet de veure el tercer rail i endevinar la època de la foto m'ha fet pensar que era aquella.El LLOP wrote:joo, tant depressa no s'hi val!!
A més, aquest tema es diu "Prova per a frikis metreros", i els frikis metreros anem depressa!!
Per cert, molt bones fotos les de Vilapicina.
Ostras Llop ets, un pou de sorpresas, magnificas fotos, moltes gracies, efectivament son de la meva epoca, ya es podria dir que vaig neixer amb la lInea 2 soc de l'any 60, i a mes son llocs de record especial per mi jha que la meva infantesa va trasncorrer per aquests indrets
Llop jo no sé d'on treus aquestes fotos però flipo!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No ets l'únic que flipes... diria que quasi tot el fòrum deu estar flipant amb les aprotacions fotogràfiques que està fent EL LLOP.JaMiRo! wrote:Llop jo no sé d'on treus aquestes fotos però flipo!!!
Deus tenir més fotografies històriques que la pròpia TMB! I sobretot, gràcies per voler compartir-les amb tots nosaltres.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
les coses s'han de compartir amb qui les sap apreciar. Ja aniré afegint més. Bones festes a tothom.
- Guigui
- Administrador
Gràcies
Aquesta frase t'ennobleix. Em trec el barret davant teu.El LLOP wrote:les coses s'han de compartir amb qui les sap apreciar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
Hola!!
No es ben bé una prova per a frikis metreros, pero si una prova per a frikis, així que tan se val
Algú sabria dir DE QUAN és aquesta foto?? (No hi ha res que sigui manipulat o fet fotomuntatge a la foto )
Saluts!
No es ben bé una prova per a frikis metreros, pero si una prova per a frikis, així que tan se val
Algú sabria dir DE QUAN és aquesta foto?? (No hi ha res que sigui manipulat o fet fotomuntatge a la foto )
Saluts!