Aquí tens informació: http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=8566pol wrote:Per a ona va circular?, per que el trambaix ja estava fet?
Fil permanent: bitllets de transport
Re: Fil permanent: bitllets de transport
Gràciesmetring wrote:Aquí tens informació: http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=8566pol wrote:Per a ona va circular?, per que el trambaix ja estava fet?
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
D'aquelles proves vaig ser el viatger número 1 amb el primer bitllet venut al públic, tot i que a mi els trams moderns no m'han acabat mai de fer el pes complet, si bé en determinades zones acompleixen una bona funció.
pol wrote:Gràciesmetring wrote:Aquí tens informació: http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=8566pol wrote:Per a ona va circular?, per que el trambaix ja estava fet?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- automotorserie 436
- N7
billete metro antiguo
No puedo dar fecha de este billete
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Es de començaments dels 80, aquest bitllet el venien els festius que feien circular el 100 restaurat. Jo tinc un com aquest, quan ho trobi podré donar una data mes exacta.automotorserie 436 wrote:No puedo dar fecha de este billete
Al ser bitllets de transport no sé si inclou horaris . En tot cas fico un de la British Rail dels anys 80:
PD: Edito perquè no em sortia la direcció de la fotografia.- automotorserie 436
- N7
billete metro años 80
En el documento veréis tres billetes de metro de los años 80, el de arriba y el de abajo a la derecha era cuando había taquilleros despachando billetes.
El billete cuadrado de la izquierda fue de los primeros billetes expedidos con máquina en el metro de Barcelona, del año 87 como podéis observar.
El billete cuadrado de la izquierda fue de los primeros billetes expedidos con máquina en el metro de Barcelona, del año 87 como podéis observar.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Lluita1714
- N9
Re: "Si no valides, no funciona"
Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
Fa molts anys si no m'equivoco si que estava la T2, però ara és la T10
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
No, no són bitllets, sino línies del Tram.Lluita1714 wrote:Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
Sí, però tots aquests bitllets van exisitir.metring wrote:No, no són bitllets, sino línies del Tram.Lluita1714 wrote:Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
Last edited by El LLOP on Saturday 21/03/2009 10:24, edited 1 time in total.
- Lluita1714
- N9
Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM
Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
A la majoria d'estacions de metro ja hi ha el nou model, i als centres d'atenció al client.Lluita1714 wrote:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM
Per altra banda, nosé si vaig errat, però pot ser que aquestes T-2/3/4/5 no són targetes tipus T-Dia però per 2, 3, 4, 5; és a dir, la T-2 nombre de desplaçaments il.limitats durant dos dies¿?
M'autoedito. Defet encara existeixen, però amb un disseny diferent al de l'ATM: http://www.tmb.cat/ca_ES/barcelona/mout ... 2_dies.jsp
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9
No, no les T2/3/4/5 dies ja durten al PDF, la segona pàgina, al costat, però apart, es tracta d'una altra targeta diferent,oriolp13 wrote:A la majoria d'estacions de metro ja hi ha el nou model, i als centres d'atenció al client.Lluita1714 wrote:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM
Per altra banda, nosé si vaig errat, però pot ser que aquestes T-2/3/4/5 no són targetes tipus T-Dia però per 2, 3, 4, 5; és a dir, la T-2 nombre de desplaçaments il.limitats durant dos dies¿?
M'autoedito. Defet encara existeixen, però amb un disseny diferent al de l'ATM: http://www.tmb.cat/ca_ES/barcelona/mout ... 2_dies.jsp
Ja sabia que existien abans, de fet en tinc unes quantes a casa, especialment T-2 (actual T10) del 96, que portaven imatges antigues en vermell, o les T2 dels 125 anys de tramvia, o el C1 de la Línia Catalans de la mateixa època, però, actualment, no existeixen, i m'extranya, les que estan, estan apart i son les T2DIES, T3DIES, etc.
Coi les targetes antigues, quins records, curios que les targetes dugin el logo de Transports de Barcelona i Ferrocarril Metropolità de Barcelona per separat, havent-hi ja TMB.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- EUKibo
- N9
la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.
Suposo que la T2 T3 T4 T5 son targetes de caire especial i aïllat que les validadores estan programades per acceptar però no es troben a la venta.
Suposo que la T2 T3 T4 T5 son targetes de caire especial i aïllat que les validadores estan programades per acceptar però no es troben a la venta.
-
- N10
Les T2, T3, T4 i T5 que diu el PDF són les T-2 Dies, 3 Dies, 4 Dies i 5 Dies. Les que hi ha al costat, són les targes Barcelona Card, diferents de les anteriors. Que al tríptic tinguin disseny ATM és una cagada de qui ha fet aquest tríptic.
-
- N10
He aconseguit 400 bitllets edmonson francesos de mostra. M'han agradat aquests trajectes:
- Attachments
-
- NordCatalans014.jpg (18.19 KiB) Viewed 6150 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
La Vallesana, un bitllet per cada dia de l'any!
- Attachments
-
- Vallesana015.jpg (57.18 KiB) Viewed 6147 times
La T10 no es pot comprar també en comerços? aquí a la Vila Olímpica hi ha un quiosc que encara te el cartellet: es venen T-2.EUKibo wrote:la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.
- Lluita1714
- N9
Gràcies per l'aclaració.victorcasta wrote:Les T2, T3, T4 i T5 que diu el PDF són les T-2 Dies, 3 Dies, 4 Dies i 5 Dies. Les que hi ha al costat, són les targes Barcelona Card, diferents de les anteriors. Que al tríptic tinguin disseny ATM és una cagada de qui ha fet aquest tríptic.
Sí, a Cornellà i a Poble Sec n'he vist més d'un cartell d'aquests vermell (o rosa, destenyit pels anys) I també hi venen T10 pretallada.pol wrote:La T10 no es pot comprar també en comerços? aquí a la Vila Olímpica hi ha un quiosc que encara te el cartellet: es venen T-2.EUKibo wrote:la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.