Per mi també la més real és la xarxa2, per altre banda, com a idees és bo la xarxa3, m'agrada aquesta planificació, i la imatge més realment 'TMB'
Fora bromes, mai m'ha agradat molt el paral·lelisme L2-L9/L10, ja que amb una estació de correspondència n'hi hauria suficient entre les 2 (fira 2).
Salutacions de C.A.C.V.
Nou color per a la L10?
Re: Nou color per a la L10?
Que las linias que arribin a Terrassa i Sabadell siguin les L12 i L13 me sembla molt rebé a més que la L6 només vagi de Sarrià fins l'altre banda molt bé també perque farà que la L6 sigui una linia independent i sigui una verdadera linia de Metro. I per els que pensin que el Metro del Vallès no tindria que portar la "L" que de fet és una xorrada aquesta polèmica lis diré que és una manera de fusionar els "S" i "L" El metro del Vallès com a molt ni és un Tren ni és Un metro es una cosa entre mitja i per tant si en el futur millorant les freqüències de pas entre Barcelona i Terrassa i Barcelona i Sabadell ja ho tenim.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Si,si... Tic amb tusortrens wrote:Que las linias que arribin a Terrassa i Sabadell siguin les L12 i L13 me sembla molt rebé a més que la L6 només vagi de Sarrià fins l'altre banda molt bé també perque farà que la L6 sigui una linia independent i sigui una verdadera linia de Metro. I per els que pensin que el Metro del Vallès no tindria que portar la "L" que de fet és una xorrada aquesta polèmica lis diré que és una manera de fusionar els "S" i "L" El metro del Vallès com a molt ni és un Tren ni és Un metro es una cosa entre mitja i per tant si en el futur millorant les freqüències de pas entre Barcelona i Terrassa i Barcelona i Sabadell ja ho tenim.
PD: Jo deia la xarxa1 per què a la xarxa2 em sembla una tonteria fer que el tram de la Zona Franca/aeroport facin tota l'estona enllaç, per què són moltes parades .
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Una altre cosa, que se m'ha oblidat diros-ho. A la terçera xarxa, surten algunes estacions fantasmes obertes Correus, Travessera, Gaudi...
Salutacions
Salutacions
- Guigui
- Administrador
Poc realista
El metro de Barcelona no serà així el 2015 ni de conya. Per altra banda, les opcions 1 i 3 contenen propostes que no passen d'idees o s'han descartat directament. Per tant, el més realista seria el plànol 2, peró comptant més aviat amb que s'acomplirà cap al 2025.MetroBCN wrote:Tinc a ''Mis imagenes'' unes fotos de com sera el metro al 2015
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Poc realista
Qui sap...Guigui wrote:El metro de Barcelona no serà així el 2015 ni de conya. Per altra banda, les opcions 1 i 3 contenen propostes que no passen d'idees o s'han descartat directament. Per tant, el més realista seria el plànol 2, peró comptant més aviat amb que s'acomplirà cap al 2025.MetroBCN wrote:Tinc a ''Mis imagenes'' unes fotos de com sera el metro al 2015
"algunes estacions fantasmes obertes Correus, Travessera, Gaudi... "
Correos estuvo en servicio muchos años,y Gaudi no entró nunca en servicio pero si se construyó.
De Travessera se habló mucho tiempo,pero finalmente ni siquiera empezó a construirse,por lo que no podemos calificarla de estación "fantasma" ,sino de estación "no-nata",en todo caso.
Saludos.
Correos estuvo en servicio muchos años,y Gaudi no entró nunca en servicio pero si se construyó.
De Travessera se habló mucho tiempo,pero finalmente ni siquiera empezó a construirse,por lo que no podemos calificarla de estación "fantasma" ,sino de estación "no-nata",en todo caso.
Saludos.
oksergi wrote:"algunes estacions fantasmes obertes Correus, Travessera, Gaudi... "
Saludos.