Los fantásticos 1000
Re: Los fantásticos 1000
Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Re: Los fantásticos 1000
la foto del xoc és del any 2002 o 2003. On si que haurien d'haver corregut es quan estaven aquí:
Requiemcast In Pace
Requiemcast In Pace
Re: Los fantásticos 1000
aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000
Re: Los fantásticos 1000
Ospa, tapadets amb fusta, com una caixa de cava de Nadal! I és que eran com un regal
Re: Los fantásticos 1000
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.aim wrote:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
Re: Los fantásticos 1000
He unificat un tema que he trobat de les pàgines del principi de Ferrocarril àrea Barcelona amb aquest, per això hi han més missatges
Re: Los fantásticos 1000
El LLOP wrote:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Los fantásticos 1000
Tot el bon tracte que van rebre en el seu dia, i mira ara...
Maginfiques fotos el Llop!
Maginfiques fotos el Llop!
Re: Los fantásticos 1000
A wefer.com, a l'apartat dels 1000, hi ha una foto de l'antic interiorisme dels 1000.
Re: Los fantásticos 1000
Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Los fantásticos 1000
Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre...
Re: Los fantásticos 1000
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Re: Los fantásticos 1000
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho?victorcasta wrote:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre...
Re: Los fantásticos 1000
Crec que es per que primer obrien une sportes per descarregar i despres les altres per carregar com a FGC Pl.Cat
Re: Los fantásticos 1000
BRILL 18 wrote:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
Re: Los fantásticos 1000
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre bandaEl LLOP wrote:BRILL 18 wrote:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
Gracies
Re: Los fantásticos 1000
Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben )
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Re: Los fantásticos 1000
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben )
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Los fantásticos 1000
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)metring wrote:No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben )
ES PELIGROSO ASOMARSE